Bekijk originele versie : Alweer een asielzoeker verdronken
Een 39-jarige asielzoeker is vrijdag verdronken in het Amsterdam-Rijnkanaal. Hij ging zwemmen met twee vrienden. Toen hij echter het kanaal in sprong kon hij zijn hoofd niet boven water houden. Een van de twee vrienden, een 28-jarige Utrechtenaar wilde hem helpen maar kon hem ook niet redden.
De man, die in het Azc in Doorn woont, werd door duikers van de brandweer uit het water gehaald en naar het ziekenhuis in Nieuwegein gebracht. Daar overleed hij vrijdagavond, zo laat de politie zaterdag weten. Ze gaan ervan uit dat de man niet kon zwemmen en daardoor verdronken is. Dit is de afgelopen weken vaker gebeurd.
Het Centraal Orgaan Opvang Asielzoekers (COA) zegt daardoor meer aandacht te besteden aan de voorlichting van asielzoekers waar het het gevaar van het water betreft. Het COA heeft haar medewerkers een brief gegeven om bij ouders van kleine kinderen de nadruk te leggen op de gevaren.
Zielig hoor.. :(
Die asielzoekers mogen van mij wel gratis zwemles krijgen gelijk als ze in Nederland komen.
Je kan niet zwemmen maar toch spring je het water in? :maf3:
Daarom moeten ze ook opgesloten blijven. Ze zijn een gevaar voor zichzelf.
sneakynawal
07-08-2004, 23:15
Origineel gepost door Junkie
Hard :D
Ik vind ook dat junkie's opgesloten moeten worden, dat is niet alleen gevaar voor jezelf maar ook voor de samenleving..:ego:
AboeAbdullah
08-08-2004, 02:41
Nou zullen we nieuwe asielzoekers maar meteen een zwemcursus geven in de plaats van een taalcursus?
Origineel gepost door R0osje
Ik vind ook dat junkie's opgesloten moeten worden, dat is niet alleen gevaar voor jezelf maar ook voor de samenleving..:ego:
Wie zegt dat ik een vrij man ben? :eek:
BraveHeart79
08-08-2004, 04:28
Alweer een man of vrouw, die opzoek was naar geluk, maar uiteindelijk "kopje onder" moest doen, na een "Heil-brul" door ome RaHoWa!
Geloof je het nu zelf......ze volgde mekaar in rap tempo io richting graf.......jaja, en dit toevallig allemaal gebeurt in augustus 2004!
Die DonderSlag in DenHaag heeft toch geen banden met het neonazisch, terroristische"El-Stormfront"?.
Met 'n Witte Kaart en wat stevige Euries kan je iedere redneck laten trillen op z'n grondvesten.....black meat lusten zij rauw!
BH :D
Wie zegt dat ik een vrij man ben? :eek:
Dat is veilig om te horen! :D
Origineel gepost door BraveHeart79
Alweer een man of vrouw, die opzoek was naar geluk, maar uiteindelijk "kopje onder" moest doen, na een "Heil-brul" door ome RaHoWa!
Geloof je het nu zelf......ze volgde mekaar in rap tempo io richting graf.......jaja, en dit toevallig allemaal gebeurt in augustus 2004!
Die DonderSlag in DenHaag heeft toch geen banden met het neonazisch, terroristische"El-Stormfront"?.
Met 'n Witte Kaart en wat stevige Euries kan je iedere redneck laten trillen op z'n grondvesten.....black meat lusten zij rauw!
BH :D
Ik ben blij dat je het leuk vindt! :rolleyes:
Origineel gepost door uhh
Het heeft wel zijn positieve kanten dit scheelt verdonk weer uitzettingen. Het gaat om een kind uhh
doe dus doe effe normaal al je wil je
Origineel gepost door uhh
best oud voor een kind sorry ,maar ik dacht dat we het hadden over dat jong van6.als 39 bent meot je toch kunnen zwemmen?of heb ik wa gemist :confused:
BraveHeart79
08-08-2004, 23:26
Ik ben blij dat je het leuk vindt! :rolleyes:
Sorry, uw glazenbol is defekt
Dat jij mij leuk vindt hoeft geen betoog en dat jij uit je nek lult ook niet!
Jij durft!
BH :D <-------- ondergetekende
Origineel gepost door BraveHeart79
Sorry, uw glazenbol is defekt
Dat jij mij leuk vindt hoeft geen betoog en dat jij uit je nek lult ook niet!
Jij durft!
BH :D <-------- ondergetekende
Dus ik zie jou hier voor het eerst op het forum en ik vind je gelijk leuk... Oke nu even wakker worden..
Jij durft ook zeg!! :giechel:
Roosje-------->> dit ben ik dus! :D
BraveHeart79
09-08-2004, 00:02
Dus ik zie jou hier voor het eerst op het forum en ik vind je gelijk leuk... Oke nu even wakker worden..
Jij durft ook zeg!! :giechel:
Roosje-------->> dit ben ik dus! :D
Tfoe, wat kan ik voorspelbare vrouwen toch haten!
BH :engel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.