Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Videoclip Ruby (echt fadi7a)!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

Hanady
08-08-2004, 19:12

sallem 3aleikoum allemaal, kijk eens allemaal naar dez videoclip en geef mij jullie mening hierover http://www.melodyhits.tv/melody/docs/top_20.asp echt een schande voor de arabische samenleving. het is ze3ma de bedoeling dat deze videoclip ook op 2m uitgezonden word. deze clip is in egypte gemaakt. O Allah de wereld gaat achteruit!!!! almohim ik hoor van jullie... wasalem p.s. klik op Videoclip KOL MA A''OLLO AH

Zaroka
08-08-2004, 19:15
ik klik erop maar er gebeurt niks!!

3ewiTa
08-08-2004, 19:17
Het gaat goet met arabieren :D

me_karima
08-08-2004, 19:26
de dag des oordeels komt steeds dichterbij.....

Hanady
08-08-2004, 19:31

Wallahila!!! die van Nancy ajram is juist een lachwekkende videoclip enne...Zaroka klik op: Dial up!!

Jihad_Al_Nafs
08-08-2004, 19:36
Origineel gepost door Hanady sallem 3aleikoum allemaal, kijk eens allemaal naar dez videoclip en geef mij jullie mening hierover http://www.melodyhits.tv/melody/docs/top_20.asp echt een schande voor de arabische samenleving. het is ze3ma de bedoeling dat deze videoclip ook op 2m uitgezonden word. deze clip is in egypte gemaakt. O Allah de wereld gaat achteruit!!!! almohim ik hoor van jullie... wasalem p.s. klik op Videoclip KOL MA A''OLLO AH Ten eerste zuster... het is haram om moslims te leiden naar fitna (door hier een link te plaatsen) Ten tweede fitna onder de arabieren bestond voor de Islam en helaas bestaat het nog. Moge Allah ons leiden...

Hanady
08-08-2004, 19:37
Trouwens die clip van agasmak ah word wel op 2m uitgezonden en me_karima lay7fed youm elqiyama komt steeds dichterbij ja!!! Allah y ster ou saffy!!!

Ouidath
08-08-2004, 19:41
Dus daar had mijn zusje 't over.

Hanady
08-08-2004, 19:42
Dus jij wilt zeggen dat ik ze naar fitna wil leiden, terwijl ik ze wil laten zien hoe erg het er inmiddels aantoe gaat!!! broeder, ik sta hier niet reclame te maken om dat allemaal na te doen hoor!!! het is voor degenen de niet beseffen hoe erg het er aan toe gaat!!!! maar zoals je al zei: moge Allah ons leiden..

Hanady
08-08-2004, 19:43
Waarover Ouidath??? over die clip???

Ouidath
08-08-2004, 19:45
Origineel gepost door Hanady Waarover Ouidath??? over die clip??? Over dat liedje heb me rot gezocht ernaar maar kon 't niet vinden. BTW ze is geen moslima:)

Hanady
08-08-2004, 19:52
Maakt dat de kat wijs? Het is gewoon niet toegestaan in de Arabische wereld, ik ga met heel veel arabieren om, voornamelijk met Egyptenaren en Libanesen en de meesten van hun zijn katholiek, en hun vonden het net zo'n schande!!! En deze katholieke meisjes mogen van hun ouders ook niet met jongens gaan of korte rokjes dragen, ze zijn zelfs nog strenger dan ik opgevoed!! Kortom, het hoort niet in de Arabische cultuur of je nou christen bent, moslim of jood.

Ouidath
08-08-2004, 19:53
Origineel gepost door Hanady Maakt dat de kat wijs? Het is gewoon niet toegestaan in de Arabische wereld, ik ga met heel veel arabieren om, voornamelijk met Egyptenaren en Libanesen en de meesten van hun zijn katholiek, en hun vonden het net zo'n schande!!! En deze katholieke meisjes mogen van hun ouders ook niet met jongens gaan of korte rokjes dragen, ze zijn zelfs nog strenger dan ik opgevoed!! Kortom, het hoort niet in de Arabische cultuur of je nou christen bent, moslim of jood. Daar heb je wel gelijk in:) Maar ieder voor zich hé:D

Jihad_Al_Nafs
08-08-2004, 19:56
Origineel gepost door Hanady Dus jij wilt zeggen dat ik ze naar fitna wil leiden, terwijl ik ze wil laten zien hoe erg het er inmiddels aantoe gaat!!! broeder, ik sta hier niet reclame te maken om dat allemaal na te doen hoor!!! het is voor degenen de niet beseffen hoe erg het er aan toe gaat!!!! maar zoals je al zei: moge Allah ons leiden.. Zuster door deze link te plaatsen leidt je onbewijst mensen tot fitna, ik neem aan dat deze beelden onzedelijk geklede vrouwen bevatten, mannen en vrouwen die vrij met elkaar omgaan, etc... Dit is fitna misschien is het niet de bedoel van jou om mensen te verleiden naar alleen het feit dat je deze link plaatst is al voldoende om mensen tot fitna te verleiden. Het is niet persoonlijk tegen jou... maar jouw daad leidt er wel naar toe gewild of niet.

Hanady
08-08-2004, 20:10

ja ouidath i know ieder voor zich e hebt gelijk en jihad el nafs.. ben het ook wel met je eens op zich.

Pagina's : [1] 2 3 4