Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Doe je te veel??

Pagina's : [1] 2

NaDoR.ZiNa
11-12-2002, 12:56

Nou deze vraag: Doe jij te veel voor je moeder??? Veel meisjes in mijn omgeving zeuren dat ze te veel doen enzo in het huishouden!!!! Ik doe nog meer als me moeder zelfs thuis maar ik vind het omzich niet erg me moeder wekrt enzo overdag dus als ik smiddags thuis kom is logies dan maaruh jah tog vind ik dat veel meisjes daarover zeuren!!! Hoe is het bij jullie thuis?????? :zwaai:

chicamaroquia
11-12-2002, 12:58
ik hoef niet veel te doen thuis, doe eigenlijk zelden iets... dusssssssss aan mij heb je niet zo veel, sorry :zwaai:

minora
11-12-2002, 13:00
mijn ma werkt ook overdag en ze doet al zoveel voor ons. ik help graag mee en zelfs mijn broers doen wel eens iets :) als ik het zelf druk heb dan moet ma het zelf doen :zwaai: :zwaai:

NaDoR.ZiNa
11-12-2002, 13:18
Origineel gepost door Djebli Salaam alikoem luitjes. Niks is teveel voor je moeder :Iluvu: Thallaw :zwaai: preciezzz dat bedoel ik ;)

minora
11-12-2002, 13:22

Origineel gepost door Djebli Salaam alikoem luitjes. Niks is teveel voor je moeder :Iluvu: Thallaw :zwaai: yep helemaal mee eens :goedzo:

Najim
11-12-2002, 14:47
Als ik het zo lees, zijn de meeste dames erg lui, ik denk toch dat het door deze maatschappij komt, waar iedereen veel zwaarder wordt.....be ware

NajatS
11-12-2002, 14:56
Nou ik doe wel veel in huis, maar met plezier, het is niet zo dat ik het doe met moeite ofzo? nee ik help graag en in het weekend doe ik nog meer, nou je moet het toch allemaal leren van je moeder hé, en later als je op jezelf woont, dan kom je moeder niet jouw huishouden doen toch???????????

maroc_chica
11-12-2002, 15:12
najats je hebt helemaal gelijk. als je zelfstandig woont dan komt je ma je niet helpen hoor. ikzelf doe niet veel ,omdat ik het veelste druk heb maar wil wel meer doen. In het weekend help ik me mama wel ewa meiden niet zo lui doen. ALs YEMA roept moet je zeggen:AT YOUR SERVICE xxxxxxxxxxxx chica

Najim
11-12-2002, 15:24
that's the spirit

Noa
11-12-2002, 15:24
je kan nooit teveel doen voor je moeder!!

Liefste
11-12-2002, 15:31
Origineel gepost door Djebli Salaam alikoem luitjes. Niks is teveel voor je moeder :Iluvu: Thallaw :zwaai: Mamma's kindje

Liefste
11-12-2002, 15:32
Ik doe eigelijk ook niet veel thuis............af en toe de was vouwen en strijken...................afwassen............... .koken ..................uhmmmmmmmmmmmmmmm dat was het denk ik

Hamida
15-12-2002, 17:36
ik help mijn moeder dagelijks en dat vind ik de normaalste zaak van de wereld no problem with that want je moeder doet alles voor jou ze is zelf in staat om te sterven voor jou en als je dan niet even wat werk van haar overneemt dan weet ik het ook niet meer bousa

Pagina's : [1] 2