Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn Telefoon....

Pagina's : [1] 2

DieselGirly
11-12-2002, 16:01

Hey ben me telefoon kwijt en weet nu niet meer wat ik moet doen......weer een tel nemen...en na verloop van tijd weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer verliezen. MAAR IK KOOP WEER EEN NIEUWE.....maar welke?!! heb de NOKIA 3x 8210, 8850....weer een NOKIA doen...of raad je een andere aan..... ps ben niet op zoek en sta niet te wachten op telefooncellen..... :D :zwaai: En nu wil ik graag advies van jullie

selmAa
11-12-2002, 16:03
hey fouzia Gewoon weer een nokia... ik vind het tot nu toe de beste telefoons die er zijn. Ze lijken precies in je handen te passen, of je nou kleine of grote handen hebt. En als je nou een nieuwe telefoon koopt, moet je daar weer vanaf het begin weer mee wennen terwijl bijna alle nokia's dezelfde gebruiksaanwijzing hebben ;) thalla

mimi_tangaouia
11-12-2002, 16:04
Origineel gepost door Fouzia19 Hey ben me telefoon kwijt en weet nu niet meer wat ik moet doen......weer een tel nemen...en na verloop van tijd weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer verliezen. MAAR IK KOOP WEER EEN NIEUWE.....maar welke?!! heb de NOKIA 3x 8210, 8850....weer een NOKIA doen...of raad je een andere aan..... ps ben niet op zoek en sta niet te wachten op telefooncellen..... :D :zwaai: En nu wil ik graag advies van jullie nokia is het populairste merk dat verkocht word maar kwalitatief zijn de nieuwe nokia's niet echt denderend!! softwareproblemen, beeldschermen die iedere keer vast lopen en ga zo maar door ik wil niet zeggen dat alle nokia's slecht zijn maar de laatste tijd zitten erveel rotte appels tussen!! wat ik je beter aan kan raden is samsung daar heb ik zo weining problemen over gehoord en ik kan het weten zit in de telecom een vraagje heb je een abbonement of prepaid???

SweetRose
11-12-2002, 16:05
ik heb zo'n speelgoed gsm van mijn neefje..is zeeeeeer handig en het kost je niets...:D

Abden_nour
11-12-2002, 16:07

Fouzia ik raad j aan een tongpiercing te nemen

RaZer
11-12-2002, 16:08
Origineel gepost door Fouzia19 Hey ben me telefoon kwijt en weet nu niet meer wat ik moet doen......weer een tel nemen...en na verloop van tijd weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer verliezen. MAAR IK KOOP WEER EEN NIEUWE.....maar welke?!! heb de NOKIA 3x 8210, 8850....weer een NOKIA doen...of raad je een andere aan..... ps ben niet op zoek en sta niet te wachten op telefooncellen..... :D :zwaai: En nu wil ik graag advies van jullie Neem een tijd geen telefoon. En doe wat beters met je geld. :zwaai:

Abden_nour
11-12-2002, 16:13
Razer tegenwoordig ben je niks zonder telefoon,maar ik blijf bij mijn standpunt dat fouzia een Tonpiercing moet nemen

RaZer
11-12-2002, 16:15
Origineel gepost door Abden_nour Razer tegenwoordig ben je niks zonder telefoon,maar ik blijf bij mijn standpunt dat fouzia een Tonpiercing moet nemen Dat valt wel mee maar sommige mensen zijn inderdaad nergens meer zonder telefoon. Ik geef me geld liever uit aan meer noodzakkelijke dingen. Mijn mening TRIEST!! :zwaai:

Abden_nour
11-12-2002, 16:17
En wat noem jij eigenlik noodzakelijk,want ik verneuk al mijn geld aan kleren en stappen uit wat noem jij een top prioriteit

RaZer
11-12-2002, 16:20
Origineel gepost door Abden_nour En wat noem jij eigenlik noodzakelijk,want ik verneuk al mijn geld aan kleren en stappen uit wat noem jij een top prioriteit geen telefoon... maar zoals ik al zei is mijn mening. heb niet gezegd dat je je telefoon moet verkopen. En wat mij prioriteiten zijn hoef ik hier niet neer te zetten. scheeld per persoon..

Abden_nour
11-12-2002, 16:22
hahaha schaam jij je er voor ,maar ik vroeg het me af want de meeste marokkanen is het tel en auto's of kleren.In jou geval blijft het een mysterie

RaZer
11-12-2002, 16:26
Origineel gepost door Abden_nour hahaha schaam jij je er voor ,maar ik vroeg het me af want de meeste marokkanen is het tel en auto's of kleren.In jou geval blijft het een mysterie haha nee tuurlijk niet maar... telefoon vind ik niet belangrijk. Ik weet zijn weinig marokkanen die dat zeggen maar ik vind dat gewoon. Plus ik stap niet meer. Vind ik geldverspilling. En kleren moet je wel veel aan uitgeven, maar als ik iest kan vinden wat hetzelfde eruit ziet als een waar een dure merk opstaat zal ik natuurlijk voor de goedkopere kiezen. Maar ieder zijn eigen ding ;)

Overspel
11-12-2002, 16:31
Origineel gepost door mimi_tangaouia nokia is het populairste merk dat verkocht word maar kwalitatief zijn de nieuwe nokia's niet echt denderend!! softwareproblemen, beeldschermen die iedere keer vast lopen en ga zo maar door ik wil niet zeggen dat alle nokia's slecht zijn maar de laatste tijd zitten erveel rotte appels tussen!! wat ik je beter aan kan raden is samsung daar heb ik zo weining problemen over gehoord en ik kan het weten zit in de telecom een vraagje heb je een abbonement of prepaid??? Zeg dat wel meid.... Met mijn nieuwe Neukiaatje heb ik ook alleen maar problemen, ik krijg hoofdpijn van haar... Maar ik weet niet of ik mijn Neukiaatje wil vervangen voor Sam Sung, want aan een zo'n Japanse heb je ook NIKS wat communicatie betreft... ps. je werkt bij de telecom he! Je functie is toch niet Connecting People...:D

Abden_nour
11-12-2002, 16:31
aha maar met merk heb je status,maar tussen jou en ik meeste merkloze producten zijn kwalitatief niks waard .Ik had pas gelden nog een discussie met mijn vader er over en ik blijf bij mij optiek dat merk kledign er beter uit ziet

TwinkleEye_19
11-12-2002, 16:33

Origineel gepost door Fouzia19 Hey ben me telefoon kwijt en weet nu niet meer wat ik moet doen......weer een tel nemen...en na verloop van tijd weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer verliezen. MAAR IK KOOP WEER EEN NIEUWE.....maar welke?!! heb de NOKIA 3x 8210, 8850....weer een NOKIA doen...of raad je een andere aan..... ps ben niet op zoek en sta niet te wachten op telefooncellen..... :D :zwaai: En nu wil ik graag advies van jullie In ieder geval geen Nokia, Er is zo veel vraag naar de Nokia dat het massa-productie is geworden. Daarom zitten er zo veel defecten in het toestel. Ik vind de samsum A300 nog steeds heel mooi, maar heb zelf een Siemens S35i(van mijn broer gekregen en na al die jaren, nooit defect geweest). Mijn eigen Siemens geloof C35i of M35i heb ik aan mijn broertje gegeven en die is ook nooit stuk geweest....... Mare die nieuwe I-mood toestellen zijn echt stoer...

Pagina's : [1] 2