Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hulp nodig bij relatie turkse.

LZN
11-12-2002, 13:21

Laatst was er een turkse die met haar k.ont. tegen mij aan zat te wrijven. Ik zat op een stoel in internetcafe, zij stond naast mij en kwam steeds met haar k.ont tegen mijn hand aan. Is dat een goed teken? Vind ze mij dan leuk? Ik ben niet zo goed met vrouwen, ik weet de "signalen" vaak niet op te vangen. Alleen serieuze reacties graag..

mgrba9
11-12-2002, 13:25
volgens mij had zij gewoon last van jeuk op haar reeeeeeeeeet mgrba9 m3aaaa rasi :maf3:

GekkeTurk
Origineel gepost door Arab_Grote_Neus Laatst was er een turkse die met haar k.ont. tegen mijn aan zat te wrijven. Ik zat op een stoel in internetcafe, zij stond naast mij en kwam steeds met haar k.ont tegen mijn hand aan. Is dat een goed teken? Vind ze mij dan leuk? Ik ben niet zo goed met vrouwen, ik weet de "signalen" vaak niet op te vangen. Alleen serieuze reacties graag. Als ze met de **** zo doet wilt ze gewoon hard gen.eukt worden

emsoem
nou die vindt jouw niet zo leuk....ze wil wat er in jouw onderbroekie zit :D zit daar niets (dan een takje) begin er dan niet aan.....:zwaai: =emsoem=

emsoem
11-12-2002, 13:31

vrieskou of geen vrieskou........het enigste wat groot bij jouw is is jouw neus :D =emsoem=

mgrba9
11-12-2002, 13:38
Origineel gepost door emsoem vrieskou of geen vrieskou........het enigste wat groot bij jouw is is jouw neus :D =emsoem= :stout: :maf2: :hihi:

emsoem
11-12-2002, 13:40
Origineel gepost door mgrba9 :stout: :maf2: :hihi: je weet toch :wijs: =emsoem=

emsoem
11-12-2002, 14:58
Origineel gepost door Arab_Grote_Neus Oooh. Nou heb je het gedaan jongen. Dwing mij niet om hier een pic van mijn GEREEDSCHAP te plaatsen!! ahhaha BlUf =EMSOEM=