Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : this is me

Pagina's : [1] 2 3

LELA_KINKY
11-12-2002, 17:42

vandaag ging ik kijken op beruchte internet en toen kwam ik hier ik wilde gelijk member worden vond wel nice page maar ik ben dus lela kinky why kinky because ik was gisteren naar kinky kapper geweest mijn haar beurtje gegeven en now is it black with pink strepen very nice ik heb 1 jaar in USA gewoond love that country so bigg en die amerikaan people are very fat tooo alleen maar kentucky fried chicken en mac eten niet normaal i lived there because i was working there, ik wilde actrice worden you know hollywood paar rolletjes gehad in een paar films zelf een rol gehaad very small part in Sex and the city ik was voetganger op stoep moest langs die blonde carrie lopen was wel funny ook in LA gewerkt in hollywood was wel nice maar is zo difficult daarzo but anyway i am back in holland the cheesecountry maar ik ben ook marokaans orgineel alleen ik leef al vanaf mijn 14e alleen zonder familie, mijn ouders heb ik nooit echt gekend heel jammer maar so be it it was mektab ben opgevoed door een hele lieve vrouw lela fatima maar ze is heen gegaan R. I P ik ben nu 22 en singel soo that was a story about me

Toufik19
11-12-2002, 17:43
leuke autobiografie

RaZer
11-12-2002, 17:45
Aangenaam ik ben Razer, Rachid is beter maar goed. Je bent hier nieuw en ik heb pas geleden een topic gestart over waarom mensen engels praten nu snap ik wel dat jij de engelse taal goed beheers. Maar gebruik jij engels omdat je niet weet hoe je het in het nederlands zeg of vind je het gewoon leuk ?

Brownsugar
HEY WELKOM MEID, EN BEDANKT VOOR SHARING YOUR LIFESTORY ;)

LELA_KINKY

Origineel gepost door Toufik19 leuke autobiografie thank you

LELA_KINKY
11-12-2002, 17:47
Origineel gepost door RaZer Aangenaam ik ben Razer, Rachid is beter maar goed. Je bent hier nieuw en ik heb pas geleden een topic gestart over waarom mensen engels praten nu snap ik wel dat jij de engelse taal goed beheers. Maar gebruik jij engels omdat je niet weet hoe je het in het nederlands zeg of vind je het gewoon leuk ? i lived in the states

RaZer
11-12-2002, 17:48
Origineel gepost door LELA_KINKY i lived in the states ja maar ik heb ook in marokko gewoond, dat wil niet zeggen dat ik op deze forum marokkaans ga praten. Ps heb niet in marokko gewoond maar gaf het als voorbeeld. Maar ik snap wat je bedoel. :zwaai:

LELA_KINKY
11-12-2002, 17:49
Origineel gepost door RaZer ja maar ik heb ook in marokko gewoond, dat wil niet zeggen dat ik op deze forum marokkaans ga praten. Ps heb niet in marokko gewoond maar gaf het als voorbeeld. Maar ik snap wat je bedoel. :zwaai: thats your choice boy maar het klinkt zo leuk en ben net terug en dat engels blijft haken if you know what i mean

Juf_Nora
11-12-2002, 17:50
opgevoed door lela fatima...... jij hebt zeker het boek gouden vis gelezen, nou ik ook.............. dus WHAT EVER!!!

brown_eyesxx
11-12-2002, 17:51
ja dus?....... en nu. ben je ,je nederlands vergeten of is het gewoon een automatischme geworden??? :)

younesel18
11-12-2002, 17:51
Origineel gepost door LELA_KINKY vandaag ging ik kijken op beruchte internet en toen kwam ik hier ik wilde gelijk member worden vond wel nice page maar ik ben dus lela kinky why kinky because ik was gisteren naar kinky kapper geweest mijn haar beurtje gegeven en now is it black with pink strepen very nice ik heb 1 jaar in USA gewoond love that country so bigg en die amerikaan people are very fat tooo alleen maar kentucky fried chicken en mac eten niet normaal i lived there because i was working there, ik wilde actrice worden you know hollywood paar rolletjes gehad in een paar films zelf een rol gehaad very small part in Sex and the city ik was voetganger op stoep moest langs die blonde carrie lopen was wel funny ook in LA gewerkt in hollywood was wel nice maar is zo difficult daarzo but anyway i am back in holland the cheesecountry maar ik ben ook marokaans orgineel alleen ik leef al vanaf mijn 14e alleen zonder familie, mijn ouders heb ik nooit echt gekend heel jammer maar so be it it was mektab ben opgevoed door een hele lieve vrouw lela fatima maar ze is heen gegaan R. I P ik ben nu 22 en singel soo that was a story about me Nee, dat past zeker niet bij "mijn profiel" Mischien moet je dat herhalen. Of als ondertekening zetten. Dan ziet iedereen hoe en wie jij bent. Tis maar een ideetjes. Groeten Ik had niets te doen Alles goed met jullie? Waar kom je eigelijk vandaan? Ja dat is het

brown_eyesxx
11-12-2002, 17:52
hasoema haliek noraaaa :( misschien is ze wel echt door lella fatima opgevoed

RaZer
11-12-2002, 17:53
Origineel gepost door LELA_KINKY thats your choice boy maar het klinkt zo leuk en ben net terug en dat engels blijft haken if you know what i mean Nee ik weet het niet.. but who cares :zwaai:

oujdia20
11-12-2002, 17:53
opgevoed door lela fatima!!!! haha...........die heeft zeker het boek gouden vis gelezen! haha

LELA_KINKY
11-12-2002, 17:54

Origineel gepost door brown_eyesxx hasoema haliek noraaaa :( misschien is ze wel echt door lella fatima opgevoed sorry maar thats the truth maar if you dont believe dan moet je maar wat anders gaan doen

Pagina's : [1] 2 3