Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Koud!!!!

Pagina's : [1] 2

LZN
11-12-2002, 13:04

??weet jke wel hoe lkoud het hier is ik zit op mijn srtage en nie letten op mijn fouten want ik typ; met mijn grote handschoen mijnm rechterhand is namelijk bevroren:( ik ben blij als ik pover een maan d klaar ben.

Chaimaa
11-12-2002, 13:05
haha meskiena erg he...wat voor stage doe je ? :D

zakia_1984
11-12-2002, 13:06
hebben jullie geen cv? maar ach alsof die dingen wat helpen, bij mij staat ie op volle kracht aan en mijn rechterhand is ook bevroren van de kou. Toevallig!

GekkeTurk
11-12-2002, 13:09
Origineel gepost door helleau ik werk bikj een mediaexpl ioitant hahahahah dit gaat vor geen me ter wallah ik zit ook op mijn stage en weet je hoe koud het is mjin voeten bevriezen er af mang :( :(

zakia_1984
11-12-2002, 13:13

lopen jullie ook echt stage?

GekkeTurk
11-12-2002, 13:14
Hahahahaha voor onze gevoel wel :D maar officieel zou het gewoon chillen worden genoemd ofniet helleua

Chaimaa
11-12-2002, 13:15
mediaexpl wat is dat :confused: ik moet binnenkort stage lopen en mag zelf kieze nwaar... any suggestions? :D

GekkeTurk
11-12-2002, 13:19
Origineel gepost door helleau ligt eraan welke opleiding je doet he chaimaa, ik loop bij eem mediaexploitan, jaja heb inmiddels mijn handschoenen uitgedaan:D enne gekke turk je hebt gelijk ik heb de hele tijd geen ene ass gedaan, maar straks gaan ze weer zeiken, maar ik hoef toch alleen maar te bellen en ik word er gek van telkens hetzelfde gezeik vertellen, maar ja dat kan ik tegelijkertijd met yasmina doen:stout: ja toggggg gewoon 2 dingen tegelijk :D

GekkeTurk
11-12-2002, 13:21
Origineel gepost door helleau haha ja ik ga zo weer verder nee ik denk dat ik gewoon nog met me dikke **** hier op deze steoel blijf zitten :D

zakia_1984
11-12-2002, 13:21
Origineel gepost door GekkeTurk Hahahahaha voor onze gevoel wel :D maar officieel zou het gewoon chillen worden genoemd ofniet helleua dat bedoel ik dus, ik moet volgend jaar stage lopen, maar als ik dit zo zie.... ....ik hoef me eigenlijk alleen zorgen te maken of ik mijn eigen pc met internetaansluiting krijg

zakia_1984
11-12-2002, 13:34
Origineel gepost door helleau hoezo, vind je ons niet goed dan zakia?? ik heb geen zin om te werken man nee dat begrijp ik, anders zat je hier niet :D en ik vind helemaal niet dat jullie niet goed zijn, ik stel me stage lopen alleeeeeeen heeeeeeel anders voor, en mijn werkgever ook denk ik :D

Chaimaa
11-12-2002, 13:35
Origineel gepost door helleau ligt eraan welke opleiding je doet he chaimaa, ik loop bij eem mediaexploitan, jaja heb inmiddels mijn handschoenen uitgedaan:D enne gekke turk je hebt gelijk ik heb de hele tijd geen ene ass gedaan, maar straks gaan ze weer zeiken, maar ik hoef toch alleen maar te bellen en ik word er gek van telkens hetzelfde gezeik vertellen, maar ja dat kan ik tegelijkertijd met yasmina doen:stout: hahahahaha ik volg economie/administratie/handel mag zelf kiezen waar bijv alle winkels/grootwinkelbedrijven horeca,hotel,reisbureau,kantoor,belastingskantoor, banketbakkerij, enz :)

Pagina's : [1] 2