Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom zijn Marokkanen altijd negatief over Marokkanen...

BentDagilia
11-12-2002, 18:31

Hey, Ik vind dat veel Marokkanen andere Marokkanen als dom, crimineel zien als nietsnutte als mensen die van de uitkering leven als mensen die niet eens Nederlands kunnen als mensen die de hele tijd roddelen... Waarom hoor je een turk of surinamer dat nooit over ze eigen volk vertellen??? Ze vertellen vaak alleen de goeie dingen Moeten wij ook eens doen... Mischien worden we dan in een beter daglicht gezet... Ik bedoel hoe wil je anders in een goed daglicht staan als je je eigen cultuur uitscheld... Bent Dagilia :rolleyes:

KI_kracht
11-12-2002, 18:42
Origineel gepost door Bent Dagilia Hey, Ik vind dat veel Marokkanen andere Marokkanen als dom, crimineel zien als nietsnutte als mensen die van de uitkering leven als mensen die niet eens Nederlands kunnen als mensen die de hele tijd roddelen... Waarom hoor je een turk of surinamer dat nooit over ze eigen volk vertellen??? Ze vertellen vaak alleen de goeie dingen Moeten wij ook eens doen... Mischien worden we dan in een beter daglicht gezet... Ik bedoel hoe wil je anders in een goed daglicht staan als je je eigen cultuur uitscheld... Bent Dagilia :rolleyes: het is toch zo dat er marokkanen erbij zitten die crimineel zijn of leven van een uitkering.

DieselGirly
11-12-2002, 18:44
Origineel gepost door KI_kracht het is toch zo dat er marokkanen erbij zitten die crimineel zijn of leven van een uitkering. YOUR DAMN RIGHT!!!!..........

missquemado
11-12-2002, 18:45
ze zijn zo negatief omdat, ze teveel op elkaar letten, en niet eerst bij zich zelf gaan kijken,want bij hun gaat toch altijd alles goed ???? ( zeggen ze)

BentDagilia
11-12-2002, 18:49

Ki kracht je hebt gelijk maar sommige denken gelijk Alle Mgharba hebben een uitkering en iedereeen Is Crimineel Bent Dagilia

Angel
11-12-2002, 18:50
Origineel gepost door KI_kracht het is toch zo dat er marokkanen erbij zitten die crimineel zijn of leven van een uitkering. het mag dan zo wel zijn, maar dat geldt ook voor andere nationaliteiten. Maar wie geeft een andere marokkaan het recht om over zijn landgenoot te praten? Omdat hij/zij toevallig de Nederlandse taal beheerst, of een baan heeft, hoeft niet per definitie te betekenen dat hij/zij beter is. Wat die marokkanen proberen te doen is in het gevlei van de Nederlanders te komen. Ze3ma kijk wij zijn geintergreerd, je eigen landgenoten naar beneden halen. Die Nederlands knikken als ze je zien en zeggen wij beschouwen jou niet als die andere Marokkanen, wij zien jou als Nederlander. Maar zodra jij je rug naar ze toekeert lachen ze je keihard uit.

MueZli
11-12-2002, 18:52
Ik vind dat we nog niet genoeg kritiek hebben geleverd, en dan bedoel ik opbouwende. Zelf reflectie is altijd goed, dat houdt je scherp. :D

kalimiro
11-12-2002, 18:52
Origineel gepost door Bent Dagilia Hey, Ik vind dat veel Marokkanen andere Marokkanen als dom, crimineel zien als nietsnutte als mensen die van de uitkering leven als mensen die niet eens Nederlands kunnen als mensen die de hele tijd roddelen... Waarom hoor je een turk of surinamer dat nooit over ze eigen volk vertellen??? Ze vertellen vaak alleen de goeie dingen Moeten wij ook eens doen... Mischien worden we dan in een beter daglicht gezet... Ik bedoel hoe wil je anders in een goed daglicht staan als je je eigen cultuur uitscheld... Bent Dagilia :rolleyes: Het klopt helemaal ,ik zal je vertellen hoe dat komt .............. dat hoeft niet perse aan de nationaliteit te liggen .....het is namelijk van nature zo BIJ DE MEESTEN ..dat mensen hun eigen problemen en de situatie proberen te verzachten en dat gebeurt in de zin van leedvermaak !!!Door bijv.over een ander te praten kunnen ze tevreden zijn over zichzelf en hun eigen situatie !!! Ze troosten zichzelf met de gedachte dat de buurman of buurvrouw het erger heeft ..en zo ..valt hun probleem ( situatie ) weer mee!!!!! Dat is de oorspronkelijke toch wel vaak onbewuste reden van het negatief praten over anderen ...... Dit geldt voor iedereen die daar aan meedoet ......... Maar bij de marokaanse gemeenschap komt het inderdaad wat vaker voor .........maar ik denk dat dat voor ons wat zichtbaarder is omdat we zelf marokaans zijn ....!!! maar het gebeurt ook bij andere mensen van andere nationaliteit ..... Ik hoop dat je het hier mee wat beter begrijpt . Liefs Layla222 :zwaai:

