Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Onbereikbare Liefde

LZN
07-08-2004, 22:00

Kun je die bereiken . Bv een getrouwde vrouw of iemand in een ander land :o.

Missy_Cheima
07-08-2004, 22:02
Ja via telefoon. [Droog] :rolleyes:

Schatjee
07-08-2004, 22:03
wahaahahahahha..!!:hihi:

lady_khadija
07-08-2004, 22:03
als je liefde wordt beantwoord =>altijd!

Miss_maroc4life
07-08-2004, 22:12

Origineel gepost door AbdelIllAH Kun je die bereiken . Bv een getrouwde vrouw of iemand in een ander land :o Salam Abdelillah, als een vrouw/man getrouwd is zou ik zijn/haar kant niet eens opkijken! Maar daar heb ik geen ervaring mee dus ik kan je daar ook niet echt veel over vertellen.... Als het bv gaat over iemand die je tijdens de vakantie hebt ontmoet dan is die persoon natuurlijk altijd te bereiken via telefoon, internet etc. maar toch blijft het erg erg moeilijk! Zo een relatie kost erg veel energie en alleen echte liefde zou bestand zijn tegen zo'n grote afstand (bv Marokko-Nederland). Het initiatief moet echt van beide kanten komen.... Want zeg nu zelf.... stel dat je ergens voor slaagt of er gebeurd iets anders waar je erg opgewonden over bent, dan wil je dat gevoel toch zo snel mogelijk delen met iemand waar je erg veel van houdt? Hoe wil je dat doen als die persoon zo'n 3000 km verderop is en op dat moment niet eens aan jou denkt????? Dit heb ik zelf vaak aan moeten horen en ik wilde het niet geloven!!! Ik wilde het echt niet geloven!! Maar de tijd heeft mij geleerd dat het in mijn situatie onmogelijk was en misschien de liefde ook te zwak, ik weet het niet..... Ik wens je veel succes en sterkte als je in een soortgelijke positie verkeerd..... Aila

mazhar
29-08-2004, 14:44
hangt ervan af hoe onbereikbaard die liefde juist is als da'n getrouwde vrouw is, back of dan maar anders wat houdt je dan tegen

lela_Hanan
29-08-2004, 14:48
Origineel gepost door AbdelIllAH Kun je die bereiken . Bv een getrouwde vrouw of iemand in een ander land :o Hmmzzz..in een andere land?... Ik denk het wel alleen als het WERDERZIJDS is...! En een getrouwde vrouw? Ik zou niet tussen een getrouwde vrouw en man komen...(Ze trouwt niets voor niets met hem...because she loves him) Dusse onbereikbare liefde kun je bereiken..maaruh hangt wel van de omstandigheden af.!!!

marocaan18
29-08-2004, 15:36
tenzij je liefde in de amazone woont ofzo is het altijd mogelijk om contact te blijven houden alleen zal het iets meer gaan kosten op het financieel gebied:) als het echte liefde is zal je altijd wel een fax, belletje, email, radiosignaal, morse tekens of briefje krijgen van die geliefde:) thalla

sneakynawal
29-08-2004, 15:52
Waarom wil je iemand bereiken die onbereikbaar is? Ik zie het nut daar niet van in :moe:

ladyfaya
29-08-2004, 15:56
Origineel gepost door AbdelIllAH Kun je die bereiken . Bv een getrouwde vrouw of iemand in een ander land :o :eek: natuurlijk kan je elkaar bereiken.. gedachtte aan elkaar.. gevoelens voor elkaar.. en zonder dat je het in de gaten hebt.. schreeuwd je hart de naam van de gene die onbreikbaar is belle is ook een conect middel.. als je die gene wil aanraken.. ewa maar blijve hopen dat je over die gene droomd.. dan heb je de kans om die gene te aanraken... :D

riffia_lady1
29-08-2004, 18:12
volgens mij moete jullie AbdelIllAH nie serieus neme...:o

Zaroka
29-08-2004, 18:18
weet je wat onbereikbaar is? Als je verliefd bent op een niet-moslim, man man, dat doet pijn.. want het kan niet verder gaan dan stiekem verliefd zijn..