Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Neggafa Jamila Badri

Sugargirl
08-08-2004, 22:40

Hallo allemaal, Ik had een vraagje en ik hoop dat ik daar snel antwoord op kan krijgen, namenlijk: wie van jullie weet waar jamila badri woont, ik wil namelijk bij haar een kijkje gaan nemen. ik ga in september verloven inshallah en wil kijken of ze mooie dingen heeft. en of ze natuurlijk nog plaats heeft. als jullie op een van deze vragen antwoord weten hoor ik het graag van jullie, want ik heb haar zelf nog nooit meegemaakt op een bruiloft. alvast bedankt. :zwaai:

babybruidje
08-08-2004, 22:41
ik zou als ik jou was even bellen ze zit namelijk erg vol!! 06-12708266

Sugargirl
08-08-2004, 22:47
dankje wel babybruidje, heb jij haar weleens meegemaakt? en weet jij of ze mooie dingen heeft, voor een verloving?

babybruidje
08-08-2004, 22:55
jahh ik ga haar doen insha Allah bij mij trouwen..ze is echt een super vrouwtje!!

Sugargirl
08-08-2004, 23:04

wanneer ga je trouwen insha allah???? en weet jij dan waar zij woont?

samimosam
09-08-2004, 09:38
Salam Aleikoum, Zelf neem ik haar inshallah ook en het is echt een top-vrouwtje... Bel haar en vraag haar naar haar adres. Ik denk niet dat je haar adres hier gaat krijgen...zou dat ook niet willen eerlijk gezegd. Bel haar, ze is er eind augustus weer isnhallah en maak een afpraak. Wees wel snel, want ze zat volgens mij al bomvol. Zeker met de aankomende Ramadan-periode. Veel succes meid! Maha Salama :zwaai:

xsalouamarocx
18-08-2004, 16:37
ze heeft echt heele mooie jurken en het is echt een lief vrouwtje maar helaas zit ze altijd heel snel vol.

UmmNaasiruddeen
18-08-2004, 17:31
Salaam alaykoem, ik zit in een anacheed groep en heb kei veel bruiloften van haar meegemaakt en ik vertel je meid ze is TOP qua kleding make-up en karakter ... Wasalaam

Sugargirl
19-08-2004, 22:03
dank jullie wel allemaal voor jullie reaties ik heb haar inmiddels gebeld en ze zit inderdaad helemaal vol tot volgend jaar, ze heeft alleen nog 2 tal vrijdagen open... ik ga volgende week eff bij haar een kijkje nemen. beslamaaa