Bekijk originele versie : Supertip voor degene die een jurk willen!
lovely Ladies,
Ik ben laatst naar Duitsland geweest naar een boetiek van een of ander chinees. Deze gast verkoopt werkelijk de mooiste jurken. Je zou denken dat het van die chinese gevallen betreft....maar neen!
Hij verkoop takshita's, jelabas, jabadors....en werkelijk prachtig...en geloof me ik weet waar ik het over heb!
Zijn jurken gaan in een A-model met prachtige wijduitlopend mouwen en zijn soms drie delig.
Zijn bruidsjurken (zijn taksitas) hebben prachtige slepen.....met alle bijbehorende prulletjes....
En willen jullie weten wat het afmaakt.....zijn prijzen...in vergelijking met alle winkels in nederland....die voor lelijke jurken belachelijke prijzen vragen!
Mijn zus heeft een taksita gekocht....A-model met sleep....twee delig....mooi afgewerkt.....wijde uitlopende mouwen (75 cm) ...en hij was maar voor 130 euro....!!!
Meestal betaal je al alleen voor je stof al meer.....en je bespaart jezelf veel hoofdpijn en bezoekjes naar een kledingmaker!!
Liefs,
Ali
P.s deze gast zit in Dusseldorf.....zet zijn adres en telefoonnummer er later wel bij....heb het ff niet bij de hand!
Die winkel is er al heel lang. Mijn zus woont daar. Ik vind het tegenwoordig niet zo mooi meer.
Origineel gepost door zejda
Die winkel is er al heel lang. Mijn zus woont daar. Ik vind het tegenwoordig niet zo mooi meer.
Tja.....ik weet niet wat hij voorheen heeft gehad.....
Maar heb je ook zijn nieuwe collectie gezien? vanaf 29 juli heeft hij een nieuwe lading binnen gekregen......en zijn jurken heb ik nog nergens....en al helemaal niet bij die kwakzalvers in nederland gezien!
Liefs,
Ali
P.s.....vooral de prijzen die hij hanteert doen mij persoonlijk veel goed! Ik was laats in Amsterdam en ben vier zaken afgeweest.....simpele jurken....goedkope stoffen.....en belachelijke prijzen!
jamiel24
08-08-2004, 18:51
He ali heb je zijn adres toevallig, wil er graar naar toe maar heb wel een adres nodig.......
alvast bedankt
faatje85
08-08-2004, 20:02
Origineel gepost door zejda
Ja, zijn kledingstukken waren inderdaad achteruit gegaan. Maar nu valt het wel weer mee. Hij heeft zker mooie, wat alabama al zei!!
wat is zijn nummer en adres dan.
Mysticalia
09-08-2004, 11:38
Nummer en adres pliez :D
:belgie:
HANANNEKE
20-08-2004, 22:40
hallo ben ook opzoek naar een teksita en als ik zo lees schijnt die man leuke teksita te hebben
mag ik het adres van je.
is het in de buurt van de stad
ahlam007
21-08-2004, 00:15
Origineel gepost door Alabama
lovely Ladies,
Ik ben laatst naar Duitsland geweest naar een boetiek van een of ander chinees. Deze gast verkoopt werkelijk de mooiste jurken. Je zou denken dat het van die chinese gevallen betreft....maar neen!
Hij verkoop takshita's, jelabas, jabadors....en werkelijk prachtig...en geloof me ik weet waar ik het over heb!
Zijn jurken gaan in een A-model met prachtige wijduitlopend mouwen en zijn soms drie delig.
Zijn bruidsjurken (zijn taksitas) hebben prachtige slepen.....met alle bijbehorende prulletjes....
En willen jullie weten wat het afmaakt.....zijn prijzen...in vergelijking met alle winkels in nederland....die voor lelijke jurken belachelijke prijzen vragen!
Mijn zus heeft een taksita gekocht....A-model met sleep....twee delig....mooi afgewerkt.....wijde uitlopende mouwen (75 cm) ...en hij was maar voor 130 euro....!!!
Meestal betaal je al alleen voor je stof al meer.....en je bespaart jezelf veel hoofdpijn en bezoekjes naar een kledingmaker!!
Liefs,
Ali
P.s deze gast zit in Dusseldorf.....zet zijn adres en telefoonnummer er later wel bij....heb het ff niet bij de hand!
wat is zijn adres in dusseldorf
SweetRose
21-08-2004, 12:02
Heeft ie geen site?!
OemSoelaim
21-08-2004, 12:34
zodra de adres bekend is.. wil iemand me dan mailen...
moge allah je belonen!!
oem_ruqaya@hotmail.com
misstomatisch
22-08-2004, 14:22
Ik heb je gemailed om het adres.
pleaseeeeeeeeeeeeeeee :(
Origineel gepost door Alabama
lovely Ladies,
Liefs,
Ali
Wij kopen daar al 10 jaar jurken, ik vind ze nu wel afgezaagd, iedereen loopt er in... :rolleyes:
sweethart
30-08-2004, 16:42
ik heb het adres wel want ik ben daar ook geweest het is in duitsland
dusseldorf centrum
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.