Bekijk originele versie : Heb je dat ook.............??????????
IK HEB HET STEEDS EN IK VEROORDEEL MEZELF ER OOK STEEDS VOOR..................
Als ik iemand op dit forum.....iets in incorrect ABN zie opschrijven......
Krijg ik gelijk.......... en sorry daarvoor......... dat is iemand met een MAVO achtergrond..............
EN NU ZAL IK MEZELF EFFE DE LES LEZEN........................:
1)
MAVO is niet slecht............dat beeld moet uit je hoofd zetten........iedereen heeft zijn eigen pad ....... En MAVO is geen negatieve pad.....MEsen maken tenminste hun school af :goedzo:
2)
HET KAN OOK EEN FOUTJE ZIJN................NIET ALLE MAROKkANen doen mavo..........(ik met mn vooroordelen)...............
Zo dat moest ik ff kwijt..................... :rolleyes:
Heb jij dat ook............????
:zwaai:
Iedereen is slim ligt er gewoon aan wat je er mee doet
yasmine85
11-12-2002, 17:07
nee, ik heb dat niet....
Niet iedereen is goed in Nederlands, en zelfs nederlanders kunnen vaak niet eens normaal nederlands praten... ("dit boek is van me eigen" )
En ook mensen die Havo of VWO doen, spreken of schrijven niet zo goed Nederlands...
Het heeft dus niks met Mavo of VBO te maken...
kiss
(tis btw geen aanval hoor, als t zo overkomt.. )
Ja...........................kijk ik kom er gewoon eerlijk over uit............
En wil me er voor verontschuldigen..................... want het slaat nergens op
:jammer:
Abden_nour
11-12-2002, 17:09
Iedereen is suprieurder in iets dan een andere .Je moet alleen geluk heben dat jou gave winstgevend is
Origineel gepost door EMIEN
IK HEB HET STEEDS EN IK VEROORDEEL MEZELF ER OOK STEEDS VOOR..................
Als ik iemand op dit forum.....iets in incorrect ABN zie opschrijven......
Krijg ik gelijk.......... en sorry daarvoor......... dat is iemand met een MAVO achtergrond..............
EN NU ZAL IK MEZELF EFFE DE LES LEZEN........................:
1)
MAVO is niet slecht............dat beeld moet uit je hoofd zetten........iedereen heeft zijn eigen pad ....... En MAVO is geen negatieve pad.....MEsen maken tenminste hun school af :goedzo:
2)
HET KAN OOK EEN FOUTJE ZIJN................NIET ALLE MAROKkANen doen mavo..........(ik met mn vooroordelen)...............
Zo dat moest ik ff kwijt..................... :rolleyes:
Heb jij dat ook............????
:zwaai:
k ga egt nie op mn speling letten als ik zit te chaten....
Origineel gepost door Abden_nour
Iedereen is suprieurder in iets dan een andere .Je moet alleen geluk heben dat jou gave winstgevend is
kapitalisten mentaliteit :D
DAAROM............................................ .............ja..........ik ook niet...en de meeste mensen......niet....................Mar de reactie die ik in mn hoofd krijg vind ikk niet netjes.........................daar voor SORRY..........voor de mensen die zich aangesproken voelen.........
Origineel gepost door Tnawie
k ga egt nie op mn speling letten als ik zit te chaten....
KOMT ALLEMAAL DOOR kENITRYA.......................TOEN IK HIER PAS KWAM..........OP MAROKKO.NL ZAT ZE ME DE HELE TIJD TE CORRIGEREN OP ME SPELLING......................... :kwaad:
Voelde zich zeker tof omdat ze Geneeskunde deed............. :D
Tazzzzzzzzzzzzzzzzzz hallo het is geen test of zo maak zoveel fouten als je wilt
ewaa saafie waarom moeilijk doen???/
het is geen www.marokko.kak.nl
=emsoem=
Ik heb een STERK GEWETEN....................die zei dat ik ff sorry moest zeggen :)
Origineel gepost door EMIEN
KOMT ALLEMAAL DOOR kENITRYA.......................TOEN IK HIER PAS KWAM..........OP MAROKKO.NL ZAT ZE ME DE HELE TIJD TE CORRIGEREN OP ME SPELLING......................... :kwaad:
Voelde zich zeker tof omdat ze Geneeskunde deed............. :D
als het goed bedoeld is maak het niet uit.. maar soms ben je bezig met discussieren en maak je fouten. Wat zij dan gaan doen is dat verbeteren omdat ze niets te zeggen hebben op je reactie.
Is alleen maar een goed teken ;)
Let daar niet op..
Origineel gepost door RaZer
als het goed bedoeld is maak het niet uit.. maar soms ben je bezig met discussieren en maak je fouten. Wat zij dan gaan doen is dat verbeteren omdat ze niets te zeggen hebben op je reactie.
Is alleen maar een goed teken ;)
Let daar niet op..
t klopt......die aicha 28 deed niks anders dan mij de hele tijd corrigeren of over mn uiterlijk l.ulen ipv op mn argummenten in te gaan :D
JA....................................goed........ ..........
ZAND EROVER......................................
VErgeten en Vergeven
:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.