Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hij heeft bepaalde dingen verboden doe ze daarom niet

cj_tetuani
07-08-2004, 15:32

Allah heeft u zekere verplichtingen opgelegd Verwaarloos ze daarom niet Hij heeft bepaalde grenzen bepaald overschrijdt ze daarom niet Hij heeft bepaalde dingen verboden doe ze daarom niet Hij heeft gezwegen over andere dingen uit genade voor jullie en niet uit vergeetachtigheid stel er daarom geen vragen over

maghrebgirl20
07-08-2004, 21:15
Origineel gepost door cj_tetuani Allah heeft u zekere verplichtingen opgelegd Verwaarloos ze daarom niet Hij heeft bepaalde grenzen bepaald overschrijdt ze daarom niet Hij heeft bepaalde dingen verboden doe ze daarom niet Hij heeft gezwegen over andere dingen uit genade voor jullie en niet uit vergeetachtigheid stel er daarom geen vragen over en jou avatar dan? :p

lady_khadija
07-08-2004, 21:16
inshallah bro

DaNGeRouZLy
07-08-2004, 21:36
Masha`allah dit vind ik echt mooi gezegd

cj_tetuani
07-08-2004, 21:45

Origineel gepost door maghrebgirl20 en jou avatar dan? :p Hoe bedoel je mijn avatar? ken je Amr Khaled zijn programma lifes maker oftwel in het arabisch soena3 Al7ayat? Iqra satelliet zender in zijn programma had over hoe schadelijk roken is en mijn avatar is sticker uit zijn programma's over drugs en roken dat het schadelijk is ............... thalla :zwaai:

DaNGeRouZLy
07-08-2004, 21:47
o oke ik dacht namelijk wat anders geen sigaret maar neem een vette joint ofzo :o

cj_tetuani
07-08-2004, 23:38
Origineel gepost door DaNGeRouZLy o oke ik dacht namelijk wat anders geen sigaret maar neem een vette joint ofzo :o :giechel: :giechel: hoe vindt je nu mijn avatar nu? :zwaai: :zwaai: :zwaai: te vreeeeeeeeeeeeeeeeeeee

DaNGeRouZLy
07-08-2004, 23:45
is niet duidelijk :o vertel wat is het? :D

LaMorena
08-08-2004, 00:08
Origineel gepost door cj_tetuani Allah heeft u zekere verplichtingen opgelegd Verwaarloos ze daarom niet Hij heeft bepaalde grenzen bepaald overschrijdt ze daarom niet Hij heeft bepaalde dingen verboden doe ze daarom niet Hij heeft gezwegen over andere dingen uit genade voor jullie en niet uit vergeetachtigheid stel er daarom geen vragen over :goedzo: Mash'Allah