Bekijk originele versie : Wie heeft Digitenne van KPN.
Hoeveel betaal je per maand?
Hoe is het beeld?
vl_mocro
22-06-2010, 19:06
8,50 euro per maand
En beeld is redelijk goed. Maar als je kpn vergelijkt met upc (basis 16,50) is het 2x goedkoper.
En dat zijn de enige kosten toch? En je hebt ook alle standaard zenders?
Ik heb nu UPC en betaal het dubbele. (16 nog wat)
vl_mocro
22-06-2010, 19:37
En dat zijn de enige kosten toch? En je hebt ook alle standaard zenders?
Ik heb nu UPC en betaal het dubbele. (16 nog wat)
Klopt ik betaal ook alleen maar 8,50 p/m
Alleen als je een extra ontvanger wilt voor bv een extra tv betaal je 4 eu extra. Je hebt 24 kanalen standaard en veel muziekkanalen. Je kan uitbreiden met 2 erediviekanelen voor volgens mij 10 eu extra in de maand.
Maar 1 ding is zeker, veel beter dan upc wat je nu hebt.
Ik heb 2 tv's in huis, dus ik moet zeker wel een extra 4 euro erbij leggen?
Falastine
22-06-2010, 22:00
Kansloos beeld is het wel en de verbinding valt steeds weg als er iemand in de straat rijdt.
vl_mocro
22-06-2010, 22:04
Klopt
1 ontvanger per tv
solibacha111
22-06-2010, 22:14
Kansloos beeld is het wel en de verbinding valt steeds weg als er iemand in de straat rijdt.
Bij mij is tot nu toe geen één keer beeld weggevallen, misschien moet je het op een andere plek zetten.. Of je hebt die oude ontvanger, want die is echt slecht :moe:
munt-thee
22-06-2010, 23:13
Ik heb 2 tv's in huis, dus ik moet zeker wel een extra 4 euro erbij leggen?
dat is huren
je kan ook tuner bij kopen voor 50 euro voor gewoon tv en 40 euro voor lAls je een LCD of Plasma tv hebt met een ingebouwde Digitenne ontvanger, dan kun je ook kiezen voor de Digitenne Insteekkaart. Je hebt dan geen losse ontvanger nodig en maar één afstandsbediening. Tachtig procent van de nieuwe LCD / Plasma televisies is al uitgerust met een ingang om de Insteekkaart te plaatsen
je kan dreambox nemen krijg je meer zenders flim 1 canal+ erdivisie ect
kost 200 euro incl abb na 1 jaar betaal 50 euro voor verlenging
het beeld is goed als je de antenne bij de raam zet bij kpn is de administratie ook slordig ik had een ontvanger met een kaart heb later een tweede kaart genomen al meer dan 7 maanden nu in combinatie met een ci module tot nu toe betaal ik alleen de 8,50 van de eerste kaart tweede kaart hebben ze blijkbaar niet in de gaten
http://www.modern.nl/producten/originals/091189.jpg
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.