Bekijk originele versie : Wel geld voor bier…
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
....maar niet voor een wattenstaafje.
http://******************/sanderwoest/rule/oorsmeer.GIF
I don’t get it. I just don’t get it. Als moslim reinig je je oren een aantal malen per dag als onderdeel van de rituele wassing vooraf aan je gebed. Ben je geen moslim… Is er dan geen reden je oren schoon te maken? Ik ga nu geen nationaliteiten noemen omdat ik er dan weer van beschuldigd wordt Nederlanders te demoniseren… Maar alsjeblieft, ga je oren schoonmaken.
Het gebeurde gister dat ik een man trof, weer noem ik geen nationaliteit om dezelfde reden. Ken je die sensatie dat de spieren in je keel samentrekken en je bij wijze van automatisme je mond opent en je tong enigszins je mond uitgooit om je laatst genuttigde maaltijd te lozen? We noemen dit ook wel ‘kotsen’. Dat moest ik gister van die man waarover ik zojuist begon. Wallah, ongelogen, ik kon hem op twee meter afstand ruiken. Waarschijnlijk zou dat bij windkracht 12 tegen de wind in ook nog wel lukken, een uur! F*cking hell, wat was dat een goorlap.
Het is 2004, we hebben overal stromend water in Nederland in elk huis. Ga je eens wassen! Was je oren, was je kont. Komaan mensen, we zitten niet meer in de middeleeuwen.
Zita..
Origineel gepost door King_II
Raihana lacht zich weer dood hier.. :haha:
Ik weet precies wat je bedoelt...Getsiederrie moet er niet aan denken..
King_II, ik zou zeggen wordt collumnist. :haha:
nathalie2
09-08-2004, 14:39
Origineel gepost door King_II
I don’t get it. I just don’t get it. Als moslim reinig je je oren een aantal malen per dag als onderdeel van de rituele wassing vooraf aan je gebed. Ben je geen moslim… Is er dan geen reden je oren schoon te maken? Ik ga nu geen nationaliteiten noemen omdat ik er dan weer van beschuldigd wordt Nederlanders te demoniseren… Maar alsjeblieft, ga je oren schoonmaken.
Zita.
Als je probeert te zeggen dat alleen moslims zich wassen zou ik zeggen: kom eens kijken en ruiken hier in Iran. Nederland is qua reinheid van mensen een paradijs. Geloof me.
En verder moet gewoon *iedereen* zijn/haar lichaam schoonhouden.
Ik gebruik nooit wattestaafjes. :o
@Sanglier: ...fire with fire? :rolleyes:
morpheus
09-08-2004, 15:23
Origineel gepost door Sanglier
Ik weet niet waar zita het rare idee vandaan heeft dat alle Nederlanders bier drinken en hun oren niet schoonmaken....
ter compensatie vertel ik nog maar eens dat ik elke zaterdag op de markt marokkanen de restjes zie opkopen. Ranzige, goedkope vis, verlepte groente, het ligt allemaal de hele dag in de zon. Getver.
Wat doe jij elke zaterdag rond sluitingstijd op de markt ??
Origineel gepost door Couscousje
Ben blij dat je bevestigt wat we allen al wisten.
Jullie gaan op jullie honden lijken en jullie zijn varkens.
Bedankt voor de zelfkennis.
:zwaai:
Cc alhamdoe lillah fa nihmat al islaam zou ik zeggen ;)
jackomaroq
09-08-2004, 16:06
Het gaat hier weer lekker, nietwaar?
Het is om sip van te worden....
babyvanbelisma
09-08-2004, 16:10
Veel te lekker om binnen te zitten !!!!
Origineel gepost door babyvanbelisma
Veel te lekker om binnen te zitten !!!! Wat dacht je van een laptop ;)
jackomaroq
09-08-2004, 16:12
Het is ook lekker weer, jacko. ;)
Cc
Des te mismoediger word ik ervan.
En je advies aan Sanglier is misschien ook iets voor jezelf?
babyvanbelisma
09-08-2004, 16:14
http://imagesoftheworld.org/jamaica/beachhouses/cookie40009.jpg
jackomaroq
09-08-2004, 16:15
Ik ben geen varken Cc en ook geen hond....
Werkelijk...
jackomaroq
09-08-2004, 16:17
Ik eet ook geen afval.
Werkelijk.
Cc
Misschien moet je je kritiek tot Sanglier richten en niet tot de gewoontes van velen...
werkelijk...
Als je beter wilt zijn dan hem moet jij je in weten te houden... en niet tot dezelfde stupiditeit overgaan...
werkelijk...
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.