Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een haramrelatie is zo spannend...eenmaal getrouwd valt de spanning weg en wordt het

Pagina's : [1] 2

new
09-08-2004, 00:02

vervelend en sommigen zoeken opnieuw in het geheim naar een tweede haramrelatie want dat is en was zo spannend en lekker tegelijk dat ze langzaam maar zeker hun huwelijk laten stikken...............en de gevolgen kent iedereen en de slachtoffers kennen we ook namelijk de kinderen waar is het scheef gegaan was zijn vrouw niet de schuldige want ze stapte mee in de haramrelatie en nu zij getrouwd zijn is haar man een tweede haramrelatie begonnen heb ik gelijk of niet

LaMorena
09-08-2004, 00:03
Waarom is haram, haram? Omdat het haram is. Dus heb je gelijk.

new
09-08-2004, 00:04
Origineel gepost door new vervelend en sommigen zoeken dan in het geheim naar een tweede haramrelatie want dat is zo spannend en lekker tegelijk dat ze langzaam maar zeker hun huwelijk laten stikken...............en de gevolgen kent iedereen en de slachtoffers kennen we ook namelijk de kinderen waar is het scheef gegaan was zijn vrouw niet de schuldige want ze stapte mee in de haramrelatie en nu zij getrouwd zijn is haar man een tweede haramrelatie begonnen heb ik gelijk of niet

Lady_moi
09-08-2004, 00:04
Je hebt gelijk en daarom wil ik met de man waarmee ik inshallah zal trouwen nie aanraken

LaMorena
09-08-2004, 00:05

en geef ff antwoord op mijn vraag.

BentFes
09-08-2004, 00:13
You're right. Daarom wil ik liever met iemand trouwen, die ik niet ken. Lijkt me veel beter.

Metalsiarachida
09-08-2004, 00:31
new jij hebt altijd gelijk waaarom weet ik nie maar egt di meen ik

new
14-08-2004, 22:37
waarom is een haramrelatie zo spannend kan iemand met ervaring ons wat uitleg geven

new
14-08-2004, 22:53
Origineel gepost door La__Haine Omdat da allemaal zo nieuw is vooral de 1ste keer en sommigen kicken daarop omda zoiets nie mag Maar uiteindelijk zullen zij de losers zijn heb je ervaring mee of zeg je dit uit de losse pols ik vind dat sommigen een kick van krijgen maar eigenlijk is het puur lichamelijk wel gezond ik bedoel je hebt altijd een hoge waarde adrenaline en je bloed en dit verhoogt de hartslag en de bloedtoevoer in je lichaam dat krijg je ook als je sport

tiyaah22
14-08-2004, 23:16
omdat verboden vruchten nu eenmaal het lekkerst smaken aan jou de keuze om de uitdaging aan te gaan , en voor een halale manier te kiezen wat mij een kick geeft is juist de kracht hebben om verboden dingen uit de weg te gaan

new
14-08-2004, 23:53
Origineel gepost door La__Haine Als ge zo koppig blijft en er nie van leert TUURLIJK WORD DA EEN SPORT maarja zoals ik al zei zij zullen de losers zijn je hebt gelijk ze zijn de losers

new
14-08-2004, 23:54
Origineel gepost door tiyaah22 omdat verboden vruchten nu eenmaal het lekkerst smaken aan jou de keuze om de uitdaging aan te gaan , en voor een halale manier te kiezen wat mij een kick geeft is juist de kracht hebben om verboden dingen uit de weg te gaan wat een krachtige reactie zeg gewoon top

new
14-08-2004, 23:55
Origineel gepost door La__Haine Gij gij zijt erg :D hoe bedoel je

Metalsiarachida
15-08-2004, 00:32
:belgie: wil ik egg leren die taaltje

new
15-08-2004, 00:46

Origineel gepost door Metalsiarachida :belgie: wil ik egg leren die taaltje ik woon in leuven meer zeg ik niet

Pagina's : [1] 2