Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mannen

Pagina's : [1] 2 3

LELA_KINKY
11-12-2002, 17:21

I like them, I love them, i want them your my life

Tnawie
11-12-2002, 17:21
Origineel gepost door LELA_KINKY I like them, I love them, i want them your my life waarom ben ik vrijgezel dan? :confused:

LELA_KINKY
11-12-2002, 17:22
omdat jij in de treu one gelooft je julia op haar balkon

EMIEN
11-12-2002, 17:23
Marathon meeste TOPIC's in een uur......................:D

emsoem
11-12-2002, 17:23

:eek: heb jij dan alleen nutteloose pmtje's naar zina gestuurt..... :verdriet:...........ben een slechte cupido...... =emsoem=

Toufik19
11-12-2002, 17:24
Origineel gepost door LELA_KINKY omdat jij in de treu one gelooft je julia op haar balkon jij niet?in wat geloof jij dan?

Tnawie
11-12-2002, 17:25
Origineel gepost door emsoem :eek: heb jij dan alleen nutteloose pmtje's naar zina gestuurt..... :verdriet:...........ben een slechte cupido...... =emsoem= blijven schieten jongen :D ik heb je nodig ;)

LELA_KINKY
11-12-2002, 17:26
Origineel gepost door Toufik19 jij niet?in wat geloof jij dan? ik geloof in jou wel pittige man ben jij i like that

emsoem
11-12-2002, 17:27
Origineel gepost door Tnawie blijven schieten jongen :D ik heb je nodig ;) ja maar deze keer shiet ik met een bazoeka :stout: en ik denk dat ik die zina er eens bij ga halen :hihi: ff kijken of ze op msn is =emsoem=

LELA_KINKY
11-12-2002, 17:27
Origineel gepost door Kadir WEJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW, Jij durft zeg, jij hebt echt lef, dit is al je derde topic, ik ga echt zo mn vrienden bellen, als je nog een topic plaatst, krijg je drive-by van mij cadeau, PAS OP HE:kwaad: jaaaaaaaaaa bye bye i am not afraid of you wat kan een turk mij maken

Toufik19
11-12-2002, 17:28
Origineel gepost door LELA_KINKY ik geloof in jou wel pittige man ben jij i like that wel,dat is leuk,maar het positieve hiervan is dat ik NIET(lees:niet)in jou geloof. ps:masturbatie is haram,dus trek die rok/broek(schrappen wat niet past)maar terug aan.

Overspel
11-12-2002, 17:28
Origineel gepost door LELA_KINKY I like them, I love them, i want them your my life Ik krijg hoofdpijn..

Tnawie
11-12-2002, 17:29
Origineel gepost door emsoem ja maar deze keer shiet ik met een bazoeka :stout: en ik denk dat ik die zina er eens bij ga halen :hihi: ff kijken of ze op msn is =emsoem= je moet gewoon zina zelf als pijl gebruiken :D wedden dat ik dan verliefd word :Iluvu: als ik door haar geraakt word :D

LELA_KINKY
11-12-2002, 17:29
Origineel gepost door Toufik19 wel,dat is leuk,maar het positieve hiervan is dat ik NIET(lees:niet)in jou geloof. ps:masturbatie is haram,dus trek die rok/broek(schrappen wat niet past)maar terug aan. hellooo wie zegt dat ik het over mastrubatie had echt weer typisch a manthing i was talking about mijn controle to look of ik een man was or not because sommige mensen zeiden dat net hier in die reactie

emsoem
11-12-2002, 17:30

Origineel gepost door Tnawie je moet gewoon zina zelf als pijl gebruiken :D wedden dat ik dan verliefd word :Iluvu: als ik door haar geraakt word :D hmm damzz she's not on msn :kwaad: mesa merlies.....en ja zla haar wel ff gebruiken als eeuwige pijltje :hihi: =emsoem=

Pagina's : [1] 2 3