Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : sukkel

Pagina's : [1] 2 3

naoufala
11-12-2002, 15:52

asalam Aleikum Wat ik niet begrijp is iemand die de islam zo goed begrijpt, zoveel onzin uit kan kramen. Ten eerste ik ben niet de aangewezen persoon om tegen te zeggen, ga schoonmaken of dweilen. Daarmee beledig je je moeder of zus mee. Maar een achterlijke boer zoals jij zal dat nooit begrijpen, want mensen zoals jij grijpen altijd naar bullshit dingen, omdat jullie niks zinnigs weet te zeggen.Als jij de Koran zo goed kent dan weet je ook dat je respect voor de medemens moet hebben. En als je langer kijkt dan je neus lang is, dan weet je ook dat ik zei dat het uiteindelijk Allah lie Allem is. Dus hou die achterlijke ouderwetse praat voor je. Als je respect toon krijg je die ook terug. Asalam aleikum

selmAa
11-12-2002, 15:58
Ik denk dat deze een beetje verkeerd zit of niet??? thalla

mgrba9
11-12-2002, 15:59
Origineel gepost door helleau tegen wie heb je het?? dini perhaps?? ik denk dat je op de verkeerde knop hebt gedrukt ahhahah laat haar uitpraten :D ash had tgrbi9 :D

naoufala
11-12-2002, 16:00
ja dat klopt lekker vooschut zeg hahaha Ik had het tegen een jongen die natuurlijk weer iemand moet afzeiken en die met de OORGINELE zin komt van Tfooeee ga schoonmaken of dweilen. Hoe achterlijk kan iemand zijn. Iemand die zo denk ,mag van zwaar in de stront zakken!!!!!!!!!!!! Excuss voor fout groetjes.

Liefste
11-12-2002, 16:00

Origineel gepost door naoufala asalam Aleikum Wat ik niet begrijp is iemand die de islam zo goed begrijpt, zoveel onzin uit kan kramen. Ten eerste ik ben niet de aangewezen persoon om tegen te zeggen, ga schoonmaken of dweilen. Daarmee beledig je je moeder of zus mee. Maar een achterlijke boer zoals jij zal dat nooit begrijpen, want mensen zoals jij grijpen altijd naar bullshit dingen, omdat jullie niks zinnigs weet te zeggen.Als jij de Koran zo goed kent dan weet je ook dat je respect voor de medemens moet hebben. En als je langer kijkt dan je neus lang is, dan weet je ook dat ik zei dat het uiteindelijk Allah lie Allem is. Dus hou die achterlijke ouderwetse praat voor je. Als je respect toon krijg je die ook terug. Asalam aleikum Goed zo je hebt helemaal gelijk wij vrouwen verdienen ook respect en horen niet achter het aanrecht te staan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D You go girl :goedzo:

naoufala
11-12-2002, 16:22
Hoi Nesma thanks, maar meid het is toch zo Heb je van die jongens die zogenaamd zoveel van de Islam weten en zo simpel iets als respect hebben voor je medemens, wat ook vrouwen is, niet kunnen nakomen. Ik ben blij dat ik niet zo'n achterlijk denkende broer heb Al Hamdolillah. Wij moeten tegenwoordig opkomen voor onszelf tegen: "achterlijke Jongens ", ouder de Nederlandse gemeenschap zoveel. Als je mensen met respect behandelt, krijg je dat dubbel terug. Greets :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:

Abden_nour
11-12-2002, 16:23
Stoer!!!!!!!!!!!!!!!

RaZer
11-12-2002, 16:24
Origineel gepost door naoufala ja dat klopt lekker vooschut zeg hahaha Ik had het tegen een jongen die natuurlijk weer iemand moet afzeiken en die met de OORGINELE zin komt van Tfooeee ga schoonmaken of dweilen. Hoe achterlijk kan iemand zijn. Iemand die zo denk ,mag van zwaar in de stront zakken!!!!!!!!!!!! Excuss voor fout groetjes. waar reageerde je op dan en waar staat dat?

mgrba9
11-12-2002, 16:24
Origineel gepost door naoufala Hoi Nesma thanks, maar meid het is toch zo Heb je van die jongens die zogenaamd zoveel van de Islam weten en zo simpel iets als respect hebben voor je medemens, wat ook vrouwen is, niet kunnen nakomen. Ik ben blij dat ik niet zo'n achterlijk denkende broer heb Al Hamdolillah. Wij moeten tegenwoordig opkomen voor onszelf tegen: "achterlijke Jongens ", ouder de Nederlandse gemeenschap zoveel. Als je mensen met respect behandelt, krijg je dat dubbel terug. Greets :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: een lady heeft gesproken :cool:

Liefste
11-12-2002, 16:31
Maar ze heeft toch gelijk. IK denk dat nog wel 90% van de jongens nog vrij ouderwets denkt. OKe wij baren dan wel de kinderen maar dat beteknt toch niet dat wij de rest van ons leven op de kinds moeten letten...en alleeen maar achter het aanrecht staan. Dat maogen jullie mannen ook wel doen. En ik denk ook niet dat dit forum naar een persooon is gericht maar naar alle mannen/jongens. Dus wees aardig en heb respect voor ons

Abden_nour
11-12-2002, 16:32
Nesma je klinkt wel heel feministische vanwaar deze haat jegens mijn mannelijke broeders

naoufala
11-12-2002, 16:36
Hoi hoi mensen dat een verkeerd geplaats bericht toch nog reacties krijgt dat vind ik wel leuk. Mensen wat ik hiermee dus ook wil zeggen is dat wij, als marokkanen zijnde elkaar gewoon moeten respecteren. jongens en meisjes. We worden al genoeg gedisrepect door andere rassen toch. Respect to all greets :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:

Liefste
11-12-2002, 16:37
) Origineel gepost door Abden_nour Nesma je klinkt wel heel feministische vanwaar deze haat jegens mijn mannelijke broeders Heee ben je er weer. Ik haat jullie heus niet........en dit is niet voor alle jongens bedoelt, maar gewoon voor de ouderwetse...... want soms hoor ik het nog wel een van "jullie hebben maar een recht en dat is het aanrecht" En dat is stom............oke sommige bedoelen het asl grapje maar sommige zeggen het serieus en dat kan ik niet hebben.........................................Hal lo we leven wel in Nederland he en het is 2003(bijna :D )

Abden_nour
11-12-2002, 16:39
Zied nesma achter de computer vandaan en je mama helpen met afwas trouwens zeg tegen samad dat hij niet dacht en nacht op msn moet komen is slecht voor zijn ogen

Liefste
11-12-2002, 16:41

Origineel gepost door Abden_nour Zied nesma achter de computer vandaan en je mama helpen met afwas trouwens zeg tegen samad dat hij niet dacht en nacht op msn moet komen is slecht voor zijn ogen Hahhahaha nee jongen ga jij maar eens voor de verandering je mammie helpen...... en hoe weet jij dat samad zolang achter msn zit he.....stiekem jij ook :D

Pagina's : [1] 2 3