Bekijk originele versie : Krant in Wording Wie 0 Wie
antiapartheid
20-06-2010, 13:14
Geachte Marokkanen/ en anderen, zusters en broeders, wie wil er niet mee doen in het openbaar en of te wel de Publieke Domein, waar men de een en ander schandpaalt en of de hemel in prijst, dat is onze grootste tekortkoming in deze samenleving, mocht u geroepen voelt om deel te nemen en eigenaar wilt worden van een nobele initiatief, meld u zich bij de groep die momenteel al 9 leden telt mannen en vrouwen. ik streef er naar om de verhouding vrouwen meer te laten gelden.
Melden op PM persoonlijke mail AUB .
Dottig_rancune
20-06-2010, 14:31
Wat een zin, hij bleef maar energie van mij eisen. Godzijdank zag ik in de verte een punt:D
antiapartheid
20-06-2010, 21:46
ga je moer pesten Kl...t viool.
Pavel_Nedved
20-06-2010, 23:38
Doe ff normaal man.
112233moh
21-06-2010, 09:10
huh kan iemand voor me vertellen wat topicstarter nou bedoeld met z´n onderwerp?
Geachte Marokkanen/ en anderen, zusters en broeders, wie wil er niet mee doen in het openbaar en of te wel de Publieke Domein. waar men de een en ander schandpaalt en/of de hemel in prijst, dat is onze grootste tekortkoming in deze samenleving, mocht u geroepen voelt(moet zijn: mocht u zich geroepen voelen) om deel te nemen en(wilt u) eigenaar wilt worden van een nobele initiatief, meldT u zich aan bij de groep die momenteel al 9 leden telt, mannen en vrouwen. Ik streef er naar om de verhouding vrouwen meer te laten gelden. :maf2: onlogische zin...
Melden op PM persoonlijke mail AUB . ????? via? door? :maf:
Krant in wording.
Je kan niet eens een normaal stukje tekst typen..zonder fouten te maken.
Ga eerst wat aan je nederlandse taal doen.
Er zitten nog meer fouten in...maar ik vond het zo wel genoeg.
112233moh
21-06-2010, 13:15
????? via? door? :maf:
Krant in wording.
Je kan niet eens een normaal stukje tekst typen..zonder fouten te maken.
Ga eerst wat aan je nederlandse taal doen.
Er zitten nog meer fouten in...maar ik vond het zo wel genoeg.
hahahahahah juist dit bedoel ik nou, ik kon niets van de tekst uithalen om maar 1 woord te snappen:hihi:
Ik snap er geen bal van alleen PM grote grijns
antiapartheid
22-06-2010, 13:37
Haal de Koran en koran verzen er niet bij AUB.
Gij die zonder zonden is werpt de eerste steen. Een halve intellectueel en een paardenkop, Geen enkele waardevolle bijdrage , nada noppes,niyente.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.