Bekijk originele versie : Irak sluit kantoor nieuwszender al-Jazeera
De Iraakse interim-regering heeft tijdens een persconferentie bekend gemaakt dat het kantoor van de Arabische nieuwszender al-Jazeera in Bagdad voor de periode van één maand is gesloten. ''We hebben deze beslissing genomen om de mensen van Irak en zijn belangen te beschermen'', aldus interim-premier Ayad Allawi.
De aandacht die nieuwszender al-Jazeera
aan het verzet geeft zou het verzet doen toenemen
Bronnen melden dat critici van Al-Jazeera vooral kwaad zijn over de manier waarop verslag wordt gedaan van het verzet tegen de bezetting van Irak en Iraakse verzetsgroepen. De aandacht die Al-Jazeera hieraan geeft zou het verzet doen toenemen.
Allawi zei, tijdens de persconferentie, dat een onafhankelijke commissie in het leven was geroepen om al-Jazeera in de gaten te houden. ''De bevindingen van de commissie waren verassend. Zij kwamen met een beknopt rapport over de problemen die al-Jazeera tot nu toe heeft veroorzaakt. Op basis van die informatie hebben wij al-Jazeera nu een maand de tijd gegeven om haar manier van verslaggeving te veranderen'', aldus Allawi. In een verklaring op haar website stelt Al-Jazeera echter dat ze niet van plan is 'haar redactionele onafhankelijkheid' op te geven.
Iraakse ministers hebben de nieuwszender al vaker bekritiseerd omdat het, in hun ogen gevaarlijke, videoboodschappen van terroristen uitzend. Volgens de Iraakse minister van Binnenlande zaken schildert de nieuwszender Irak en de Irakezen slecht af. Hij noemt de nieuwszender een 'spreekbuis voor terroristen.'
Een woordvoerder van al-Jazeera, Jihad Ballout, vertelde 'The Associated Press' dat Al-Jazeera het besluit betreurt, aangezien de nieuwszender ernaar streeft de situatie in Irak zo goed mogelijk te verslaan. Al-Jazeera belooft hier de komende maand ondanks de beperkingen mee door te gaan.
Hoe bedoel je ik aanbid Amerika..
Nog eventjes en de afvalligen houden daar orgies met de amerikanen.
Origineel gepost door Raihana
[B]De Iraakse interim-regering heeft tijdens een persconferentie bekend gemaakt dat het kantoor van de Arabische nieuwszender al-Jazeera in Bagdad voor de periode van één maand is gesloten. ''We hebben deze beslissing genomen om de mensen van Irak en zijn belangen te beschermen'', aldus interim-premier Ayad Allawi.
B]
Als iemand daar in Irak moet worden opgeruimd dan is het deze nep irakese dwaas wel... Echt een verader is dit, die nog ergere praktijken met de Irakezen (met de hulp van de amerikanen uiteraard) zal doen als Saddam heeft gedaan..
Als iemand daar in Irak moet worden opgeruimd dan is het deze nep irakese dwaas wel... Echt een verader is dit, die nog ergere praktijken met de Irakezen (met de hulp van de amerikanen uiteraard) zal doen als Saddam heeft gedaan..
Insahallah wordt ie binnenkort onthoofd.
Waar zijn de blonde zwijnenskoppen die schreeuwen om persvrijheid
Sanglier dank je voor je verbetering !
wilde eerst varkenSkop typen vergeten de S weg te halen
En ben blij dat je je aangesproken voelt :zwaai:
Nu weten we beide waar jij staat :)
Origineel gepost door Sanglier
Graag gedaan hoor, Roebla! Ik verbeter graag ongeletterde allochtoontjes. Mijn bijdrage aan de assimilatie, zeg maar...
Oh ja, als je "varkenskop" wilde typen, waarom typ je dan "zwijnenskop"?
Ik vond een varken te hoog gegrepen voor je !
vandaar zwijnenkop !
En blijf jij verbeteren dan kom je er wel met de assimilatie :)
Ach wat maakt het uit.
Al-Jazeerah is gewoon een filiaal van CNN.
Zelfs de lay-out van hun websites is bijna identiek (alleen andere kleurtjes).
Hahaha, Roebla is te dom om te onthouden wat hij intikt, hij wordt betrapt op zijn achterlijke fout en dan gaat hij schelden. Zielig hoor.
