Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn eerste blinddate

Pagina's : [1] 2 3

DEUGNIET
11-12-2002, 12:37

Ik haaste me snel naar de douche toe. Heb snel water en shampoo over me heen gegoten en de kraan open gezet. Een emmer erin en weer water over mijn lichaam gegoten. Pakte de handdoek en veegde alles af. Nog even kijken hoe laat het is?? Net genoeg om de juiste kleren te vinden en aan te doen. Klaar. Nog even in de spiegel kijken. 1 kilo gel in mijn haar doen en een 50 ml luchtige geurtje opdoen en klaar is kamal. Ik nam snel de benen om de tram te halen. Ik had afgesproken bij een restaurant aan het strand. Het was rustig op dat tijdstip. Daar was ik dan. Precies op tijd. Ik kijk om me heen of ik het meisje zie?? Niets aan de hand. Geen meisje te zien. Ik doe een paar stappen voor. En daar staat een meisje op het pleintje naast het restaurant, nee, dat zal haar niet zijn. Het bleek wel dezelfde beschrijving van de kleding. Ik bekeek dat meisje van top tot teen. Ze had het haar van Catherine Zeta Jones Ze had de billen van Jennifer Lopez Ze had het gezicht van Cindy Crawford Ze had de ogen van Julia Roberts Ze had lengte van Naomi Campbel Pamela Andersson zal ik er maar niet bij halen. Ik liep naar haar toe. Ze rook wel lekker, ik denk dat ze Channel # 5 op had. ik ga later wel verder.

Drugsdealer
11-12-2002, 12:44
En de borsten van..... ?

DEUGNIET
11-12-2002, 12:46
ik zei dat ik pamela er buiten liet.

mimi_tangaouia
11-12-2002, 13:03
ewa ga verder dan

minora
11-12-2002, 13:10

ga verder............... ............ ................ ***wacht***** .............................. :)

DEUGNIET
11-12-2002, 13:46
ik kom later terug om af te maken.

FaDiKa
11-12-2002, 14:01
Net nu het spannend begint te worden......

DEUGNIET
11-12-2002, 15:09
Ik vroeg eerst naar haar naam. Het bleek mijn blind date te zijn. Ik stelde me even aan haar voor. En vroeg of ze iets wilde gaan drinken in het restaurant waar we hadden afgesproken. Ik bekeek haar nog 1 keer van top tot teen en kon nog niet geloven dat zij mijn date was. Door dat gestaar belande ik bijna op de grond. Ik struikelde. Ik zag de stoep niet. Dat meisje merkte het niet. Het restaurant waar ik had afgesproken. Het was rustig daar. Niet zo veel mensen. Lekker rustig en om te relaxen. Daar zat zagen we een geschikte tafel om rustig te praten. We gingen zitten en vroeg of ze iets wilde drinken?? Een Spa blauw alstublieft zei ze. Zoveel dranken in dat restaurant en zij kiest voor water?? Later maak ik het nog af.

_Star_
11-12-2002, 15:18
Erg leuk maar vertel snel verder ;)

Toufik19
11-12-2002, 15:49
ooit aan gedacht om dit verhaal te verfilmen?

TwinkleEye_19
11-12-2002, 15:54
Origineel gepost door Kadir En toen werd ie wakker:rolleyes: Wilde ik net zeggen... Toen ging de wekker....... Mijn eerste date, bezorgde hem een gebroken hart:D

Liefste
11-12-2002, 15:54
ja inderdaad toen werdt hij wakker. Zulke dromen heb ik ook alleen over jongens dan he.

mgrba9
11-12-2002, 15:57
baraka min tgrbi9 a drari

mimi_tangaouia
11-12-2002, 16:00
Origineel gepost door mgrba9 baraka min tgrbi9 a drari is dat het enige wat je kan zeggen!!

Liefste
11-12-2002, 16:02

Origineel gepost door mgrba9 baraka min tgrbi9 a drari Hee versta geen arabisch duss ook in het berbers of nederlands graag :(

Pagina's : [1] 2 3