Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : integratie.?????emancipatie....!!!!

Pagina's : [1] 2

tarifisht
08-08-2004, 16:18

integratie en emancipatie!!!!!!!!! ik ben tegen integratie maar voor emancipatie.!! wie is het hier wel mee eens :o ps: heb namelijk niks te doen :D

Lady_moi
08-08-2004, 16:19
Ik ben VOOR allebei. Das nie ons land en wij moeten ons hier aanpassen en als het u nie aanstaat tja dan vraag ik me af wa gij hier nog doe?

tarifisht
08-08-2004, 16:29
en lady_moi niet zo boos worden iedereen verstaat wat anders onder integratie bay bay :zwaai:

NorthStar
08-08-2004, 16:33
Voordat je kunt integreren moet je eerst participeren, en niet andersom. Emancipatie....mmmm...dat is voor elke vrouw hier in Nederland, maar of ik voor ben?? Not....ze hebben wel recht, maar dat is de aanrecht, hahahahahahaha (geintje)

tatouzient
08-08-2004, 16:34

integratie is een woord da je ruim kunt interpretere, bij de een betekend het de taal leren en in de maatschappij opgenome worden, bij de andere is integratie gelijk aan assimilatie... enne emancipatie is een woord da is uitgevonde door de westerse wereld...

Lady_moi
08-08-2004, 16:39
Voorwa ebde gij de helft van u bericht weggedaan? En ik zen nie kwaad das gewoon wa da ik dervan vind. Origineel gepost door tarifisht en lady_moi niet zo boos worden iedereen verstaat wat anders onder integratie bay bay :zwaai:

tarifisht
08-08-2004, 16:40
Origineel gepost door NorthStar Voordat je kunt integreren moet je eerst participeren, en niet andersom. Emancipatie....mmmm...dat is voor elke vrouw hier in Nederland, maar of ik voor ben?? Not....ze hebben wel recht, maar dat is de aanrecht, hahahahahahaha (geintje) nou leuke grap hoor (maak niet heus) dus in jou ogen is de vrouw alleen maar nodig in de keuken!!!!!!! een vraagje ben je pas van de bergen geimmigreerd of zo????!!!

tarifisht
08-08-2004, 16:42
Origineel gepost door Lady_moi Voorwa ebde gij de helft van u bericht weggedaan? En ik zen nie kwaad das gewoon wa da ik dervan vind. ja ik vond het die helft niks dus dan maar verwijderen!! oke dan is het goed :D

NorthStar
11-08-2004, 13:15
Yep, kom net van de bergen kijken...nieuwe wereld voor me, maar uiteraard met behoud van mijn normen en waarden en niet te vergeten mijn geloof. So be it!!

IkBenSaliha
11-08-2004, 13:17
Origineel gepost door tarifisht integratie en emancipatie!!!!!!!!! ik ben tegen integratie maar voor emancipatie.!! wie is het hier wel mee eens :o ps: heb namelijk niks te doen :D wat voor gelijke rechten wil je hebben???

DaNGeRouZLy
11-08-2004, 13:26
integratie als dat de taal leren en deel uit maken aan de Nederlandse maatschappij is oke voor. Maar wat de meesten ermee bedoelen(je achtergrond opgeven)tegen De Nederlandse emanipatie grotendeels tegen aangezien je volgens hen pas geemancipeerd bent als je geen hijaab draagt en vooral niet volgens de regels van de Islam leeft. Nee bedankt, ik ben al geemancipeerd maar op een andere manier dan hoe zij erover denken.

IkBenSaliha
11-08-2004, 13:28
Origineel gepost door DaNGeRouZLy intregatie als dat de taal leren en deel uit maken aan de Nederlandse maatschappij is oke voor. Maar wat de meesten ermee bedoelen(je achtergrond opgeven)tegen De Nederlandse emanipatie grotendeels tegen aangezien je volgens hen pas geemancipeerd bent als je geen hijaab draagt en vooral niet volgens de regels van de Islam leeft. Nee bedankt, ik ben al geemancipeerd maar op een andere manier dan hoe zij erover denken. wallahillah

DaNGeRouZLy
11-08-2004, 13:29
Origineel gepost door IkBenSaliha wallahillah hoe is het eigenlijk met jou? lang geleden:hihi: :zwaai:

IkBenSaliha
11-08-2004, 13:31
Origineel gepost door DaNGeRouZLy hoe is het eigenlijk met jou? lang geleden:hihi: :zwaai: Goed alhamdoelilah.... Een beetje vaag door de vakantie... Lief dat je het vraagt. :zwaai:

IkBenSaliha
11-08-2004, 13:31

En hoe gaat het met jou aminaatje :D

Pagina's : [1] 2