Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : * * UhM * *

Pagina's : [1] 2 3

moshi
11-12-2002, 15:42

EwA MeNseN... K hEb Ff EeN QuEsTioN VoOr JuLLiE...! 'n MoCro VriEnDiN VaN Me iS LaAtSt GeVaLLeN... Ze KwAm R LaTeR AchTeR DaT Ze BloEd UiT d'R K** HaD VerLoRen... Ze Is Nu HeEl BaNg DaT Als Ze LaTeR GaAt TroUwEn NieT ZaL "BloEdEn"... WaT DeNkeN JuLLiE ?? Ze Durft HeT OoK NieT TeGen D'r MoEdeR Te VerTeLLeN OmDaT Ze BaNg iS VoOr HaAr ReActIe...OndAnx DaT HeT HaAr FoUt NieT Is... WaT ZouDeN JuLLie DoEn iN haAr GeVaL? ** aAnGeZieN Ik ZeLf NieT MaRoKaAns BeN VrAaG Ik 'T JuLLie **

mimi3000
11-12-2002, 17:45
uhm......Nou heel simpel is het antwoord daarop. voor mij allthans. Zij is dus waarschijnlijk bang dat haar maagdenvlies is gescheurd en daarom bloed heeft verloren. Kijk over dat later bloeden. Meiden als jouw toekomstige rustig aan doet met jou...en rekening houd met jou dan hoef je helemaal niet te bloeden. Daar geloof ik echt heilig in. Dat je moet bloeden zodat dat je maagdelijkheid aantoont is verzonnen door die bekrompen marokkanen ergens in een dorp, en nu denkt iedereen zo. Mensen laat dat idee varen. Trouwens wat je maagdenvlies betreft....als jullie goed hebben opgelet tijdens de biologieles weet dat een vrouw vaak geeneens een maagdenvlies heeft. Het is gewoon een dun vliesje dat kan breken als je bijv. op turnen zit, paard rijd noem het maar op. Dat het pijn doet heeft volgens mij geen ene bal te maken met dat je maagdenvlies zehmek breekt. Er is daar gewoon nog nooit iets naar binnen gekomen en daarom doet het denk ik pijn. Bye the way...vind ik niet dat bloed hoort aan te tonen of je maagd bent of niet. Jij en je ventje zoeken dat lekker samen uit. Hij weet hoe je bent en je merkt heus wel het verschil. Nou dit was mijn mening.....helaas denkt niet iedereen zo...maar jah ben heel nuchter en zo hoort het volgens mij ook te zijn. Liefs maryam, zeg tegen je vriendin dat ze zich niet druk hoeft te maken

moshi
11-12-2002, 19:36
Origineel gepost door mimi3000 uhm......Nou heel simpel is het antwoord daarop. voor mij allthans. Zij is dus waarschijnlijk bang dat haar maagdenvlies is gescheurd en daarom bloed heeft verloren. Kijk over dat later bloeden. Meiden als jouw toekomstige rustig aan doet met jou...en rekening houd met jou dan hoef je helemaal niet te bloeden. Daar geloof ik echt heilig in. Dat je moet bloeden zodat dat je maagdelijkheid aantoont is verzonnen door die bekrompen marokkanen ergens in een dorp, en nu denkt iedereen zo. Mensen laat dat idee varen. Trouwens wat je maagdenvlies betreft....als jullie goed hebben opgelet tijdens de biologieles weet dat een vrouw vaak geeneens een maagdenvlies heeft. Het is gewoon een dun vliesje dat kan breken als je bijv. op turnen zit, paard rijd noem het maar op. Dat het pijn doet heeft volgens mij geen ene bal te maken met dat je maagdenvlies zehmek breekt. Er is daar gewoon nog nooit iets naar binnen gekomen en daarom doet het denk ik pijn. Bye the way...vind ik niet dat bloed hoort aan te tonen of je maagd bent of niet. Jij en je ventje zoeken dat lekker samen uit. Hij weet hoe je bent en je merkt heus wel het verschil. Nou dit was mijn mening.....helaas denkt niet iedereen zo...maar jah ben heel nuchter en zo hoort het volgens mij ook te zijn. Liefs maryam, zeg tegen je vriendin dat ze zich niet druk hoeft te maken HeY MeiD! ik heb haar ook al verteld dat het gerucht over "bloeden als je ontmaagd wordt" niet voor iedereen geldt. Ze weet ook wel dat dat zo is...maar ze is bang voor de reactie van haar ouders (en later ook schoonouders)... Ze had het over "de bekende maagdendoek" die de ochtend na "de speciale nacht" getoont moet worden aan de(schoon)ouders. Ze heeft al 'n keer eerder de reactie van een familielid gezien waarbij dit ook het geval was...ze is nu dus nog banger [Ik ben het verder helemaal met je eens...!] =XxX= VeReNa

