Bekijk originele versie : Hoeveel geld nemen jullie mee naar marokko?
salma2010
17-06-2010, 13:16
Hey mensen, we gaan voor 3wkn op vakantie naar marokko. Met 1 kindje.
We zijn wel van plan om het goedkoop te houden, wel naar zee, buiten eten enz. maar niet echt elke dag. We gaan niet op hotel. kunnen in het huis van m'n ouders logeren.
Hoeveel geld zouden jullie spenderen voor 3 wkn?
Ga je met de vliegtuig of auto?
Ongeveer 4500,- met auto.
Vliegtuig rond 3000,-
salma2010
17-06-2010, 13:28
we gaan met vliegtuig. dacht ook iets van 3000euro mee te nemen. maar wist niet zeker hoeveel de andere mensen meenemen. bedankt. x
we gaan met vliegtuig. dacht ook iets van 3000euro mee te nemen. maar wist niet zeker hoeveel de andere mensen meenemen. bedankt. x
ja ligt eraan wat je precies gaat doen in marokko, waar je heen gaat, iets koopt, familieleden geld geeft, brandstof etc etc..
Miss_Appart
18-06-2010, 11:23
ik vind 3000 best veel hoor vooral voor iemand die gewoon gratis verblijft en niet veel van plan is dan strand en af en toe buiten eten.....of ligt het aan mij?!
Leuke_spullen
18-06-2010, 13:00
Wij gaan zelf ook voor 3 weken.
We hebben in marokko ons eigen huisje, en willen daar graag een auto huren. auto+brandstof heb ik uitgerekend 1000 euro.
Ik denk dat we dan genoeg hebben aan 2500 euro voor eten, uitjes etc
.
We hebben daar helemaal geen familie voor wie we wat moeten betalen ofzo en we hebben geen kinderen.
Ik koop daar zelf niks, takshita's, sieraden heb ik al, dus alleen kleine cadeau's voor mijn ouders die hier blijven.
Leuke_spullen
18-06-2010, 13:01
ik vind 3000 best veel hoor vooral voor iemand die gewoon gratis verblijft en niet veel van plan is dan strand en af en toe buiten eten.....of ligt het aan mij?!
klopt, zeker als het voor 3 weken is.
Maar beter extra meenemen dan oppeens met niks zitten.
Miss_Appart
18-06-2010, 13:06
klopt, zeker als het voor 3 weken is.
Maar beter extra meenemen dan oppeens met niks zitten.
Ja dat is waar. Maar dan zou ik eerder een visa card of gewoon bankkaart meenemen. Hoe meer je meeneemt hoe meer je ook opmaakt, bij mij dan:D
Ik zag dat je in je reactie had gezet dat je 1000euro voor brandstof appart houdt, is dat incl de weg naar marokko toe of alleen voor in marokko?
gr
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.