Bekijk originele versie : s7or !!
La_Tangeroise
23-06-2010, 13:16
hoe kan je weten of iemand s7or op je heeft gedaan???
Er is zo'n sticker die je op je huid kunt kleven. Als het rood kleurt, heb je s7or en anders niet.
maissa41
23-06-2010, 13:46
en waar haal je die sticker?
bruistablet
23-06-2010, 14:51
Ooh maisa
Trap er niet in. Laat iemand roqya over je lezen, dan kan je erachter komen. Ik heb een link gekregen van een jongen die via marokko.nl ook veel adviezen geeft. Ik doe al 4 dagen roqya en voel me veel beter. Gisteren had ik een dipdag met alleen huilbuien. Na de roqya voelde ik me beter en heb beter geslapen.
Ik heb ook sihr , maar heb vertrouwen dat het weggaat.
Ik heb gehoord dat een vrouw in marrakech is die haalt de sihr er zo uit. Een collega van mij heeft heel veel vriendinnen daarnaartoe gestuurd met succes. Ik ga insha allah na de ramadan daarnaartoe.
Hier een bericht die ik net op de site heb geplaats:
Hoi Dames en Heren
Onlangs heeft er hier een jongen het volgende nummer gegeven van een zogenaamde fkih in Marokko: in Fes.
Dit is het nummer: 00212666182687.
Maar niet bellen AUB. Hij vraagt naar gegevens van je moeder en de moeder van je man. En vraagt ook nog heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel geld. Dat is een tovenaar. Richt je op de koran en roqya of een imam die alleen roqya citeert. Trap er alsjeblieft niet in!!!
Ook degene die dit nummer verspreid kan met hem een deal hebben gesloten om mensen uit te buiten. Dus let op alsjeblieft.
Groetjes
Er is zo'n sticker die je op je huid kunt kleven. Als het rood kleurt, heb je s7or en anders niet.
Jij bent zeker de leukste thuis,:moe:
l7obl3mar
23-06-2010, 16:15
Sukkel.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.