Bekijk originele versie : Wat Is Daar Mis Mee????
de jongens hier zitten hier te klagen dat marokaanse meisjes meer en meer relaties aangaan. MAAR wat is daar mis mee?? waarom zegge jullie niet 'waarom gaan marokanen meer en meer relaties aan?'
of geldt dat hier niet voor de jongens? en nog iets dat over de meisjes die strakke kleding dragen.daar ben ik ook helemaal niet mee eens, maar en de jongens dan?? zij lopen ook zo rond met spannende levisbroeken en korte truitjes
dan worden jullie ook bekeken hoor. maar jullie exuses zal weer zijn dan de meisjes niet moge kijke
MEISJES, wat vinden jullie ervan :kwaad:.
een kameel lacht de andere kamelen uit omdat zij bulten hebben, maar hij weet niet dat ze zelf ook heeft.
de jongens hebben het over de meiden, maar ze vergeten zichzelf :rolleyes:
DieselGirly
11-12-2002, 19:19
Origineel gepost door angel21
een kameel lacht de andere kamelen uit omdat zij bulten hebben, maar hij weet niet dat ze zelf ook heeft.
de jongens hebben het over de meiden, maar ze vergeten zichzelf :rolleyes:
Your damn right Girl.............. ;)
Origineel gepost door Abdelhay
Als jullie zo graag realties aan willen gaan suc6 dan want mij boeit het allang niet meer! (It's your life!)
Ik denk niet dat ze daar op doelt Abdelhay. Want ik keur relaties zeker niet goed.
Maar wat zei porbeert te zeggen is, dat jongens het over meiden hebben die relaties hebben enz, maar die jongens hebben dan zelf ook een vriendin. Do you get my point? :) Dus de pot verwijt de ketel :)
MissBlaBla
11-12-2002, 19:39
Abdelhay... Ik las net in een andere topic "de gekste manier waarop je je vriend/vriendin hebt leren kennen", dat het bij jou een lang verhaal was. Ik neem aan dat je dan een relatie hebt (of getrouwd bent). Als je een relatie hebt, hoe denk je dan over je vriendin? Ik bedoel, is zij dan slecht door een relatie aan te gaan met jou?
PS: No hard feelings :D
BlaBla
SweetRose
11-12-2002, 20:10
ik heb geen relaties..ik ben een braaf meisje :D
dus het interesseert me op den duur ook ni meer...:rolleyes:
Als jullie zo graag realties aan willen gaan suc6 dan want mij boeit het allang niet meer! (It's your life!)
Vind ik nou ook...leef en laat leven...jij wordt niet gestraft voor andermans zonden...... :rolleyes:
sihemB :)
Itsjustme
12-12-2002, 10:39
one love ewa meiden zijn nou eenmaal altijd de l*l maakt niet uit wat de meiden worden er altijd op aangekeken hoe je het ook wend of keert
CheB_SpaCuH
12-12-2002, 10:48
Ik ben het eens met Kadir :rolleyes:
rachidas
12-12-2002, 10:48
Origineel gepost door zin 'n midar
ik heb geen relaties..ik ben een braaf meisje :D
dus het interesseert me op den duur ook ni meer...:rolleyes:
braaf??? zeg dat niet zo snel .... je mag wel geen relaties hebben gehad maar er zijn zeker andere dingen die jij doet ,.... kattekwaad uithalen!! :D
althans ik doe dat wel ... je weet toch boobytrap
MissBlaBla
12-12-2002, 11:20
Nou ik vind van niet want dan zou ik ook verkeerd bezig zijn en meisjes die een relatie aan willen gaan met iemand waar ze van weten daar trouw ik toch niet mee die zijn verkeerd bezig vind ik maar wie ben ik om te zeggen dat het slecht is!! zo zie ik het iniedergeval
Ja dan begrijp ik je wel... Een relatie aangaan voor de lol of zonder doel keur ik ook zwaar af. Maar dat geldt bij mij voor beide partijen.
BlaBla
rachidas
12-12-2002, 11:21
Origineel gepost door MissBlaBla
Ja dan begrijp ik je wel... Een relatie aangaan voor de lol of zonder doel keur ik ook zwaar af. Maar dat geldt bij mij voor beide partijen.
BlaBla
you go girl
merjem18
12-12-2002, 11:44
die meisjes die een relatie willen, willen het toch zelf maar dan moeten jongens er niet over praten want dat is onzin. Ik zelf heb ook geen vriend en ben er niet op tegen dus. meiden schijt hebben joh. en laat die jongens maar lekker praten
P.S zei zijn ook niet geweldig
rachidas
12-12-2002, 11:50
weet je wat het is met sommige jongens....... ze vinden zichzelf altijd de beste en hebben de strengste eisen en regels voor een meid...maar zelf vinden ze het heel normaal om dingen te doen die volgens die islam verboden is ...... sorry ik zeg jullie eerlijk ik wil geen afgelikte boterham.... ik trouw liever met een illie uit maroc..... een mooie illie dan !!! ihih
en jongens kunnen er niet tegen als de meiden ietsie pietsie slimmer zijn dan hen!! en waar ze ook niet tegen kunnen is dat meisjes altijd de laatste woorden hebben..... want ja ze zijn mannen en mannen moeten laten zien dat ze heel wat zijn en veel meiden kunnen krijgen .... het lijkt wel een competitie .. ...
maar ja .... mannen die zo denken die trouwen uiteindelijk met boerinnen
rachidas
12-12-2002, 12:35
Origineel gepost door helleau
hahaha waar slaat dat op, als je nou een realatie neemt of niet ik heb nu geen vriend maar ik zou alleen een relatie met iemand aan gaan als er liefde in het spel is, niet voor de lol ofzo, maar ja wie zegt dat ik dan zou trouwen ben nog jong, ik vind het ook erg jammer dat sommige jongens altijd naar de meiden kijken en niet naar zichzelf, ik wil echt geen loser die heel nl heeft gehad, soort zoekt soort he, ik wil iemand met normen en waarden als die nog bestaan:rolleyes::rolleyes:
succes met iemand zoeken hahhaha je vindt hem echt niet en als je hem vindt dan heeft hij toch 1 minpuntje.... mannen zijn eigenlijk een minpuntje in ons leven.en niet het lichtpuntje..... en believe me we kunnen wel zonder hen.... en voordegene die wel vriendjes hebben, hebben jullie geen koppijn??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.