Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mix huwlijken

Pagina's : [1] 2

missquemado
11-12-2002, 18:28

kijken Hoe kijken jullie hier tegen aan, vinden jullie dat dit moet kunnen of keuren jullie het juist af en vind vind je dat soort bij soort hoort, zeker als het om moslims gaat. ma3a salama miss quemado noumidia :zwaai: :zweep:

CheB_SpaCuH
11-12-2002, 18:30
Als diegene met wie je trouwt zich bekeerd is er niks aan de hand :D Ik heb ee nicht die getrouwd is met een kaapverdiaan en ik heb een nicht die getrouwd is met een Nederlander zijn topgozers, ben trots op ze! ze zijn echt goede moslims ciao

Cina
11-12-2002, 18:30
Als het beiden moslims zijn...waarom niet?

dima_zina85
11-12-2002, 18:32
Origineel gepost door missquemado kijken Hoe kijken jullie hier tegen aan, vinden jullie dat dit moet kunnen of keuren jullie het juist af en vind vind je dat soort bij soort hoort, zeker als het om moslims gaat. ma3a salama miss quemado noumidia :zwaai: :zweep: ik vind zeker dat soort bij soort hoort als het om de islam gaat......

missquemado
11-12-2002, 18:35

stel iemand wil geen moslim worden waar zou je dan voor kiezen?

Cina
11-12-2002, 18:40
Origineel gepost door dima_zina85 ik vind zeker dat soort bij soort hoort als het om de islam gaat...... De Islam kent geen nationaliteiten...

brown_eyesxx
11-12-2002, 18:42
precies Iedereen moet doen wat zij of hij wilt en elkaar in de waarden laten dan komen we allemaal een stuk verder :zwaai:

missquemado
11-12-2002, 18:42
dat is nou een stelling waarik het ook mee eens ben. ze zeggen toch liefde overwint alles ?/ ?

DieselGirly
11-12-2002, 18:46
HET MAAAAAAAAKT ME NIET UIT WAAR HIJ VANDAAN KOMT, ALHAMDOEILAH MAKEN ME OUDERS DAAR OOK GEEN PUNT VAN........ALS HET GELOOF 1 IS/WORD. 2 geloven op 1 kussen, slaapt de duivel tussen!!!!!

dima_zina85
11-12-2002, 18:49
Origineel gepost door Cina De Islam kent geen nationaliteiten... he meid ik bedoelde dat een islamiet moet trouwen met een islamiet ongeacht nationaliteit.......

missquemado
11-12-2002, 18:56
hey meissie, ik tik nu wel onder jouw naam, maar jij weetwel beter dat ik, je gekke vriendin het is. wat denk je dat ik ga zeggen? nou je weet dat ik de liefde van me leven heb gevonden, en voor mij maakt het dus echt niet uit wat die is. ik vind ook niet dat uberhaupt uiot moet maken. liefde is het enigste wat telt in deze wereld en dat moet iedreeen is een keertje beseffen. dus, wij blijven nog heel lang samen! groetjes

Lady_Cazawia
11-12-2002, 19:05
het belangrijkste is gewoon dat ie persoon ook moslim is. Ikzelf ga inshallah met iemand trouwen die geen marokkaan is maar wel natuurlijk wat heeeeeeel belangrijk moslim is (hij was al moslim toen ik hem leerde kennen) hij is namelijk half indisch half italiaans. En tjaa verder is ie superlief en een nette, serieuze goeie jongen en niet te vergeten superknap hihihi. :zwaai: beslamaaaaa

missquemado
11-12-2002, 19:07
veel succes, maar vind je nu echt dat geloof bijvoorbeeld of iets anders er een rol in speelt?

Lady_Cazawia
11-12-2002, 19:13
Origineel gepost door missquemado veel succes, maar vind je nu echt dat geloof bijvoorbeeld of iets anders er een rol in speelt? ik vind dat geloof een hele belangrijke rol speelt en niet alleen met de mond zeggen ik ben moslim ik moet het ook in de 'praktijk' zien en dat vind ik persoonlijk heel belangrijk, maar nationaliteit vind ik helemaal niet belangrijk. :zwaai: beslamaaaa

HAJET75
17-12-2002, 14:44

MOSLIM MOET BIJ MOSLIM 2 GELOVEN OP EEN KUSSEN, DAAR SLAAPT DE DUIVEL TUSSEN!!!!!!

Pagina's : [1] 2