Bekijk originele versie : op zoek naar snelle woning kan iemand me helpen.
Ik ga binnen kort trouwen inchallah alleen heb nog geen woning.
Ik zoek in de omgeving van den haag en rotterdam appartement met min 3 slaapkamers.
Is er iemand die een makelaar kent of er zelf met een goed ervaring op gedaan, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om het mij door te pm.
alvast bedankt gelieve mensen.
Lella_Roosje
25-06-2010, 19:07
Ik ga binnen kort trouwen inchallah alleen heb nog geen woning.
Ik zoek in de omgeving van den haag en rotterdam appartement met min 3 slaapkamers.
Is er iemand die een makelaar kent of er zelf met een goed ervaring op gedaan, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om het mij door te pm.
alvast bedankt gelieve mensen.
Mabrouk 3lik, Allahy bi kemel el ghair inchallah. :goedzo:
Het is helaas heel erg moeilijk om snel een appartement te krijgen in Rotterdam/Den Haag. Ik heb zelf een goede ervaring met www.wonenmvm.nl, zij bemiddelen tussen huurder en verhuurder. Is dus particulier, en zowel voor Den Haag als Rotterdam. Ikzelf heb alleen ervaring met het kantoor in R`dam, ik weet niet hoe het is in Den Haag, maar probeer het eens zou ik zeggen..
Succes inchallah!
Amin men femok le allah.
Echt heel erg bedankt zuster!!!!!!
ik ga het meteen proberen om met hun in contact te komen.
Ik zelf kom uit brabant dus verwachte dat het daar in de grote steden wel wat gemakkelijker ging maar niet dus. Wel jammer want dat laat sommige zaken langzamer werken. en krijg je wat meer druk op je. Maar zoals je zij komt goed inchallah.
Hou je op de hoogte :>
112233moh
27-06-2010, 00:54
woningnet is van Rdam daar krijg je ook snel een woning, maar je gaat toch trouwen. heeft je fiancy geen woning dan?
Lella_Roosje
29-06-2010, 13:23
woningnet is van Rdam daar krijg je ook snel een woning, maar je gaat toch trouwen. heeft je fiancy geen woning dan?
Nee hoor, je moet zeker zo`n 3 tot 4 jaar ingeschreven staan voordat je een fatsoenlijke woning krijgt via de woningnet... Er zijn niets voor niets lange wachtlijsten in de Randstad, is algemeen bekend..
Lella_Roosje
29-06-2010, 13:25
Amin men femok le allah.
Echt heel erg bedankt zuster!!!!!!
ik ga het meteen proberen om met hun in contact te komen.
Ik zelf kom uit brabant dus verwachte dat het daar in de grote steden wel wat gemakkelijker ging maar niet dus. Wel jammer want dat laat sommige zaken langzamer werken. en krijg je wat meer druk op je. Maar zoals je zij komt goed inchallah.
Hou je op de hoogte :>
Geen dank.. Je kunt je ook inschrijven op www.directwonen.nl, je moet dan wel iets van 10 of 15 euro betalen ofzo om je aan te melden. Maar dat is maar éénmalig.
Verder raad ik je ook aan om alvast een account aan te maken via www.woningnet.nl, dan kun je alvast een paar jaar opbouwen voor misschien in de toekomst.
Kom zelf ook uit het zuiden van het land en voor mij was het ook echt een heel gedoe toen ik naar de Randstad verhuisde, het is best moeilijk en ze stellen veel eisen enzo. Maar hamdoelilah is het goed gekomen. Dus gewoon blijven zoeken en doorgaan, dat is het beste.. Al ghair inchallah! :goedzo:
Lella_Roosje
29-06-2010, 13:33
Correctie: woonnet.nl is een algemene website --> www.woonnet-rijnmond.nl is omgeving Rotterdam-Rijnmond
Je bent op zoek naar een snelle woning?
Moet ie aan race mee gaan doen?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.