Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lady's and gentlemen...

Pagina's : [1] 2

MissBlaBla
11-12-2002, 18:11

Ik weet dat dit onderwerp, zoals vele anderen, al uitgekauwd, herkauwd en uitgespuugd is. Maar ik denk niet dat hij al eens langs is geweest bij de nieuwe leden die er de laatste paar maanden bij zijn gekomen. Duhuuuuus... ik dacht ik ga hem eens opnieuw openen aangezien er toch niemand komt met interessantere onderwerpen :p Mijn vraag aan de heren is wat voor eisen ze aan een vrouw/vriendin stellen. Ik heb het hier over zowel het innerlijk als het uiterlijk van een vrouw. Noem op zijn minst 3 uiterlijke eisen en 3 eisen waaraan ze qua het innerlijk moet voldoen. Voor de lady's geldt precies hetzelfde. Welke eisen stel jij aan een man/vriend? Hoe meer eisen je stelt, hoe duidelijker je schets is. Ben benieuwd! BlaBla :rolleyes:

Chaimaa
11-12-2002, 18:13
Bla Bla has spoken ;)

Cina
11-12-2002, 18:20
Mijn ideale man: -Is praktiserende moslim (Nr. 1) -Heeft een mooi innerlijk -En een goed uiterlijk -Is goed opgeleid -Heeft gevoel voor humor Need I say more...? :D

MissBlaBla
11-12-2002, 18:29
Origineel gepost door Super_Marokkaan Min droomvrouw: :D -heeft geen snor -is geen dikke ton -is geen dunne spriet -is geen hoe r -heeft geen kapsones -is niet behaard -is eerlijk -is medelevend ;) -heeft gevoel voor humor -heeft geen blonde kop -is niet plat en niet te rond :D -is niet gierig -goed opgeleid ............to be continued..... To be continued...?? Is er veel meer dan?? Tell me SuperMocro, share it with us :D BlaBla

MissBlaBla
11-12-2002, 18:31

Origineel gepost door Chaimaa Bla Bla has spoken ;) Safi? Alleen dat zeg je :confused: BlaBla

brown_eyesxx
11-12-2002, 18:39
Mijn Man -Moet een praktiserende (op de juiste manier) geleerde Moslim zijn -respect hebben voor allah en zijn wetten -en ook voor mij voor mij familie en voor heeel de mede mens -gemanierd ,beleefd -niet bazig -van deze tijd -zorgzaam,behulpzaam -charmant :blauwkus: :koppel: -romantisch -grappig gevoel voor humor -eerlijk(BETEKEND DUS NIET BEDRIEGELIJK) -niet tahramieat el kwaleb..!!!! -zachtaardig maar ook weer een beetje met pit er in........ -moet niet denken dat hij alles is alleen maar over zich zelf praten -dus geen kapsones -niet gierig -een zuiver hart el kaleb el kabier....... (-en moet natuurlijk heel veel van mij houden -en niet zo veel gluuren bluuren naar die andere chikky's)hihihihihi Dat Dus Mensen dat was kwa het innerlijk Nu Gaan We Over Op Het Uiterlijk Ik Bedoel maar het oog wilt natuurlijk ookwat niet waar???..... ;) (-Lang :Iluvu: -Breed,gespierd -mooie lach -mooie ogen -mooie ect................. ...................... -mooie gezichts uitdrukking -kort om heeel charmant -Lekker kontje -lekkere lippen -kortom gewoon een lekker ding) hihihiihihihi Ik zet dit er bij maar het gaat in prenciepe alleen om het innnerlijk das het belangrijkste tuurlijk wilt het oog wat alleen je relatie kan je niet basseren op het uiterlijk mohiem hihihi :zwaai: gr my

MissBlaBla
11-12-2002, 18:48
Origineel gepost door Emshoom mijn ideale vrouw hoeft ; -geen "fotomodel" te zijn -niet hooggeschoold te zijn -niet rijk te zijn dit "moet" ze echter wel zijn ; -van goede huize -goudeerlijk -gelovig -en oprecht van me houden :zwaai: Emshoom, die gnieperige hond staat me niet zo aan :p... Maar je omschrijving is duidelijk, Insha Allah zul je haar vinden ;) BlaBla

MissBlaBla
11-12-2002, 18:50
Origineel gepost door brown_eyesxx Mijn Man -Moet een praktiserende (op de juiste manier) geleerde Moslim zijn -respect hebben voor allah en zijn wetten -en ook voor mij voor mij familie en voor heeel de mede mens -gemanierd ,beleefd -niet bazig -van deze tijd -zorgzaam,behulpzaam -charmant :blauwkus: :koppel: -romantisch -grappig gevoel voor humor -eerlijk(BETEKEND DUS NIET BEDRIEGELIJK) -niet tahramieat el kwaleb..!!!! -zachtaardig maar ook weer een beetje met pit er in........ -moet niet denken dat hij alles is alleen maar over zich zelf praten -dus geen kapsones -niet gierig -een zuiver hart el kaleb el kabier....... (-en moet natuurlijk heel veel van mij houden -en niet zo veel gluuren bluuren naar die andere chikky's)hihihihihi Dat Dus Mensen dat was kwa het innerlijk Nu Gaan We Over Op Het Uiterlijk Ik Bedoel maar het oog wilt natuurlijk ookwat niet waar???..... ;) (-Lang :Iluvu: -Breed,gespierd -mooie lach -mooie ogen -mooie ect................. ...................... -mooie gezichts uitdrukking -kort om heeel charmant -Lekker kontje -lekkere lippen -kortom gewoon een lekker ding) hihihiihihihi Ik zet dit er bij maar het gaat in prenciepe alleen om het innnerlijk das het belangrijkste tuurlijk wilt het oog wat alleen je relatie kan je niet basseren op het uiterlijk mohiem hihihi :zwaai: gr my :toink: BlaBla

Chaimaa
11-12-2002, 18:52
Mijn man moet niks! mijn man is............?? :rolleyes: ;)

Chaimaa
11-12-2002, 18:58
Origineel gepost door Kadir Je weet;) :stout:

brown_eyesxx
11-12-2002, 19:03
like you my burrie :blauwkus:

relaxabee
11-12-2002, 19:38
mijn vrouw moet een goede partner zijn, een goede moeder zijn voor de kinderen en een goede h.oer zijn in bed :lol:

Lady_moi
11-12-2002, 19:42
Origineel gepost door relaxabee mijn vrouw moet een goede partner zijn, een goede moeder zijn voor de kinderen en een goede h.oer zijn in bed :lol: :jammer:

MissBlaBla
11-12-2002, 19:44
Origineel gepost door Emshoom ik denk dat ik haar al gevonden heb :giechel: en het grappige van al is ; -ze komt uit goede huize -is een "fotomodel" -is rijk -is gelovig -is hooggeschoold -is goudeerlijk en houd oprecht van me :Iluvu: Allah ikemmel bigeer ;) BlaBla

MissBlaBla
11-12-2002, 19:46

Origineel gepost door relaxabee mijn vrouw moet een goede partner zijn, een goede moeder zijn voor de kinderen en een goede h.oer zijn in bed :lol: Wat heb jij haar te bieden dan?? En wat versta jij onder een goede partner? BlaBla

Pagina's : [1] 2