Wie gaat er nou intypen dat hij lacht ? :jammer:
je verveelt me :zwaai:
Het is bekend dat de spanningsboog van laaggeschoolden niet zo lang is...
Wat jij wil tarzan :)
Camalia17
08-08-2004, 15:40
De Iraakse interim-regering heeft tijdens een persconferentie bekend gemaakt dat het kantoor van de Arabische nieuwszender al-Jazeera in Bagdad voor de periode van één maand is gesloten. ''We hebben deze beslissing genomen om de mensen van Irak en zijn belangen te beschermen'', aldus interim-premier Ayad Allawi.
De aandacht die nieuwszender al-Jazeera
aan het verzet geeft zou het verzet doen toenemen
Bronnen melden dat critici van Al-Jazeera vooral kwaad zijn over de manier waarop verslag wordt gedaan van het verzet tegen de bezetting van Irak en Iraakse verzetsgroepen. De aandacht die Al-Jazeera hieraan geeft zou het verzet doen toenemen.
Allawi zei, tijdens de persconferentie, dat een onafhankelijke commissie in het leven was geroepen om al-Jazeera in de gaten te houden. ''De bevindingen van de commissie waren verassend. Zij kwamen met een beknopt rapport over de problemen die al-Jazeera tot nu toe heeft veroorzaakt. Op basis van die informatie hebben wij al-Jazeera nu een maand de tijd gegeven om haar manier van verslaggeving te veranderen'', aldus Allawi. In een verklaring op haar website stelt Al-Jazeera echter dat ze niet van plan is 'haar redactionele onafhankelijkheid' op te geven.
Iraakse ministers hebben de nieuwszender al vaker bekritiseerd omdat het, in hun ogen gevaarlijke, videoboodschappen van terroristen uitzend. Volgens de Iraakse minister van Binnenlande zaken schildert de nieuwszender Irak en de Irakezen slecht af. Hij noemt de nieuwszender een 'spreekbuis voor terroristen.'
Een woordvoerder van al-Jazeera, Jihad Ballout, vertelde 'The Associated Press' dat Al-Jazeera het besluit betreurt, aangezien de nieuwszender ernaar streeft de situatie in Irak zo goed mogelijk te verslaan. Al-Jazeera belooft hier de komende maand ondanks de beperkingen mee door te gaan.
Hoe bedoel je ik aanbid Amerika..
Dus die Interim Premier denkt door het sluiten van het Al-Jazeera kantoor in Bagdad, dat er minder aanslagen zullen gaan plaats vinden ofzo??? Ze3ma Al Jazeera doet het uitlokken ofzo...
Ik wil die Allawi wel over een maand horen, eens zien of het geweld zal afnemen...............
Die gast is egt dom; hadden die Amerikanen niet iemand kunnen vinden die ietsjes meer gekwalificeerd is om het beroep van Interim-premier uit te laten voeren, want deze gast is egt .............. (vul maar zelf in)
Maar CNN zend toch ook van die tapes uit die allemaal van die 'terorristen' showen die hun zegje willen doen, pak CNN dan aan........ :confused:
:zwaai:
Graag gedaan hoor, Roebla! Ik verbeter graag ongeletterde allochtoontjes. Mijn bijdrage aan de assimilatie, zeg maar...
Oh ja, als je "varkenskop" wilde typen, waarom typ je dan "zwijnenskop"?
Daag me maar uit?
Origineel gepost door herzl
Daarom zijn jullie zo vergiftigd met haat.Die propaganda zender roept alleen op tot haat.Goede zaak dat ze die zender verbieden dat zouden ze hier ook moeten doen,dan houd die jodenhaat een keer op.
Vind je het gek dan?
Nederlander schiet drie Marokkaanse jongens in Muiderberg
Ik geloof niet dat die joodse keurige jongen zomaar heeft geschoten.Wij joden plegen geen geweld,daarom zie ik dit als zelfverdediging,en zullen ze dit wel verdiend hebben.
Triest mens..
Daarom zijn jullie zo vergiftigd met haat.Die propaganda zender roept alleen op tot haat.Goede zaak dat ze die zender verbieden dat zouden ze hier ook moeten doen,dan houd die jodenhaat een keer op.
-T, DOMME JOOD.
Waarheid is hard he zeggen ze.. :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.