Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames met Borstkanker?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

just_a_gurl
21-06-2010, 12:52

Salaam moeleikoem dames, Hoe ervaren jullie de ziekte? en Hoe ontdekte je, dat je Borstkanker had? Ik heb sinds een paar dagen last van mijn borst en ik voel ook iets hards geen bobbel ofzo maar meer een schijf, ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen...huisarts voelde het ook, en die heeft me doorgstuurd naar het ziekenhuis voor een Echo.. Ik ben nou zo verschrikkelijk bang en ongerust. Ik weet dat alles almakhtab is maar de gedachtte maakt me gek...:(

sunset
21-06-2010, 12:54
Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, en inderdaad alles is elmakteb, heel veel sterkte en incha allah is het niets ernstigs

koekje21
21-06-2010, 13:00
Salaam moeleikoem dames, Hoe ervaren jullie de ziekte? en Hoe ontdekte je, dat je Borstkanker had? Ik heb sinds een paar dagen last van mijn borst en ik voel ook iets hards geen bobbel ofzo maar meer een schijf, ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen...huisarts voelde het ook, en die heeft me doorgstuurd naar het ziekenhuis voor een Echo.. Ik ben nou zo verschrikkelijk bang en ongerust. Ik weet dat alles almakhtab is maar de gedachtte maakt me gek...:( niet teveel aan denken sgat. probeer positief te blijven het kan van alles zijn een melk klier of een spier of wat dan ook. ik heb zelf een afspraak voor woensdag middag voor de mammografie. waneer heb jij?

sunset
21-06-2010, 13:03
niet teveel aan denken sgat. probeer positief te blijven het kan van alles zijn een melk klier of een spier of wat dan ook. ik heb zelf een afspraak voor woensdag middag voor de mammografie. waneer heb jij? Heb jij ook iets aan je borst ontdekt koekje ?

koekje21
21-06-2010, 13:07

Heb jij ook iets aan je borst ontdekt koekje ? ja verleden week bij de huisarts.een bobbeltje heb ook ingetrokken tepels die steeds erger worden en er komt vocht uit. en borstkanker zit heel erg bij ons in de familie op alle leeftijden. maar ik probeer wel positief te blijven

l7obl3mar
21-06-2010, 13:08
topicstartster en koekje21 hopelijk is het niets. Gair incha Allah.

koekje21
21-06-2010, 13:09
insha allah

Lieveling78
21-06-2010, 13:09
Salaam moeleikoem dames, Hoe ervaren jullie de ziekte? en Hoe ontdekte je, dat je Borstkanker had? Ik heb sinds een paar dagen last van mijn borst en ik voel ook iets hards geen bobbel ofzo maar meer een schijf, ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen...huisarts voelde het ook, en die heeft me doorgstuurd naar het ziekenhuis voor een Echo.. Ik ben nou zo verschrikkelijk bang en ongerust. Ik weet dat alles almakhtab is maar de gedachtte maakt me gek...:( Wat voor pijn voel je aan je borst! Ik kon gisteravond niet op mijn rechterzij slapen, omdat onwijs last kreeg van mijn rechterborst. Dit hield de hele avond aan. Vanmorgen heb ik aan mijn borst zitten voelen maar ik voelden inderdaad ook geen knobbel maar wel iets van een harde schijf. Ik dacht meer aan een opgezette klier of zo. Hoe beschrijf jij de pijn?? Ik kan het beschrijven als duizende stekende naalden?

koekje21
21-06-2010, 13:12
Wat voor pijn voel je aan je borst! Ik kon gisteravond niet op mijn rechterzij slapen, omdat onwijs last kreeg van mijn rechterborst. Dit hield de hele avond aan. Vanmorgen heb ik aan mijn borst zitten voelen maar ik voelden inderdaad ook geen knobbel maar wel iets van een harde schijf. Ik dacht meer aan een opgezette klier of zo. Hoe beschrijf jij de pijn?? Ik kan het beschrijven als duizende stekende naalden? het hoort normaal niet egt pijn te doen. daarom hebben vrouwen vaak niet door dat ze borstkanker hebben behalve door het bobbeltje dan al moet ik wel zeggen dat ik zelf soort van ongemakkelijk gevoel op die plek heb lijkt bijna spierpijn heel raar gevoel geen pijn te noemen eigelijk maar ongemak

Moors
21-06-2010, 13:14
lieve meiden maak je niet al te druk... bij borstkanker of wat voor kanker dan ook behoort de bobbel geen pijn te doen daarom horen we ook iedere dag te voelen omdat het ongemerkt kan groeien op den duur zal het pijn doen dus bobbels onder je oksel enz die pijn doen zijn meestal klieren die opzwellen maar ook weer weg gaan... ghair inshallah krijgen jullie goed nieuws met de wil van Allah.

just_a_gurl
21-06-2010, 13:14
niet teveel aan denken sgat. probeer positief te blijven het kan van alles zijn een melk klier of een spier of wat dan ook. ik heb zelf een afspraak voor woensdag middag voor de mammografie. waneer heb jij? Hey meid, Ik heb ook woendagmiddag een afspraak (om 2 uur) Ben super zenuwachtig.. Maar een mammografie is toch anders dan een Echo? Ik dacht dat borstkanker niet voor kwam bij jonge dames...:( Maar helaas kan het wel.. Mag ik vragen hoe oud jij bent?

just_a_gurl
21-06-2010, 13:16
het hoort normaal niet egt pijn te doen. daarom hebben vrouwen vaak niet door dat ze borstkanker hebben behalve door het bobbeltje dan al moet ik wel zeggen dat ik zelf soort van ongemakkelijk gevoel op die plek heb lijkt bijna spierpijn heel raar gevoel geen pijn te noemen eigelijk maar ongemak Juist dat gevoel heb ik dus ook, het is geen erge pijn maar eerder spierpijn ofzo...

koekje21
21-06-2010, 13:17
Hey meid, Ik heb ook woendagmiddag een afspraak (om 2 uur) Ben super zenuwachtig.. Maar een mammografie is toch anders dan een Echo? Ik dacht dat borstkanker niet voor kwam bij jonge dames...:( Maar helaas kan het wel.. Mag ik vragen hoe oud jij bent? ik heb woensdag middag om 1 uur in diakonesse in zeist. ik weet niet schat wat de verschil is dit is voor mij eerste keer. en ben pas 23 geworden en jij?

koekje21
21-06-2010, 13:18
Juist dat gevoel heb ik dus ook, het is geen erge pijn maar eerder spierpijn ofzo... ja he en het zit bij mij aan de rechterkan van mijn borst dus aan die kant voel ik mijn borst tegen mijn arm aan drukken soms ga ik op de bank egt met me arm omhoog liggen. om het niet te voelen anders word ik zenuwachtig

Lieveling78
21-06-2010, 13:25

het hoort normaal niet egt pijn te doen. daarom hebben vrouwen vaak niet door dat ze borstkanker hebben behalve door het bobbeltje dan al moet ik wel zeggen dat ik zelf soort van ongemakkelijk gevoel op die plek heb lijkt bijna spierpijn heel raar gevoel geen pijn te noemen eigelijk maar ongemak Dank je wel voor je antwoord. Ik zocht er eigenlijk ook niets achter maar omdat ik dit ineens lees moest ik eraan denken. Ik dacht ook meer aan een opgezete klier of iets dergelijks. Vandaar de vraag. Voor jou veel sterke en elghier inschallah!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6