Bekijk originele versie : wie kent dit verhaal?
Hallo?......
Ik heb een verhaal gelezen van... ....
Het gaat over een meisje die in de afval bakken ging graaien en toen kwam er een jongen Faisel volgensmij.... hielp haar en werd later zwanger van hem , zonder te trouwen liep ze weg en wou een abortus plegen.... Toen ging ze er met een andere jongen vandoor, was rijk enz. Woonde bij hem thuis 10jaar lang behandelde hij haar als een stuk vuil....later kwam ze Faisel tegen en.......
kun je me vertellen hoe deze titel heet?....was echt spannend...
Thanks.
halimoech
07-08-2004, 17:55
ik denk dat je AMEL EN FAISAL bedoeld van zahra zarwallie of zo heet die schrijfster hoop dat dat hem is groetjes halima (K)
sneakynawal
07-08-2004, 21:28
Origineel gepost door halimoech
ik denk dat je AMEL EN FAISAL bedoeld van zahra zarwallie of zo heet die schrijfster hoop dat dat hem is groetjes halima (K)
Nee da's nie! Ik heb dat boek gelezen toen ik nog op de basisschool zat en het ging helemaal nie over een meisje dat in een afvalbak aan het neuzen was. Liegbeest :o
sneakynawal
07-08-2004, 21:44
Origineel gepost door CAMELIA82
klopt die had ik ook gelezen op de leeftijd van 8/9 hahahah wrong book :)
Was wel een leuk boekkie he :D
REALKINGMEKNES
07-08-2004, 22:40
Origineel gepost door sneakynawal
Was wel een leuk boekkie he :D
Ik krijg bij jouw onderteking altijd zin om te gaan joggen :D
sneakynawal
07-08-2004, 22:44
Origineel gepost door REALKINGMEKNES
Ik krijg bij jouw onderteking altijd zin om te gaan joggen :D
:D
Origineel gepost door Fatima_01
Hallo?......
Ik heb een verhaal gelezen van... ....
Het gaat over een meisje die in de afval bakken ging graaien en toen kwam er een jongen Faisel volgensmij.... hielp haar en werd later zwanger van hem , zonder te trouwen liep ze weg en wou een abortus plegen.... Toen ging ze er met een andere jongen vandoor, was rijk enz. Woonde bij hem thuis 10jaar lang behandelde hij haar als een stuk vuil....later kwam ze Faisel tegen en.......
kun je me vertellen hoe deze titel heet?....was echt spannend...
Thanks
Het is maar net wat je spannend noemt :confused:
Ja..iemand vinden tussen een stuk vuil..:maf:
sneakynawal
07-08-2004, 22:53
Misschien herkent de topic-starter er zichzelf wel in terug :o
REALKINGMEKNES
09-08-2004, 14:53
Origineel gepost door Fatima_01
:rolleyes: Mensen!
Ik stel een dood normale vraag,en dan krijg ik van die rare reacties, vind ik erg vreemd jullie moeten niet reageren als jullie het niet weten.
Gewoon oprotten
Ik rot al op naar mn eigen land :verdriet:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.