Bekijk originele versie : Acer
Rifijnse.Jeblia
22-06-2010, 23:44
Salaam,
Op de site bol.com hebben ze een laptop in de aanbieding. De merk is Acer, m'n moeder zegt dat het een slechte merk is. Wie kan mij hier wat meer over vertellen. Ik twijfel omdatdie maar 300euro kost.
Dit staat er als beschrijving:
Klein formaat, grote prestaties! De 10.1-inch Aspire One 532h bevat de Intel Atom N450 processor, een 802.11n wifi module, een wsvga-beeldscherm en nog veel meer. En dat alles in een zeer kleine behuizing die minder dan 2,5 cm dun is en slechts 1 kilo weegt! Met de meegeleverde accu kun je wel 6 uur lang op de bank internetten, muziek luisteren, foto's kijken, office-werk verrichten, je email lezen, chatten, etcetera!
Hoop dat iemand mij wat meer info kan geven?;)
harde schijf en werkgeheugen staat er niet bij dit is een mini laptop zoek je een mini of normale laptop
bij acer zijn alleen de aspire series goed en ze doen het ook heel goed en gaan heel lang mee "bij normaal gebruik"
Rifijnse.Jeblia
23-06-2010, 00:17
Daarom staat er klein formaat! En ben op zoek naar een normaal laptop, het maakt niet zoveel uit hoeveel geheugen hij heeft omdat ik niet zo veel opsla/download. Toch bedankt voor de info! Ik denk dat ik maarlangs mediamarkt ga ofzo. Welke soort laptop raad je me aan?
Daarom staat er klein formaat! En ben op zoek naar een normaal laptop, het maakt niet zoveel uit hoeveel geheugen hij heeft omdat ik niet zo veel opsla/download. Toch bedankt voor de info! Ik denk dat ik maarlangs mediamarkt ga ofzo. Welke soort laptop raad je me aan?
hangt af van je budget en hoeveel je ervoor wilt geven in ieder geval koop een laptop met een inte pentuim"dual core" ....intel core....of intel i3 i5 i7 processor
Rifijnse.Jeblia
23-06-2010, 14:39
hangt af van je budget en hoeveel je ervoor wilt geven in ieder geval koop een laptop met een inte pentuim"dual core" ....intel core....of intel i3 i5 i7 processor
Begrijp er niks van maar ik zal ernaar kijken. Bedankt!:kus:
Begrijp er niks van maar ik zal ernaar kijken. Bedankt!:kus:
dat zijn processors die gloed zijn een goeie processor is belangrijker dan merk laptop/pc bijvoorbeeld je ziet een hp met een celeron processor en daarnaast een pacjkard bell met een intel core i3 dan zou ik voor de packard bell gaan omdat het een goeie processor heeft
Rifijnse.Jeblia
24-06-2010, 13:51
Jaaa, ik begrijp het al wat beter. Had vorig jaar een laptop gekocht maar m'n broer is er per ongeluk op gaan staan en nu is de beeld bijna helemaal zwart. Het is een presario CQ50. Heeft ongeveer 500euro gekost. Denk dat ik maar weer zo eentje ga kopen want ik vond hem toendertijd echt perfect. Shokran voor al je hulp:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.