Bekijk originele versie : Lachverbod
Opdondertje
07-08-2004, 22:34
Britten die een nieuw paspoort aanvragen zullen zich soberder en minder uitbundig moeten opstellen. Dat geldt in ieder geval voor de beeltenis die in het reisdocument moet worden bevestigd. De dienst die verantwoordelijk is voor het uitgeven van nieuwe papieren maakte bekend dat ze niet langer foto's accepteert waarop mensen staan met een vette lach. Volgens de nieuw richtlijnen tonen correcte foto's een "volledig gezicht, kijken mensen recht in de lens met een neutrale uitdrukking en de mond dicht".
Geen :D maar :kwaad: dus
Nee, ze willen dit: :)
:maf:
Poesycat
07-08-2004, 22:39
:D
lachen is gezond ;)
Opdondertje
07-08-2004, 22:41
Origineel gepost door Daarom
Nee, ze willen dit: :)
:maf:
nee deze :) ook niet, geen gebogen mond eigenlijk, gewoon normaal kijken dus, terwijl dat als je hier een pasfoto gaat laten maken de fotograaf steeds irritant gaat lopen zeggen dat je moet lachen.....
:) <----Droger dan deze kan niet hoor.
Origineel gepost door Opdondertje
Britten die een nieuw paspoort aanvragen zullen zich soberder en minder uitbundig moeten opstellen. Dat geldt in ieder geval voor de beeltenis die in het reisdocument moet worden bevestigd. De dienst die verantwoordelijk is voor het uitgeven van nieuwe papieren maakte bekend dat ze niet langer foto's accepteert waarop mensen staan met een vette lach. Volgens de nieuw richtlijnen tonen correcte foto's een "volledig gezicht, kijken mensen recht in de lens met een neutrale uitdrukking en de mond dicht".
Geen :D maar :kwaad: dus
Ook stom, ik zal toch wel zelf weten of ik wil lachen of niet op mijn eigen foto! :confused:
Opdondertje
07-08-2004, 22:44
Origineel gepost door R0osje
Ook stom, ik zal toch wel zelf weten of ik wil lachen of niet op mijn eigen foto! :confused:
dan moet je dus niet in engeland gaan wonen
dan moet je dus niet in engeland gaan wonen
:melig:!
Damn, straks gaan ze die mensen nog verbieden te ademen. :maf:
Opdondertje
07-08-2004, 22:52
Origineel gepost door Daarom
:melig:!
Damn, straks gaan ze die mensen nog verbieden te ademen. :maf:
ik zou er niet meer van opkijken..... ;)
ik zou er niet meer van opkijken..... ;)
Nope, of dat men een paar duizend jaarlijks moet neerleggen voor 'Adem' :moe:
Wat valt er eigenlijk te lachen als je in Engeland woont?
Opdondertje
07-08-2004, 23:17
Origineel gepost door Junkie
Wat valt er eigenlijk te lachen als je in Engeland woont?
Blair zijn ugly face is toch redelijk lachwekkend
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.