Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help!! 1000 cal dieet

LZN
09-08-2004, 14:08

kan iemand mij helpen aan deze dieet te komen? je kan er 2,5 kg per week mee afvallen ik ben je heel erg dankbaar.

Lady_moi
09-08-2004, 19:37
Hoe kun je weten da ge 1000 cal. hebt gegeten?

Lady_moi
09-08-2004, 22:19
Sooo echt streng en fruit dan?

Lady_moi
10-08-2004, 23:58
Hé wat eet je dan zoal?

ladyp
11-08-2004, 10:03

Ik eet iedere dag rond de 1100 kcal maar ik val dus helemaal niets af. Je kan bijhouden op www.becel.nl bij voedingsmeter wat je de voorgaande dag hebt gegeten. Hij houdt het 3 maanden van je bij. Je kan ook zien of je te veel vet ofzo hebt gegeten. Ik eet het volgende maar val niets af, waarom? Ik ben namelijk niet dun ofzo. ochtend 1 glas melk met cornflakes (met om de dag een banaan erin) middag 2 boterham met 20+ kaas of mager vleeswaren avond 3 aardappel 100 gram vlees 2 a 3 scheppen groenten in olijfolie of vloeibare boter gebakken tussendoor 2 x fruit 1 ontbijtkoek 2 liter water 1 keer per week mag ik een frietje 2 keer per week iets zoets Ik beweeg amper, heb een kantoorbaan is dat de reden dat ik niet afval...ik eet toch niet veel?

wasima2000
11-08-2004, 13:37
Hoi Lady P, Je eet echt heel weinig calorieen dus dan zou je in principe behoorlijk moeten afvallen maar het kan zijn dat je te winig beweegt ja....als je elke dag een half uur flink beweegt dan moet je wel afvallen....en vergeet niet veel water te drinken...minimaal 2 liter per dag! Succes! xx Wasima

wasima2000
11-08-2004, 13:38
Opes sorry niet goed gelezen: je drinkt al 2 liter water per dag....

ladyp
11-08-2004, 13:59
Origineel gepost door wasima2000 Hoi Lady P, Je eet echt heel weinig calorieen dus dan zou je in principe behoorlijk moeten afvallen maar het kan zijn dat je te winig beweegt ja....als je elke dag een half uur flink beweegt dan moet je wel afvallen....en vergeet niet veel water te drinken...minimaal 2 liter per dag! Succes! xx Wasima Ja ik zal toch meer moeten bewegen. Maar ik kom dan thuis van een dag werken en dan moet ik nog koken en opruimen en dan heb ik meestal geen zin meer. Ik heb nu sinds 3 maanden een crosstrainer staan maar die heb ik nu 9 x gebruikt ofzo. Ik vind het wel fijn om in het weekend bij lekker weer naar de stad te fietsen en dan fiets ik meestal nog wel een blokje om. Maar nu het moet dan heb ik gelijk al geen zin meer. ' Maar je hebt gelijk, ik moet het toch eens proberen ook al is het 5 x per week. :banana: gewoon meer bewegen

Ouidath
17-08-2004, 13:45
Probeer maar eens een ziekenhuisdieet