Bekijk originele versie : terugpakken die handel...hihi
ewaaaaaaaa mensen........HELP ME !
Ik wil een jongen echt hard naaien terugpakken flashen.....hem helemaal ziek maken klaar........
gewoon met woorden en daden.......
ik kan ook me pipa pakken of :confused: me vrienden op hem afsturen
maar ik wil gewoon iets vets orgineels...hoeft niet echt wraak te zijn anders doe ik weer hetzelfde maar toch weet je...:confused:kan niet uilgeggen maar doe nou maar gewoon even wat neerzetten zo word het gelijk een leuke topic.......mannen vertellen wat ze het ergste vinden wat ze kan worden aangedaan of wat al is gebeurd:stout:
en vrouwen zeggen wat ze allemaal wel niet voor ergs hebben gezegd gedaan bij mannen .........whatever..........
creatieve reacties graag....beetje lachen ook he :giechel: niet alles te serieus nemen:zwaai:
Wat je ook doe met wraak zal je niets oplossen...
Dan doe jij weer wat en dan hij weer en ga zo maar door...
Abden_nour
11-12-2002, 17:12
Sherine Saai
razer????? ohhh LEES okayy !!!!!!
heb jij nooit wat mee gemaakt wat je erg vond ofzo??? wat zou je erg vinden ????
Abden_nour neeh jij heb een opvrolijkende reactie !!!!!!jij trekt volle zalen :rolleyes:
toch kijk je weer toch doe je weer moeite voor me .........alsjeblieft hoor
LELA_KINKY
11-12-2002, 17:15
girl
je moet hem duidelijk maken dat je op hem valt en dat je hem leuk vind
en dan moet je hem zema gaan versieren en dan als jullie alleen zijn
moet je hem helemaal gek maken met je body
you know, make him sweat en dan is hij zwak en dan moet je hem pakken
Abden_nour
11-12-2002, 17:16
Sherine beste is je moeder helpen afwassen
hahahahhaa juist m jij begrijpt m :melig:
eindelijk creativiteit:giegel:
Toufik19
11-12-2002, 17:17
Degene die zijn woede bedwingt is sterker dan degene die deze woede uitoefent op iets of iemand
Cut his manhood off......
Abden_nour maak je daar maar niet druk om hoor!!!!ik zou me eerder druk maken om jezelf je moest eens weten wat ik allemaal voor jouw in gedachte had.........
trouwens waar kom jij opeens vandaan zo stoer doen???zomaar uit het niets???heb ik je wat gedaan ofzo????ik ken je niet eens ga naar een andere topic dan als het je niet bevalt wat verspil je aandacht aan mij....:rolleyes:
kadir nee sorry......ik weet niet uit welke bananenboom jij nou weer bent gevallen voor het geval je het niet doorhad..er stond voordat je binnen kwam me naam hoor dat ik het had geschreven dus als je toch weer zehma het hatertje komt uithangen what the **** doe je hier dan????
ikke weet niet uit wat voor gezin jij komt????maareh ik betaal hier me eigen dingen hoor....maar nu word alles gelijk verklaart jij bent gewoon zo een verwend kindje...
Abden_nour
11-12-2002, 17:23
sherine feministische gek wijf enigste wat ik uit jou berichtje kon maken
Chatefemqemamu
11-12-2002, 17:38
Sherine... plannen maken?? Jaja daar ben ik de master in... revenge sweet revenge :jeweetog:
Kijk je moet wel enige info verschaffen over de persoon in kwestie... dan heb ik in no time een master-evil-plan!
laboudanda
11-12-2002, 17:58
Ja man shér
jij wilt gewoon gedopt worden !
Beter nix doen sherry anders wordt je zeker gedopt!
Wat een topic!
Tip: 9 mm is goedkoop tegenwoordig
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.