Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Iemand verstand van computers?

cheetah
11-12-2002, 12:59

Sinds kort heb ik windows XP.. en in mijn computerkast zit ook een brander maar ikheb nog geen brandprogramma... weet iemand een site waar ik die kan downloaden ofzo, of hoe dat werkt??? :confused:

Socky
11-12-2002, 13:00
www.kazaa.com ww.downloads.com probeer daar en zoek

GekkeTurk
11-12-2002, 13:04
Ik heb wel veel verstand van computers ik werk namelijk zelf ook als een soort van computer reparateur. maar dont worry je kan namelijk ook met windows media player branden. en als je een brand programma zoekt dan raad ik je easy cd creator aan maar die is niet overal gemakkelijk down te loaden dus het beste wat je kan doen is naar www.downloads.com en bij search Nero in te typen dan zie je hem vanzelf veel succes.. :zwaai:

cheetah
11-12-2002, 13:06
Je zou je naam van GekkeTurk naar LieveTurk moeten veranderen ;) dank je wel!!!

GekkeTurk
11-12-2002, 13:08

Origineel gepost door cheetah Je zou je naam van GekkeTurk naar LieveTurk moeten veranderen ;) dank je wel!!! :rolleyes: geen dank

Onslaught
11-12-2002, 13:09
ik heb een brander programma:D thuis

cheetah
11-12-2002, 13:10
ja hahah.. ik had hem ook onsie.. maar hij is eraf gegooid toen ik windows xp erop had gezet.. :D

House
11-12-2002, 14:09
Origineel gepost door cheetah Sinds kort heb ik windows XP.. en in mijn computerkast zit ook een brander maar ikheb nog geen brandprogramma... weet iemand een site waar ik die kan downloaden ofzo, of hoe dat werkt??? :confused: Ik vind Nero een goede brandprogramma. www.nero.com Wel de gratische nemen he :D

spidey
11-12-2002, 14:35
Tssk, tssk. Tips geven over warez. http://forum.fok.nl/i/s/nooo.gif Warez is the way to the dark side Jij bent een stoute arab! Gewoon eerlijk kopen! Boef! :D