Bekijk originele versie : Eindeloze Kritiek op Abdulwahid van Bommel
1_L_1_A_2_2
07-08-2004, 20:56
Eindeloze Kritiek op Abdulwahid van Bommel
Het valt op dat er veel onbegrip is voor deze man. Op sommige momenten zou je zonder vrees kunnen zeggen dat een paar mensen hem haten.
Kan iemand dit ondersteunen met feiten? Ik bedoel, moet hij dood omdat hij mastrubatie goed zou keuren? En dan nog, is het dan nog niet altijd "Allahu 3alim"?
Origineel gepost door 1_L_1_A_2_2
Eindeloze Kritiek op Abdulwahid van Bommel
Het valt op dat er veel onbegrip is voor deze man. Op sommige momenten zou je zonder vrees kunnen zeggen dat een paar mensen hem haten.
Kan iemand dit ondersteunen met feiten? Ik bedoel, moet hij dood omdat hij mastrubatie goed zou keuren? En dan nog, is het dan nog niet altijd "Allahu 3alim"?
bazeljorisje kom jij maar eerst met argumenten dat een bepaalde groep deze persoon haat. nee het is nog altijd allahu a3lam.
Origineel gepost door CAMELIA82
bommel is een goeie man
waarom wilde hij dan naar duitsland? he
sneakynawal
07-08-2004, 21:23
Wat is er mis met Duitsland?
Origineel gepost door CAMELIA82
waarom vraag je dat aan mij??
wat heb ik ermee te schaften dat hij naar duitsland wil.
dus als hij naar duitsland gaat is ie niet goed
een goede man gaat doorgaans niet naar duitsland dus terwijl hij het toch goed heeft in het philpsstadion? hij kon dan toch veel beter naar het drielandenpunt *****
Van Bommel is zeer zeker een goede man, hij tracht tenminste iets uit te maken voor de Moslimjeugd.
Maar dat is mijn mening, je mag het dan wel niet met hem eens zijn, maar doe dit dan wat meer gedoseerd en genuanceerd, afgeven is nog altijd wat anders dan kritiek leveren.
Origineel gepost door najibsri
Zijn goede mannen altijd wijze mannen?
Dat hoeft niet per definitie.
Mee eens?
REALKINGMEKNES
07-08-2004, 22:09
Zinloze discussies vind ik....Of iemand goed is of niet bepaald Allah swt. En of je iemand wil volgen is individueel.......
REALKINGMEKNES
07-08-2004, 22:17
Origineel gepost door najibsri
Oh waarschuwen hoeft niet ?
Waarschuwen als iemand echt SLECHT is....ik moet zeggen, dat ik geen gefundeerde mening over Dhr Van Bommel heb, maar kan me niet voorstellen dat hij slecht is. Je ziet vaak dat 'geleerden' discussieren over de islam. Iedereen intepreteert de islam op zn eigen manier. dat doet hij blijkbaar ook, en wie er gelijk heeft.....Allah awlam
Zorg gewoon dat je zelf gaat verdiepen in je geloof, kun je alltijd jezelf de schuld geven als je iets fouts doet.
Origineel gepost door REALKINGMEKNES
Waarschuwen als iemand echt SLECHT is....ik moet zeggen, dat ik geen gefundeerde mening over Dhr Van Bommel heb, maar kan me niet voorstellen dat hij slecht is. Je ziet vaak dat 'geleerden' discussieren over de islam. Iedereen intepreteert de islam op zn eigen manier. dat doet hij blijkbaar ook, en wie er gelijk heeft.....Allah awlam
Zorg gewoon dat je zelf gaat verdiepen in je geloof, kun je alltijd jezelf de schuld geven als je iets fouts doet.
Vanuit islamitische oogpunt wordt het verkeerd interpreteren en uitleggen van deze religie als echt SLECHT beschouwd. Of dat ook is wanneer je er goede bedoelingen bij hebt kan ik je niet zeggen, omdat ik daar geen kennis van heb.
Origineel gepost door Heiba
Van Bommel is zeer zeker een goede man, hij tracht tenminste iets uit te maken voor de Moslimjeugd.
Maar dat is mijn mening, je mag het dan wel niet met hem eens zijn, maar doe dit dan wat meer gedoseerd en genuanceerd, afgeven is nog altijd wat anders dan kritiek leveren.
Ja, als er een man komt die zegt dat het bordeel is toegestaan, dan is ie meteen imam nr.1! :rolleyes:
Origineel gepost door Heiba
Maar dat is mijn mening, je mag het dan wel niet met hem eens zijn, maar doe dit dan wat meer gedoseerd en genuanceerd, afgeven is nog altijd wat anders dan kritiek leveren. Het kan zijn dat hij als persoon een goede man is, ik durf het niet zeggen. Maar zijn manier van islam verkondigen is zeer zeker niet goed. Als je stelt dat je geen bewijzen hoeft te leveren bij de dingen die je beweert over de islam, dan vind ik dat zeer kwalijk. De tijd dat men imaams en geleerden zomaar volgde is voorbij.
Als hij daarnaast ook nog cyberimaam is van een site (lees mar0c.nl) wat fitna onder de jeugd probeert te zaaien, dan vind ik dat ook zeer kwalijk. Dat hij mensen laat afspreken zonder dat er een mahram bij is of een huwelijkscontract gesloten is, dan vind ik dat zeer kwalijk...
Voor diegene die zei dat mensen hem haten; Ik haat hem niet, noch zal ik hem haten. Ik lever kritiek op zijn manier van islam verkondigen. Als hij vind dat ik hem onrecht aandoe, moet hij in discussie gaan zodat men weet hoe hij denkt. Verder MOET hij met bewijzen komen als hij bepaalde dingen beweert bij het beantwoorden van vragen.
Origineel gepost door uhh
Bordelen ZIJN toegestaan....
Op jouw slaapkamer wel ja. :giechel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.