Bekijk originele versie : Welk lid kan je niet uitstaan...
Farid130
11-12-2002, 13:29
Hallo mensen,
Aangezien het feit dit soort topics wekelijks opnieuw worden geopend, heb ik besloten mijzelf ook te scharen bij deze cliche praktijken en daarom jullie te vragen wie op dit forum voor jullie het meest onuitstaanbaar is.
Tevens is het ook niet aan mij voorbijgegaan dat deze tpics ( meestal wie is jullie favoriete lid) een gangbang van suck ups is.
Doessssss bij deze bied ik de mogelijkheid aan om vuur te spuwen over iemand of over wat dan ook.......... :zwaai:
zakia_1984
11-12-2002, 13:30
tnx dat je ons die mogelijkheid bied
Haahaahahahaah :lol:
Het viel mij ook op, die Favo lid, Miss Yasmina Mister Yasmina, Aan wie zou je dit geven, bladiebladiebla.... :rolleyes:
Maar om nou slechte woorden over iemand te zeggen hier... :jammer:
Nee, dit had ik niet van je verwacht :ego:
Laat de tong dan liever zwijgen dan iemand aanzetten tot geroddel ;)
GekkeTurk
11-12-2002, 13:32
Ik kan military minded niet uitstaan en afentoe Dinimak
mimi_tangaouia
11-12-2002, 13:33
Firenze kan ik niet uitstaan omdat hij wat dingen heeft gezegd die niet door de beugel kunnen
zakia_1984
11-12-2002, 13:35
Origineel gepost door Kenitrya
Mensen toch.... :jammer: ja inderdaad
ehsoema erliek kom :kwaad:
=emsoem=
Origineel gepost door zakia_1984
ja inderdaad
ik mag zakia dus echt niet he?!!!!!
echt irrie hahahaha :D :D :D
:zwaai:
Als er mensen zijn die ik om de een of andere reden niet kan uitstaan dan negeer ik die.
Ik zal hun naam ook niet noemen want dat is toch nutteloos.
Deze topic zal waarschijnlijk uitlopen in geroddel.
Ik hoop eht niet.......
zakia_1984
11-12-2002, 13:38
Origineel gepost door minora
ik mag zakia dus echt niet he?!!!!!
echt irrie hahahaha :D :D :D
:zwaai: hoi minoraaaaaa, ewa alles goed wella, ik hoop dat je weer een beetje beter bent :D
Ik wist al dat je me niet kon uitstaan, ik kan jou ook niet uitstaan:D
Wel lief van je om dat er hier weer bij te zetten :haha:
liefs
zakia
Onslaught
11-12-2002, 13:42
ik haat niemand, of ik kan iedereen wel uitstaan, maaaaar ik kan niet tegen leusgen, of mensen die voor me denken of die andere pijn doen
aleen de laaste tijd, merk ikd at somig mij niet mogen of iets tegen me hebben, zoals iemand laats die zeg ik zoek aandacht, maar heb vaak gezegd, ik zoek geen aandacht als ik zelf niet eens aan mezelf denk is toch vreemd of niet, en als ik aandacht toch zoek, dan is het goed want dan snappen die mensen, omdat ik eindelijk aan mezelf denk, maar ja en heb vaak gezegd als je serieus wil zijn stuur pm of wees beleeft zoals laats of nee gisteren emt kadir, dammmmm die had het op mij gemunt met alles, en ik maar sorry zeggen en lachren omdat ik d8 van tzzzzzzz met jullie, opeens kunne jullie niet meer tegen geintje, maar ja, heb al gezegd als iemand mij snap dat ben je al special iemand, omdat zelf me vrienden die snappen me aleen voor 60% die 40 is erg erg belangrijk, en die mensen zijn zoals me maatje me moeder, em roosje22, soumya, rahamona, lady moi, cheetah,sherine en zeker boyfriend broeder van me, maar ik d8 ook mimi, maar he:D zal allemaal best zijn, ik ben wie ik ben en zoals vegeta zeg i have my pride
ps: noghmaals ik haat niemand aleen de laaste tijd zoeken ze met mij ruzie of mogen ze mij neit dus leg aleen iets uit dus zie dit alleen als een uitleg hoe ik me voelde en d8t dus, dank je farid130 voor je bgrip
hey kip het hoeft niet zo groot hoor :lekkerpuh
Farid130
11-12-2002, 13:43
Origineel gepost door chemie
Als er mensen zijn die ik om de een of andere reden niet kan uitstaan dan negeer ik die.
Ik zal hun naam ook niet noemen want dat is toch nutteloos.
Deze topic zal waarschijnlijk uitlopen in geroddel.
Ik hoop eht niet.......
Mij god!!!
Keer op keer blijf ik me verbazen over hoe sommige mensen leven in een schijn wereld..
Realiseer je, dat je in een harde wereld leeft, in een wereld waar je je aanverwanten lief moet hebben en je vijanden of in dit geval mensen die je niet kan uitstaan duidelijk moet onderscheiden.
Principes als: ik weet wie ik niet mag en hou het voor mezelf, gaan in deze wereld niet op. Net zoals je je favoriete lid openbaar maakt, dien je dit ook over je mist favoriete lid te doen.
Rodels zijn hier niet aan de orde. Immers, als jij openbaar maakt dat jij iemand niet kan uitstaan dan zijn het geen roddels meer.
Kernwoord in deze zin> openbaar!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.