Bekijk originele versie : WAArom mag je je mening niet uitten?
Miss_Nerd
11-12-2002, 18:26
Nou ik heb een Vraagje:
Waarom als iemand zijn/haar mening geeft,dat het meteen verkeerd is en dat er meteen met vieze woorden wordt gegooid..!!
Iedereen heeft toch een eigen mening......
ik kan dat niet BEGRIJPEn!~!!!!!!!!
JUIST doordat er verschillende meningen zijn, botsen ze nog al eens.
Maar waar haal jij die info dan vandaan? Er zijn ook zat mensen die elkaars mening respecteren, zonder dat ze het met elkaar eens zijn hoor. En je mening geven is zeker niet verkeerd! Het zou juist verkeerd zijn, als je dat niet deed.
Miss_Nerd
11-12-2002, 18:33
Origineel gepost door Cina
Maar waar haal jij die info dan vandaan? Er zijn ook zat mensen die elkaars mening respecteren, zonder dat ze het met elkaar eens zijn hoor. En je mening geven is zeker niet verkeerd! Het zou juist verkeerd zijn, als je dat niet deed.
ik Haal die info uit sommoge mensen hierzoooo... op marokko.
muaaaaaaaaaaaaaaah op je voorhoofd
Miss_Nerd
11-12-2002, 18:35
Origineel gepost door Cina
ik Haal die info uit sommoge mensen hierzoooo... op marokko.
muaaaaaaaaaaaaaaah op je voorhoofd
:zwaai: Toeiiiiiiiiiii
missquemado
11-12-2002, 18:37
sommige mensen voelen zich gewoon aangevallen omdat jou mening misschien beter is dan, de gene met wie je die mening deelt. hij of zij kandangewoon niet op tegen jou mening, en valt je dan bij wijze van spreken aan.
Miss_Nerd
11-12-2002, 18:57
DAAR Zit wat In :smile:
Miss_Nerd
11-12-2002, 18:58
DAAR Zit wat In, :smile:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.