Bekijk originele versie : nieuwe haven tanger
dekkandekkan
20-06-2010, 20:24
ik heb gehoord dat we dit jaar niet in de oude haven van tanger aankomen maar dat er een nieuwe haven is.
wie weet er wat meer over deze haven. bevindt deze zich buiten tanger? hoeveel kilometer???
kan iemand mij wat meer vertellen
Dat klopt inderdaad.
De 'oude' marsa word een soort van Marinasmir, en de nieuwe haven is nu bij ksar sgir, tegen delja aan.
Deze ligt ongeveer op 43km vanuit de binnestad van Tanger. Met de autosnelweg ben je er zo.
Ook het hele industrieterrein bij de oude marsa is verplaatst naar gzenaya.
112233moh
20-06-2010, 21:20
Klopt had ik ook gehoord, de grootste haven van afrika.
Nou dat ook weer niet :hihi: Het is wel groot,maar nog steeds in aanbouw. Dus misschien in de toekomst.
De gootste haven van afrika ligt nog steeds in zuid-afrika. Hoorde het laatst op tv.
uitspraak
20-06-2010, 22:59
is ie al geopendd dan
:hihi:
weet wel dat de snelweg naar tetouan helemaal klaar is
dekkandekkan
20-06-2010, 23:01
Dat klopt inderdaad.
De 'oude' marsa word een soort van Marinasmir, en de nieuwe haven is nu bij ksar sgir, tegen delja aan.
Deze ligt ongeveer op 43km vanuit de binnestad van Tanger. Met de autosnelweg ben je er zo.
Ook het hele industrieterrein bij de oude marsa is verplaatst naar gzenaya.
wojow moet ik 43 km extra rijden om de weg naar rabat te pakken.
of kan ik vanuit daar gelijk naar rabat????
dekkandekkan
20-06-2010, 23:19
Ik denk dat je bedoelt, Tangiers Med Port.
Dat wordt/is de grootste haven van het afrikaanse continent.
Vorig jaar ben ik er langs gereden richting Tetouane toen zag ik de grote blauwe kranen nog staan. Is die al af dan?
ik heb net even op de kaart gekeken is wel een heel stuk korter met de boot bijna de helft wel een extra stukje rijden maar ja een uurtje in de bot maar wel lekker hehehehe dat maakt alles goed!!!!!
OuedLaou
23-06-2010, 04:45
wojow moet ik 43 km extra rijden om de weg naar rabat te pakken.
of kan ik vanuit daar gelijk naar rabat????
Je kan gelijk de snelweg pakken naar Rabat.Het is wel iets langer, maar je hoeft niet meer door die drukte van Tanger die N1 naar de snelweg.
Pablo_DriSs
23-06-2010, 10:01
Je kan gelijk de snelweg pakken naar Rabat.Het is wel iets langer, maar je hoeft niet meer door die drukte van Tanger die N1 naar de snelweg.
he he eindelijk af van die kut rottonde in tanger .. half km in omtrek
Sudais__
23-06-2010, 13:27
Gelijk the highway pakken ipv door de ghetto van tanger de rijden
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.