Bekijk originele versie : Droom
magrabia18
17-06-2010, 23:03
salaam walekoem lieve mensen,
Ik heb vannacht een droom gehad waar ik heel de tijd aan moet denken. De droom ging over dat ik een pot honing kreeg van mijn verloofde en daarnaast stond mijn vader, hj keek gewoon normaal. (Gayr wa salaam).
Weet iemand misschien de betekenis van het krijgen van honing?
alvast bedankt!
Liefs magrabia18
missmocrootje
17-06-2010, 23:32
Honing
Een droom waar honing in voorkomt betekent dat je eerlijk dient te zijn tegen je vrienden.
Dit symbool staat ook voor gevoelig of emotioneel karakter.
Verder kon ik niks vinden sorry :)
magrabia18
17-06-2010, 23:37
Ik dacht dat het iets positief had omdat honing zoet is:o maar gayr incha allah en bedankt voor het reageren
xxxx
missmocrootje
17-06-2010, 23:46
Ik dacht dat het iets positief had omdat honing zoet is:o maar gayr incha allah en bedankt voor het reageren
xxxx
Wie weet?? ik pluk ook maar gewoon van het internet. De ene site staat het is goed de ene site staat het is slecht. gwn een beetje googlen of heb je het al je ma of pa gevraagt?? Of vraag aan je vader dat hij het aan iemand moet vragen bij moskee :kweetnie:
magrabia18
18-06-2010, 00:03
Ja ik wilde eigenlijk net aan je vragen of je wel de islamitische uitleg heb gegeven,maar het geeft niks ik zal het verder na vragen...moehiem bedankt!
cookyluve
18-06-2010, 14:15
en weet je meer :) ghair inshaAllah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.