mimi3000
11-12-2002, 19:39
ach dat doek..... dat doen alleen nog die ouderwetse bekrompen mensen in dorpen!!!

moshi
11-12-2002, 20:41

Ja DaT D8 ik Ook...MaAr BlijKbaAr GeBeUrd HeT In HaAr FaMiLie OoK NoG :s

delila16
11-12-2002, 21:58
Nou, Mijn antwoord hierop luidt als volgt: Een maagdenvlies kan niet scheuren door een val, behalve als ze perongeluk op een voorwerp viel. In ieder geval raad ik je sterk aan hier geen zorgen over te maken, maar de site www.gezondheidsplein.nl te bezoeken. Hier kun je je vraag stellen en krijg je antwoord van een deskundige. -xxxxx- moi

Zelfkritiek
11-12-2002, 22:02
Als je zeker wilt weten, dat je gaat bloeden, kun je ook brandnetels gebruiken in de dagen voor de 'grote nacht'. Steek de nodige brandnetels in je doosje en het zaakje wordt na een paar dagen vanzelf gevoelig, waardoor je snel gaat bloeden. Schijnt echt te werken!

delila16
11-12-2002, 22:04
arghhh,, je gaat notabene niet trouwen met een man die je niet 100% vertrouwd. Dus als hij je niet gelooft dan kan hij de deur toch uit?

Zelfkritiek
11-12-2002, 22:08
Origineel gepost door delila16 arghhh,, je gaat notabene niet trouwen met een man die je niet 100% vertrouwd. Dus als hij je niet gelooft dan kan hij de deur toch uit? Let nou toch een op, meid! 'vertrouwd' is in dit geval met een 't', want het is een vervoeging van het werkwoord 'vertrouwen' in de derde persoon enkelvoud! Ik vertrouw, jij vertrouwt, hij vertrouwt, enz... Weet je zeker dat het volgende week wel gaat lukken met die toets?? ;)

delila16
11-12-2002, 22:09
Ik denk het wel maar je kunt in ieder geval wel merken dat je geen goede leraar bent ;)

Zelfkritiek
11-12-2002, 22:11
Origineel gepost door delila16 Ik denk het wel maar je kunt in ieder geval wel merken dat je geen goede leraar bent ;) Nee, nou wordt ie helemaal mooi... Heb ik het gedaan, zeker?? Duhhhhh

delila16
11-12-2002, 22:13
Ja het is duidelijk dat je me het niet goed hebt geleerd anders had ik het niet fout gedaan toch??

Zelfkritiek
11-12-2002, 22:15
Origineel gepost door delila16 Ja het is duidelijk dat je me het niet goed hebt geleerd anders had ik het niet fout gedaan toch?? Kijk, nu doe je het in 1 keer goed. Je kunt het wel! :p

delila16
11-12-2002, 22:19
nadat ik met mijn zusje heb overlegd, zij is blijkbaar wel een goede lerares maak je geen zorgen er zijn nog tal van andere beroepen

sweetyfeyrouz
11-12-2002, 22:19

Origineel gepost door Zelfkritiek Als je zeker wilt weten, dat je gaat bloeden, kun je ook brandnetels gebruiken in de dagen voor de 'grote nacht'. Steek de nodige brandnetels in je doosje en het zaakje wordt na een paar dagen vanzelf gevoelig, waardoor je snel gaat bloeden. Schijnt echt te werken! Dit verhaal heb ik ooit eens zien vertellen door een Marokkaanse vrouw op de tv :confused: Het schijnt onder de vrouwen algemeen bekend te zijn. Er word alleen niet bijverteld dat het je ook onvruchtbaar kan maken ;) :zwaai: Fey

Pagina's : [1] 2 3