Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie heeft de gekste manier...

Pagina's : [1] 2

missquemado
11-12-2002, 19:05

hey, hoe heb jij je vriend of vriendin leren kennen. we willen graag de gekste verhalen horen. alles is welkom, ma3a salama

MissBlaBla
11-12-2002, 19:07
Eerlijk??? Tot nu toe nog steeds alleen in mijn dromen :( BlaBla

missquemado
11-12-2002, 19:08
verzin maar wat god heeft niet voor niets alle mensen fantasie gegeven.

DieselGirly
11-12-2002, 19:16
Origineel gepost door MissBlaBla Eerlijk??? Tot nu toe nog steeds alleen in mijn dromen :( BlaBla IK OOK MEISSSSSSSSSIE.............. :rolleyes:

Lady_moi
11-12-2002, 19:37

abdelhay WE HAVE TIME dus zeed :D

missquemado
13-12-2002, 15:58
nou blond steen bokje komt er nog wat van ik wacht>>>>>>>>>> en wacht................. en wacht nog steeds..............

FaDiKa
13-12-2002, 16:02
Origineel gepost door Abdelhay Lang verhaal die van mij We hebben alle tijd van de wereld, dus begin :)

nixie
13-12-2002, 16:03
haahha ik heb nog nooit een vriend gehad dus kan niets vertellen

saila
13-12-2002, 16:06
HAY HAY IK HEB OOK NOG NOOIT EEN VRIEND GEHAD DOUSHHHHH IK KAN JE NIET HELPEN NASIRA:D

missquemado
gebruik je fantasie a nixie...... god heeft ons dat niet voor niets gegeven dus verzin maar wat wij wachten allen op jou verhaal

yassine23
als ik begin dan haal ik weer het verleden boven water en gaan trannnnnnnnnnnnnen hun eigen gang vinden over mijn wangen en ik heb geen zaaaaaaaaakdoekje bij mij dus een ander keertje beslama

rachidas
13-12-2002, 16:08
ik ontmoette johnny in de supermarkt .. ja want ik werkte in een supermarkt enneh .... hij kwam naar me toe en zei .. je komt me bekend voor en toen zei ik .. ja en daarom kom ik daar niet meer .... en toen moest ie lachen ..... hij zei je bent wel bijdehand .... en toen zei ik .. nee ik ben bijdevoet...... .. en toen moest ie lachen ... hij zei je bent echt grappig en toen zei ik .. nee hoor ik ben heel serieus.. en toen zei ik weer ... hee ik ben bezig met werken ik ik wil niet dat je mij afleid.. en toen zei hij sorry ... maa r mag ik wel vaker langs komen .... ik zei tuurlijk... en toen kwam ie steeds ... en daarna begon ik hem ook leuk te vinden ..... .. ja en nu zijn we heel gelukkig samen ... that's my story .. so you like it??

missquemado
13-12-2002, 16:11
het is wel een grappig verhaal om te lezen soukran

nixie
13-12-2002, 16:13
ok dan vanochtend werd ik wakker, ik had me natuurlijk weer verslapen, moe ga ik naar de badkamer en neem ik een douche om wakker te worden, daarna kleed ik me om en ren naar de trein, die ik net mis natuurlijk helemaal opgefokt loop ik naar de kiosk en wacht in de rij, wanneer ik aan de beurt ben kijk ik ineens in een paar mooie blauwe ogen, wauw wat was hij lekker zeg. Ik droomde helemaal weg van hem, wanneer hij mij vragend aan kijkt, ontwaak ik uit mijn dromen en vraag wat ie vroeg.. Hij zegt: hallo, ben je er nog??? ikke: ja hoor, sorry was er niet helemaal bij.... hij zegt: nee dat geeft niet meid, wat wil je hebben?? ik antwoord: een cappucino graag, hij schenkt voor mij in en ik betaal..... daarna ging ik in mijn trein zitten, en de hele weg naar school dacht ik aan hem..... na een saaie schooldag ben ik blij als ik wat kan slapen in de trein, opeens komt er iemand naast me zitten, waardoor ik wakker wordt, ik kijk recht in die mooie blauwe ogen van hem..... hij herkent mij en zei: he dame, toevallig dat ik je hier zie, ja antwoorde ik... we praten de hele rit terug over van alles en nog wat, wanneer ik uit moet stappen kijkt ie me diep in de ogen en vraagt of ik een keer wat hem wou gaan drinken, ik stemde toe,,,, op onze afspraakje praten we weer over van alles en nog wat totdat hij mij ineens vol op mijn mond zoende,. en toen werd ik wakker met een fles fanta in mijn hand:lol:

nixie
13-12-2002, 16:14

he rachidas is dat echt waar funny:melig:

Pagina's : [1] 2