Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Is het een schande??

Pagina's : [1] 2 3 4

Devie
21-06-2010, 00:02

Ik liep vanmiddag met mijn broer op straat en we stonden stil bij een stoplicht. Ineens hoorden we een groepje jongens praten van dat het een schande is dat een jongen na zijn 20e nog maagd is. En maar opscheppen over hoeveel 'chickies' ze wel niet hebben gehad dit weekend. 90% van de dingen die vrienden onderling aan elkaar vertellen is toch bullshit om stoer over te komen bij elkaar. Maar waarom erover liegen? Is het voor de mannen/jongens onder ons echt een schande om toe te geven dat ze nog maagd zijn? En waarom?

hmeme3
21-06-2010, 05:12
is toch onzin, dat is juist mooi:love:

Verdacht
21-06-2010, 14:34
Was ik maar nog een maagd!!!

Gekkewijf
21-06-2010, 15:30
Belachelijk. Het is een schande dat er mensen zijn die zo'n denkwijze hebben.

Marokkaantje001
21-06-2010, 18:59

Belachelijk. Het is een schande dat er mensen zijn die zo'n denkwijze hebben. ;)

hetdoel
21-06-2010, 19:05
schande om nog maagd te zijn, bedoel je onder de moslims of niet moslims. als je bedoelt onder de moslims dan heb ik gewoon geen woorden voor. ik dacht dat men meer zou zeggen dat het schande is om niet meer maagd te zijn, maar misschien loop ik achter. Al'hamdolillah voor deze gunst Allah yestir wesafi

Gekkewijf
21-06-2010, 21:31
;) :)

Devie
21-06-2010, 22:14
schande om nog maagd te zijn, bedoel je onder de moslims of niet moslims. als je bedoelt onder de moslims dan heb ik gewoon geen woorden voor. ik dacht dat men meer zou zeggen dat het schande is om niet meer maagd te zijn, maar misschien loop ik achter. Al'hamdolillah voor deze gunst Allah yestir wesafi Ik bedoelde onder de moslims. Ja, daarom vroeg ik het me af. Mensen zouden toch trots moeten roepen dat ze maagd zijn in plaats van dat ze trots lopen te roepen dat ze geen maagd meer zijn.

l0velyMe
21-06-2010, 22:27
Weer een uitgekauwd onderwerp. :kots:

Devie
21-06-2010, 22:29
Genoeg andere topics om in te reageren :) Lucky you!

l0velyMe
21-06-2010, 22:31
Genoeg andere topics om in te reageren :) Lucky you! Op je teentjes getrapt ? Geef m'n mening maar. ;)

Devie
21-06-2010, 22:34
Op je teentjes getrapt ? Geef m'n mening maar. ;) Nee, hoor zeker niet. Ik geef alleen maar aan dat als een topic iemand niet bevalt het weinig tot geen zin heeft om erop te reageren. Genoeg andere onderwerpen die je wel zullen bevallen. Maar evengoed bedankt voor je reactie!;)

l0velyMe
21-06-2010, 22:42
Nee, hoor zeker niet. Ik geef alleen maar aan dat als een topic iemand niet bevalt het weinig tot geen zin heeft om erop te reageren. Genoeg andere onderwerpen die je wel zullen bevallen. Maar evengoed bedankt voor je reactie!;) Graag gedaan mopss :)

DarkbutLovely
21-06-2010, 22:42
Dat hangt van je eigen normen en waarden af toch. Een schande zou ik het niet noemen. Als iemand het doet vanwege zijn geloof, is het natuurlijk al helemaal geen schande. Wil iemand het wél heel graag maar komt hij gewoon niet aan een meisje, dan is het wel triest;) Wat zei je broer?

Devie
21-06-2010, 22:49

Dat hangt van je eigen normen en waarden af toch. Een schande zou ik het niet noemen. Als iemand het doet vanwege zijn geloof, is het natuurlijk al helemaal geen schande. Wil iemand het wél heel graag maar komt hij gewoon niet aan een meisje, dan is het wel triest;) Wat zei je broer? Nou, die keek zo :jammer: Hij sleurde me ook zowat mee toen het stoplicht op groen stond. Er werden dingen gezegd die ze eigenlijk in de slaapkamer moeten houden. Ik vroeg ook aan m'n broer of hij ook zo doet met vrienden erbij. Maar tegen zusjes zeggen ze (altijd) van niet. Hij zei wel dat hij zijn prive leven niet zomaar met iedereen bespreekt.

Pagina's : [1] 2 3 4