Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je moet echt uit kijken man in marokko .....

Pagina's : [1] 2 3

nadia_tetouan
08-08-2004, 14:29

Salam u alaikom zusters en broers... Ik zet deze toppie omdat ik deze jaar naar marokko ben geweest ,en mij wat ergs is overkomen .. In marokko moet je nooit s'avond later dan 9 uur nog buiten lopen zonder je broer of je neef of je man of je vriend of je vader .. Ik en 1 nicht en een buurmeisje in marokko waren om 9 uur nog naar buiten gegaan , nou we liepen net onze straat uit en we waren tegen gehouden door 4 dieven . Of we moesten alles inleveren of we waren alle 3 dood geweest .. Het was niet een straat waar hellemaal niemand meer was die straat reden nog auto's , nou niemand die je helpt ze zaten gewoon te kijken lijkt wel dat ze naar de t.v kijken .. De 1ne jongen had 2 mesen bij zich 1 was een kleine en 1 was van zijn buik tot zijn knie ... toen mij nicht dat zag viel ze vlauw en ik wist niet meer wat ik deed alleen die buurmeisje wist wat ze deed .. nou we gingen naar huis me ouders schroken toen we binnen kwamen .. Me vader zij waarom zijn jullie terug gekomen . we wisten niet wat we moesten zeggen . we zeiden ja me buurmeisje gaat niet dus wij hebben ook geen zin om te gaan .. maar me moeder had iets in de gaten ze zag dat we ergens van wat zijn geschroken .. maar we bleven het vol houden dat me buurmeisje niet ging .. nou sins die dag ging ik niet meer naar buiten s'ávond . Zusters dus kijk goed uit als je ergens loopt in marokko... :( groetjes nadia

NaWeLoS
08-08-2004, 14:36
best wel erg eigenlijk.moet je maar overkomen.... wat hebben jullie ingeleverd voor jullie leven.....? Ja nooit naar buiten gaan in de avond in maroc...........gevaarlijk..... me vader zou trouwens eerder zeggen "wat doe jij nog zo laat buiten!"! zied gauw naar binnen hahaha :zwaai:

Fallujah
08-08-2004, 14:38
marokko is net fallujah...alleen in fallujah zijn ze geen dieven

eYesha
08-08-2004, 14:41
Zo echt erg :jammer:

Daarom
08-08-2004, 15:37

Een paar jaar terug is er een jongen uit Nederland in Martil om een Mobiele telefoon neergestoken, Allah ire7moe. :jammer: Deze wereld is echt: :jammer:!

eYesha
08-08-2004, 15:39
Of niet daarom :jammer:

Daarom
08-08-2004, 15:53
Origineel gepost door eYesha Of niet daarom :jammer: Mensen gaan nu met elkaars levens om alsof een mensenleven het leven in van een vlieg die je uit de weg moet ruimen zodra het jou irriteerd. :(

missmocrogirl
08-08-2004, 16:37
Marokko is echt veranderd man damnzz.. JIJ woont in tetouan tog..? Je wilt nie weten hoelaat ik altijd op straat te vinden was met me nichten en neven..maar nu na al die verhalen die ik heb gehoord damnzz mensen zijn echt harteloos..!! strax word mensen vermoorden nog de normaalste zaak van de wereld..!! Echt triest

Lady_moi
08-08-2004, 16:47
Wollahila die dieven daar zijn erg. Ik was es rustig in Tanger op straat aant wandelen er was een klein meisje van een jaar of 5 aan het spelen met haar fiets. I neens reed er een scooter langs met achterop een jongen en die trok zo haar oorbellen van haar oor. Wahaaaaa da was supererg ze begon te schreeuwen en te huilen en haar oor was aan het bloeden. Da vond ik echt erg. Of zo eens ik was es met zo een buurmeisje ook aan het wandelen da was 23 uur ofzo maar in Tanger is er wel volk enzo maar toch toen we in de villawijk zaten en wat zaten te kletsen enzo kwamen er ineens 5 jongens om ons heen en bedreigden ons ik moest mn Nike ring afgeven en mn pet van Fila (ik droeg toen geen hoofddoek) en mn gouden armketting met mijn naam mn vriendin moest ook haar juwelen afgeven. En ineens haalde 1 van de jongens zn *** tevoorschijn wij schrokken en uit paniek renden we weg. We hadden kunnen ontsnappen met de hulp van Allah swt. Het had echt zo verkeerd kunnen aflopen... Allah swt was met ons en daar dank ik Hem voor.

Mounir73
08-08-2004, 18:57
Dat krijg je ervan als je er uitdagend en heel westers bij gaat lopen,en in godsnaam wat doe je nog op die tijd buiten.???/

me_karima
08-08-2004, 19:00
waajjooow, echt erg... dat is nou ons vaderland...echt erg man. t gaat steeds meer achter uit. ik en mn zusje mogen niet eens meer van mn vader naar marokko. volgend jaar gaan alleen mn ouders en mn broertjes, ik en mn zusje moeten hier blijven. maar erg vind ik t eerlijk gezegd niet. er zijn daar altijd problemen, je kan nooit 100% van je vakantie genieten

Zaroka
08-08-2004, 19:01
je WEET toch dat je op dat uur niet buiten moet komen in marokko en dan nog wel met ALLEEN meisjes in godsnaam het had veel erger kunnen aflopen!!

me_karima
08-08-2004, 19:03
Origineel gepost door Mounir73 Dat krijg je ervan als je er uitdagend en heel westers bij gaat lopen,en in godsnaam wat doe je nog op die tijd buiten.???/ niet iedereen over 1 kam scheren aub. ik ben t wel met je eens over dat laat over straat...wat heb je als meisje in marokko zo laat nog op straat te zoeken!? alleen problemen! maar over dat westerse kleden, dat klopt niet hoor! al loop je daar in weet ik veel hoeveel kleden aan over straat, die mensen ruiken dat je uit 'elgarigz' komt, en dan lopen ze al kwijlend en met messen en weet ik veel wat nog meer achter je aan!

Junkie
08-08-2004, 19:05
Net of 't hier zo veilig is.

me_karima
08-08-2004, 19:09

Origineel gepost door Junkie Net of 't hier zo veilig is. nee, dat is het ook niet. maar dit is een land waar we zijn opgegroeid, waar we alles kennen en weten, hoe we moeten handelen, hoe we hulp kunnen krijgen als er wat gebeurt. hier kun je vrij rond lopen zonder constant bang te zijn voor overvallers, verkrachters en weet ik veel wat allemaal nog meer.

Pagina's : [1] 2 3