Bekijk originele versie : Verstandskiezen trekken aaaaaaaahhhhh!!!
RomaysaRayyan
22-06-2010, 21:02
Ik heb vandaag beiden mijn verstandskiezen laten trekken, Ya RAbie ik wist niet dat dit zoooooveeeeeeeeeeeel pijn deed:traan1:
is nog erger dan een bevalling!
En ik moet over 3 weken de andere kant laten trekken:traan1:
5 prikken gehad waarvan er 1 regelrecht in mijn zenuw terecht is gekomen ik voelde schokken van hier tot tokio.
ik vond het al overdreven toen mijn man zei van ik ga die dag vrij nemen, ik dacht okeeeee?? hoeft nie hoor? zegt ie je denkt echt dat het niks is he??maar ik ben hem zoooo dankbaaaar yarabie, echt liefff ik ben zo trots op hem.
mohiem meiden ik vergaaaa van de honger ik heb vanaf 11 uur sóchtends niets kunnen eten:jammer: .
hebben jullie lekkere recepten die ik morgen dan kan maken zoals smoothies?? het moet vloeibaar zijn.
ik heb net aardappelpurre en spinazie naar binnen gewerkt:moe:
Wajaaaw doet het echt zo erg pijn....
RomaysaRayyan
22-06-2010, 21:08
ppffff ik ben helemaal versuft door ibu (600).
Als ik dit had geweten had ik het nooit gedaan, ik ben zo opgezwollen.
heb de halve dag geslapen.
maar ja zoals ze zeggen wie mooi wil zien moet pijn lijden:hihi:
Ik moet ook mijn kiezen laten trekken. Ik heb eerst getwijfeld, maar toch gebeld om het te doen. Shit, ik ben bang. :hihi:
Je maakt mij echt bang hoor, of misschien deed het alleen pijn bij jouw?
en wat deed dan percies pijn?
RomaysaRayyan
22-06-2010, 21:13
Ik moet ook mijn kiezen laten trekken. Ik heb eerst getwijfeld, maar toch gebeld om het te doen. Shit, ik ben bang. :hihi:
als je tegen pijn kan, zou zeggen gewoon DOEn:hihi:
ik moet ook over 3 weken gaan en ik ga gewoon meid want ik zal in de toekomst erg last van gaan krijgen ze zitten dwars bij mij.
het grappige toen ik daar lag dacht ik nog van dit kan toch niet erger zijn dan een bevalling, omdat ik best een zware bevalling had de laatste keer, maaaaar het heeft het echt overtroffen.
RomaysaRayyan
22-06-2010, 21:16
Je maakt mij echt bang hoor, of misschien deed het alleen pijn bij jouw?
:hihi: :hihi:
ja lieverd alleen bij mij schat.
jij zal er ongedeerd onderuit komen:nerd:
maaar het is gewoon bij iedereen verschillend natuurlijk, hoe meer prikken (verdoving) je krijgt des te beter.
dat dacht ik ook bij 4 totdat de chirurg mijn hoofd tegen zijn dikke borst aandrukte en begon te zagen en te trekken.
als je tegen pijn kan, zou zeggen gewoon DOEn:hihi:
ik moet ook over 3 weken gaan en ik ga gewoon meid want ik zal in de toekomst erg last van gaan krijgen ze zitten dwars bij mij.
het grappige toen ik daar lag dacht ik nog van dit kan toch niet erger zijn dan een bevalling, omdat ik best een zware bevalling had de laatste keer, maaaaar het heeft het echt overtroffen.Shit, hahaha. Het zijn mijn verstandskiezen. Eentje heeft een gaatje en de andere gaat mee voor de sier. Ik heb er nooit last van gehad. Ik wilde alleen gaan met de bus, maar na het lezen van jouw verhaal is het toch verstandig om iemand mee te nemen. Maar eerst mijn verwijsbrief ophalen, :hihi:
:hihi: :hihi:
ja lieverd alleen bij mij schat.
jij zal er ongedeerd onderuit komen:nerd:
maaar het is gewoon bij iedereen verschillend natuurlijk, hoe meer prikken (verdoving) je krijgt des te beter.
dat dacht ik ook bij 4 totdat de chirurg mijn hoofd tegen zijn dikke borst aandrukte en begon te zagen en te trekken.
Waajaaw zaagen en trekken ik wilde nog afspraak maken. Echt nu niet meer. Ga gewoon elke dag heen en weer de kies bewegen tot dat die los gaat.
RomaysaRayyan
22-06-2010, 21:20
en wat deed dan percies pijn?
bij mij was het toen hij de onderste kies begon te trekken en te zagen ik voelde het gewoon in me hoofd alsof ie in mijn hoofd aan het zagen was.
ik schreuuwde van de pijn en toen zei hij tegen me, waar doet het pijn?? ik zei overaaaaal!! voor ik het wist gaf ie me weer een prik en daarna gelijk in een keeer getrokken.
de napijn is erg daarom krijg je ibuprofen mee de zwaarste die je om de 8 uur moet innemen. en je gezicht wordt lelijk opgezwollen. ik zal nu de hele week als een ballonhoofd gaan lopen.
net zoals mijn man zei tweede hoofd en onderkin:hihi:
RomaysaRayyan
22-06-2010, 21:22
Shit, hahaha. Het zijn mijn verstandskiezen. Eentje heeft een gaatje en de andere gaat mee voor de sier. Ik heb er nooit last van gehad. Ik wilde alleen gaan met de bus, maar na het lezen van jouw verhaal is het toch verstandig om iemand mee te nemen. Maar eerst mijn verwijsbrief ophalen, :hihi:
ik zou wel iemand mee nemen die letterlijk je hand kan vasthouden.
ins-allah zal het beter bij jou verlopen dan van mij.
ik moet over 3 weken weer:traan1:
Inshallah. Veel succes en sterkte toegewenst.
Ik neem wel een stressbal mee, :hihi:
RomaysaRayyan
22-06-2010, 21:25
Waajaaw zaagen en trekken ik wilde nog afspraak maken. Echt nu niet meer. Ga gewoon elke dag heen en weer de kies bewegen tot dat die los gaat.
aahahahahha meskiena! ik denk niet door heen en weer bewegen dat je je kies uit kan trekken het niet zomaar een verstandskies. ze zitten echt diep die krengen.
maar gewoon gaan hoor lieverd, je bent er echt snel vanaf, doet wel pijn maar is positief.
insallah zal je heeeeel erg weinig pijn krijgen
RomaysaRayyan
22-06-2010, 21:26
Ben ik ff blij dat ik iniminiverstandskiezen heb,de kleinste verstandskiezen van de hele tandsartspraktijk kreeg ik te horen van m'n tandarts.:hihi:
Allah ichafiek!:kus:
dank je hbiba! wees blij dat die van jou klein zijn, die van mij waren monsterlijk!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.