kalimiro
11-12-2002, 18:53
Origineel gepost door kalimiro Het klopt helemaal ,ik zal je vertellen hoe dat komt .............. dat hoeft niet perse aan de nationaliteit te liggen .....het is namelijk van nature zo BIJ DE MEESTEN ..dat mensen hun eigen problemen en de situatie proberen te verzachten en dat gebeurt in de zin van leedvermaak !!!Door bijv.over een ander te praten kunnen ze tevreden zijn over zichzelf en hun eigen situatie !!! Ze troosten zichzelf met de gedachte dat de buurman of buurvrouw het erger heeft ..en zo ..valt hun probleem ( situatie ) weer mee!!!!! Dat is de oorspronkelijke toch wel vaak onbewuste reden van het negatief praten over anderen ...... Dit geldt voor iedereen die daar aan meedoet ......... Maar bij de marokaanse gemeenschap komt het inderdaad wat vaker voor .........maar ik denk dat dat voor ons wat zichtbaarder is omdat we zelf marokaans zijn ....!!! maar het gebeurt ook bij andere mensen van andere nationaliteit ..... Ik hoop dat je het hier mee wat beter begrijpt . Liefs Layla222 :zwaai:

Lady_Cazawia
11-12-2002, 18:56
Origineel gepost door kalimiro Het klopt helemaal ,ik zal je vertellen hoe dat komt .............. dat hoeft niet perse aan de nationaliteit te liggen .....het is namelijk van nature zo BIJ DE MEESTEN ..dat mensen hun eigen problemen en de situatie proberen te verzachten en dat gebeurt in de zin van leedvermaak !!!Door bijv.over een ander te praten kunnen ze tevreden zijn over zichzelf en hun eigen situatie !!! Ze troosten zichzelf met de gedachte dat de buurman of buurvrouw het erger heeft ..en zo ..valt hun probleem ( situatie ) weer mee!!!!! Dat is de oorspronkelijke toch wel vaak onbewuste reden van het negatief praten over anderen ...... Dit geldt voor iedereen die daar aan meedoet ......... Maar bij de marokaanse gemeenschap komt het inderdaad wat vaker voor .........maar ik denk dat dat voor ons wat zichtbaarder is omdat we zelf marokaans zijn ....!!! maar het gebeurt ook bij andere mensen van andere nationaliteit ..... Ik hoop dat je het hier mee wat beter begrijpt . Liefs Layla222 :zwaai: jaaa wallah meissie je hebt echt gelijk je weet het echt goed te formuleren wat ik dacht. :goedzo: groetjesssssss :zwaai:

Lady_Cazawia
11-12-2002, 18:59
Origineel gepost door Kadir Omdat Marokkanen stinken:jammer: Ten eerste je ruikt je boven lip en ten tweede hahaha ik weet wie het zegt de grote STINKERD himself!!!!!!!!!! :zwaai: Toedeloeeeeeeeeee

Jemal2002
11-12-2002, 19:05
Origineel gepost door Bent Dagilia Hey, Ik vind dat veel Marokkanen andere Marokkanen als dom, crimineel zien als nietsnutte als mensen die van de uitkering leven als mensen die niet eens Nederlands kunnen als mensen die de hele tijd roddelen... Waarom hoor je een turk of surinamer dat nooit over ze eigen volk vertellen??? Ze vertellen vaak alleen de goeie dingen Moeten wij ook eens doen... Mischien worden we dan in een beter daglicht gezet... Ik bedoel hoe wil je anders in een goed daglicht staan als je je eigen cultuur uitscheld... Bent Dagilia :rolleyes: Elk ras doet het alleen Marokkanen voelen zich al beter dan andere, en houden ervan om er over te praten en op te scheppen

KI_kracht
11-12-2002, 19:06
Origineel gepost door Bent Dagilia Ki kracht je hebt gelijk maar sommige denken gelijk Alle Mgharba hebben een uitkering en iedereeen Is Crimineel Bent Dagilia denken ja oke iedereen denkt dan dat alle marokkanen criminelen zijn en dat alle marokkanen van uitkering leven maar komt dat denk je doordat we over onze landgenoten praten of omdat ze dat gewoon denken? kijk maar naar de islam ze zeggen allemaal islam is slecht islam is dit islam is dat terwijl wij allemaal zeggen dat het juist anders is. snap je dus het komt niet door wat wij zeggen maar door wat zij denken. en wat zij denken is niet altijd waar dus als het niet waar is hoef je je niet druk om te maken. leef je leven doe je best en je zal komen.