Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : films branden en converteren

najlae20
22-06-2010, 19:37

oke hier is mijn vraag voor jullie ik heb een film gedowload en gebrand dat is allemaal gelukt alleen als ik de film nu afspeel dan zie ik steeds net als reclame in het midde het is volgens mij net als een watermerk of so omdat ik ni de software heb gekocht van converterXTOdvd maar gewoon gratis heb wie kan mij helpen aan een progamma waarmee ik filmen kan converteren en branden zonder dat die reclame verschijnt midde in de film!!!! ik weet het is te veel gevraagd om dit allemaal te lezen maar toch alvast bedankt :kus:

najlae20
22-06-2010, 20:55
niemand die me kan helpen????

Mevrouwtje-F
23-06-2010, 11:09
Mag ik jouw vragen waar jij de films download en hoe je ze brand:bloos:

najlae20
23-06-2010, 13:31
Mag ik jouw vragen waar jij de films download en hoe je ze brand:bloos: Ik download ze hier op marokko.nl onder CLUB heb je een onderwerp dat movie collection heet daar kan je filmen downloaden bij het branden heb ik converterXTOdvd gratis gedownload lukt allemaal heel goed alleen midde in de film verschijnt steeds een watermerk dat is nu mijn probleem!! ik zoek nu een ander programma waar ik mee kan branden en converteren dat zonder die watermerk is wie kan me helpen :hadj: