Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Leugenaar of geen leugenaar?

M_ROCPOWER
11-12-2002, 14:49

Er was eens een stadje met muren eromheen. Op een dag besloot de koning alle leugenaars van die stad op te hangen evenals mensen die zich in de stad wilde vestigen. Op een dag komt een man van buiten de stad bij de stadswacht aan. de stadswacht vraagt:'voor welke doel ben je hier gekomen' de man antwoordt:'om opgehangen te worden'. de vraag is nu wat de stadswachter doet, zeg het maar!

RaZer
11-12-2002, 14:51
Hij hangt hem op want geen normaal mens zou dood willen gaan.. dus dacht hij met dat te zeggen er onderuit te komen denk ik Ik weet niet maar hij is wel goed!!

M_ROCPOWER
11-12-2002, 14:56
Origineel gepost door RaZer Hij hangt hem op want geen normaal mens zou dood willen gaan.. dus dacht hij met dat te zeggen er onderuit te komen denk ik Ik weet niet maar hij is wel goed!! als ze hem zouden ophangen dan zouden ze hem ten onrechte ophangen, want hij heeft dan niet gelogen maar de waarheid gesproken dat hij gekomen is om opgehangen te worden :D

M_ROCPOWER
11-12-2002, 14:58
Origineel gepost door helleau hij hangt hem op want die man liegt!!!! als ze hem zouden ophangen dan heeft hij niet gelogen immers hij zei zelf dat hij gekomen is om opgehangen te worden :D

RaZer
11-12-2002, 14:58

Origineel gepost door M@ROCPOWER als ze hem zouden ophangen dan zouden ze hem ten onrechte ophangen, want hij heeft dan niet gelogen maar de waarheid gesproken dat hij gekomen is om opgehangen te worden :D en zo kan je uren doorgaan.. niemand weet het alleen gast die het zei.. :D

zakia_1984
11-12-2002, 15:01
Origineel gepost door M@ROCPOWER Er was eens een stadje met muren eromheen. Op een dag besloot de koning alle leugenaars van die stad op te hangen evenals mensen die zich in de stad wilde vestigen. Op een dag komt een man van buiten de stad bij de stadswacht aan. de stadswacht vraagt:'voor welke doel ben je hier gekomen' de man antwoordt:'om opgehangen te worden'. de vraag is nu wat de stadswachter doet, zeg het maar! is daar een eenduidig antwoord op te geven?

RaZer
11-12-2002, 15:01
Hij kan het ook gezegd hebben met in zijn hoofd jou gedachte als ze hem zouden ophangen dan zouden ze hem ten onrechte ophangen, want hij heeft dan niet gelogen maar de waarheid gesproken dat hij gekomen is om opgehangen te worden Om zo niet opgehangen te worden ofterwijl je kan jaren doorgaan met dit.

M_ROCPOWER
11-12-2002, 15:08
Er zijn 2 mogelijkheden die allebei onmogelijk zijn hahaha :D 1: of ze hangen hem op maar dan hebben ze hem ten onrechte opgehangen omdat hij dan niet gelogen heeft. 2: ze geven hem toegang tot de stad en hangen hem niet op, maar als ze dat doen dan heeft hij gelogen en moeten ze hem alsnog ophangen, maar ze kunnen hem niet ophangen omdat hij dan niet gelogen heeft etc... ofterwel het is onmogelijk, hoe je het ook bekijkt :D

happywoman
11-12-2002, 15:08
:confused: oke marocpower begin je weer

happywoman
11-12-2002, 15:10
Origineel gepost door M@ROCPOWER Er zijn 2 mogelijkheden die allebei onmogelijk zijn hahaha :D 1: of ze hangen hem op maar dan hebben ze hem ten onrechte opgehangen omdat hij dan niet gelogen heeft. 2: ze geven hem toegang tot de stad en hangen hem niet op, maar als ze dat doen dan heeft hij gelogen en moeten ze hem alsnog ophangen, maar ze kunnen hem niet ophangen omdat hij dan niet gelogen heeft etc... ofterwel het is onmogelijk, hoe je het ook bekijkt :D wist wel dat het weer een onmogelijk stuatie was echt weer iets voor marocpower ;)

M_ROCPOWER
11-12-2002, 15:10
it spit me happywoman :(

SweetRose
11-12-2002, 15:12
ik word hier :maf2: van...

happywoman
11-12-2002, 15:13
ja jij bent niet de enige zin 'n midar