Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : is er onderlinge strijd tussen de twee sekse

Hamida
11-12-2002, 18:12

is er een strijd tussen mannen onderling en vrouwen onderling? ik zou het niet weten als jullie mijn verhaal hebben gelezen zien jullie dat er meisjes zijn die jaloers zijn op hun eigen vriendin ik wil graag weten of mensen hier ervaring mee hebben of mee hebben gehad.

RaZer
14-12-2002, 21:17
Vind wel dat ze een reactie heeft vedient :rolleyes: En ja er is een strijd.. wij mannen zijn slimmer maar de vrouwen willen dat niet toegeven... Nu kijken hoe de vrouwen zullen reageren, als ze dat doen is er zeker een strijd en doen ze dat niet dan is er geen strijd.. zo dan heb je meteen antwoord op je vraag.

Noer3inetie
14-12-2002, 21:20
damn wat is dat voor reactie razer je weet gewoon 100% zeker dat er iemand reageert ewa ik ben de gelukkige vandaag............ so lets begin my dare...........

Hamida
14-12-2002, 21:24
hahahahahaha je bent gestoord ik had het eigenlijk over mannen onder elkaar maar dit mag ook hoor lief dat je op me reageert bousa

Noer3inetie
14-12-2002, 21:27

OH OEPS SORRY MAAR JE HAD STAANS TUSSEN MANNEN ONDERLING EN VROUWEN ONDERLING???????

Hamida
14-12-2002, 21:32
ja klopt maar dat maakt niet meer uit razer maakt er zijn eigen discussie van bousa

Hamida
19-12-2002, 15:50
misschien is jaloers op het feit dat iedereen je moet en haar niet daar moet je je niets van aantrekken jij bent beter dan haar en zij heeft lekker pech je moet je er vooral niet rot over gaan voelen!! als zij iets vindt van jou dan moet je haar laten zien waar je van gemaakt bent bousa

SamiaGirl
19-12-2002, 15:58
Wat me vaak is opgevallen en wat ik erg jammer vind is dat sommige marokkaanse meiden naar elkaar kijken met een vieze dodelijke blik :jammer: .Dat vind ik echt erg ik bedoel we zijn allemaal moslims en allemaal marokkaans inplaats dat we goed met elkaar omgaan wordt er precies het tegenovergestelde gedaan :jammer: . Boussa Sam :D