Bekijk originele versie : Hoe zouden jullie ouders reageren als...!!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
..voor de jongens ;als jullie een relatie zouden hebben met een Belgische of Nederlandse of eender wie...(geen moslim weliswaar)
..voor de meisjes ;als jullie ook een relatie zouden hebben met een Belg of Nederlander,neger ofzo....
Stel dat het echte liefde is,zouden jullie toch voor hem/haar kiezen,tegen de wil van uw ouders in???? :(
Ik weet dat er weer veel kritiek gaat zijn van;geen relatie voor huwelijk enzo maar please,antwoord gewoon eens eerlijk!!! :)
kissies van Zina17 :Iluvu:
Origineel gepost door Kadir
Bla Bla Bla Bla Bla Bla<-------------Snappie
normaal antwoorden aub!!!! :(
Origineel gepost door Super_Marokkaan
Zo zie ik eruit net voordat ik het ze heb verteld.... :)
En zo na het ze te hebben verteld......:maf:
;)
WhahhHh, jah toch, zwaar die zweep voele op je hoofd
He Kadir,hoe zouden UW ouders eigenlijk reageren als je met een Marokkaanse zou trouwen??? :o :o
AnouarBlueEyes
11-12-2002, 20:46
Ik val alleen op Marokkaanse meisjes.....
Origineel gepost door AnouarBlueEyes
Ik val alleen op Marokkaanse meisjes.....
Is het beste ook :stout:
Ik hou van mn ouders, maar als ze er wat op tegen zouden hebben, jah jammer dan maar, als ik veliefd ben:Iluvu: Dan ga ik ook wel trouwen, maar met een Mokro???:rolleyes:
Dat zijn toch de knapste meiden,geef nu eerlijk toe!!!! :o
En daarbij;ik persoonlijk zou nooit (en dat weet ik zeker!!) met een Belg,Nederlander ofzo een realtie willen...Niet alleen omdat het haram is maar ook weer het feit dat de Marokkaanse jongens het knapst zijn!!! :Iluvu:
enne.....
sommige turken ook!!! :D
ik zou het eerlijk gezegd mij ouders nooit
aandoen om met een nederlandse of een belgische
meid te trouwen.
en wat is liefde, ik bedoel je heb het zelf in je eigen
handen. en aangezien ik alleen op mokros val
zou ik daar geen moeite mee hebben.
Origineel gepost door rossi
ik zou het eerlijk gezegd mij ouders nooit
aandoen om met een nederlandse of een belgische
meid te trouwen.
en wat is liefde, ik bedoel je heb het zelf in je eigen
handen. en aangezien ik alleen op mokros val
zou ik daar geen moeite mee hebben.
je bent de eerste dat een serieus antwoord geeft..thanxxx :)
Origineel gepost door Zina17
..voor de jongens ;als jullie een relatie zouden hebben met een Belgische of Nederlandse of eender wie...(geen moslim weliswaar)
..voor de meisjes ;als jullie ook een relatie zouden hebben met een Belg of Nederlander,neger ofzo....
Stel dat het echte liefde is,zouden jullie toch voor hem/haar kiezen,tegen de wil van uw ouders in???? :(
Ik weet dat er weer veel kritiek gaat zijn van;geen relatie voor huwelijk enzo maar please,antwoord gewoon eens eerlijk!!! :)
kissies van Zina17 :Iluvu:
Ik zou het niet weten maar wel grappig dat je bij meisjes "neger" erbij heb gezet en bij de jongens niet :haha:
Origineel gepost door RaZer
Ik zou het niet weten maar wel grappig dat je bij meisjes "neger" erbij heb gezet en bij de jongens niet :haha:
heb ik bewust gedaan :D
[QUOTE]Origineel gepost door Zina17
[B]Dat zijn toch de knapste meiden,geef nu eerlijk toe!!!! :o
En daarbij;ik persoonlijk zou nooit (en dat weet ik zeker!!) met een Belg,Nederlander ofzo een realtie willen...Niet alleen omdat het haram is maar ook weer het feit dat de Marokkaanse jongens het knapst zijn!!! :Iluvu:
zo jij heb echt smaak, kan ik van sommige mokros girls
niet zeggen
zo jij heb echt smaak, kan ik van sommige mokros girls
:) :) :) :) I love them!!!
Origineel gepost door Timoucha
Mijn ouders, hmmmmmm.....................
Kijk mijn broer heeft een nederlandse vriendin, loopt nu al tegen de 8 jaar......... daar komt nog bij dat haar moeder joods is, maakt haar dus half joods!
Mijn moeder kon er eerst niet mee leven, maar realiseert zich nu echt pas dat het zijn leven is en dat zij hem zijn weg moet laten gaan................ het is wat hij wil! Hij kent zelf de voordelen en de nadelen van zo'n relatie, na 8 jaar bijna moet dat logisch zijn.
Maar ja, of ik het moet proberen....... ik denk het niet, dan kom ik terug op de reactie van de heer Super-Marokkaan!
Dubbel moraal heerst er bij ons thuis, jongen mag het wel, het meisje niet!
haar moeder half joods??? :confused: :confused:
Ik mag dat woord thuis niet eens uitspreken :D
leipe_mocro
11-12-2002, 21:17
Origineel gepost door RaZer
omdat de meeste mocro niet van neger meisjes houden
(Azi3as)
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.