Bekijk originele versie : golf 6 gti gekocht krijg ik na week van de politie te horen
dat die omgekaft is en dat er 3 dezelfde golf 6 gti's in nederland rondrijden met zelfde papieren etc:(
APPIE_MOCROO
23-06-2010, 01:07
Sterkte, is een oom van mij ook overkomen en een andere bekende....
Tegenwoordig komt dat wel vaker voor, alles driedubbel controleren.
Sterkte, is een oom van mij ook overkomen en een andere bekende....
Tegenwoordig komt dat wel vaker voor, alles driedubbel controleren.
ze hebben me papieren afgepakt dus officeel is die niet van mij:( en wou volgende week naar marokko:jammer:
munt-thee
23-06-2010, 01:08
ik koop tegenwoordig auto bij merkdealer iets meer betalen wel zekerheid
dat die omgekaft is en dat er 3 dezelfde golf 6 gti's in nederland rondrijden met zelfde papieren etc:(
Klote meid. Ken iemand die dit ook heeft meegemaakt, hopeloos gewoon..
Prijs was zeker aantrekkelijk of niet?
MOTHAFAKKER
23-06-2010, 01:39
Gekloonde auto
Je kan naar je geld fluiten, verzekering betaalt ook niet.
Ze moet straks misschien betalen aan de verzekering, om de auto te houden....... :jammer:
MOTHAFAKKER
23-06-2010, 01:47
Ze moet straks misschien betalen aan de verzekering, om de auto te houden....... :jammer:
Ja idd, als de rechtmatige eigenaar allrisk verzekerd is en langer dan 1 maand geleden dan kan ze die misschien voor een leuke prijsje kopen.
Sterkte dame
Ja idd, als de rechtmatige eigenaar allrisk verzekerd is en langer dan 1 maand geleden dan kan ze die misschien voor een leuke prijsje kopen.
Sterkte dame
leuk is die prijs vaak ook niet.
is me ook overkomen.
heb uiteindelijk bedankt want je betaalt gewoon de dagwaarde van de auto.
102-0008762
23-06-2010, 15:18
Waarom in hemelsnaam een Golf VI Gti, als vrouw zijnde ?
Je kunt overigens naar je geld fluiten.
De enige manier is om een civiele procedure te starten tegen de verkoper.
Gekkewijf
23-06-2010, 15:24
Je mag al blij zijn dat ze jou niet beschuldigen van diefstal. Naar je geld kun je overigens fluiten.
lil__robio
23-06-2010, 15:30
Ook al controleer je het 6x bij de rdw klpd etc, het kan iedereen overkomen
AlIbAbBa17
23-06-2010, 15:43
LOL, straf van god, het zou me niet verbazen als het met haram geld is gekocht.
Gekkewijf
23-06-2010, 15:47
LOL, straf van god, het zou me niet verbazen als het met haram geld is gekocht.
Onzin. Genoeg mensen die zweten voor hun geld. :)
ja me broers die willen zeg maar via een vriend van hun die ook een golf 6 gti heeft mijn auto door de douane laten komen in marokko met de papieren van ze vriend(maar ze kijken tog niet naar chissisnummer of zoiets de douane?) en als ze daar zijn laten ze, neef die daar bij autogarage werkt mijn auto laten invoeren daar in marokko(zeg maar marokaanse kenteken) en dat me neef in marokko hem dan voor me overneemt(zeg maar dat die officeel niet meer van mij is) en als ze in nederland opeens de auto in beslag willen nemen gaan me broers zeggen dat die gestolen is in frankrijk ofzo.
het is voor mij echt ingewikkelt allemaal maar hoop dat het ze gaat lukken want me neef zegt ook veel mensen te kennen daar maar heeft iemand hier ervaring mee?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.